Galleria > Kuvat pelistä LS11 > Kuvat W.I.P modeista
Happopullo ja happo mittari valmis,melkeen giantsiin laitettava! ;D Enkä saanu viivoja pois!

Happopullo ja happo mittari valmis,melkeen giantsiin laitettava! ;D Enkä saanu viivoja pois!

Nyysky.png lsScreen_2012_08_08_13_55_03.png mappi.png ylo.png ford-4610_jaa.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:silppurin_kuva1.png
Albumin nimi:valtra man / Kuvat W.I.P modeista
Arvo (2 ääntä):44444
Tiedostokoko:266 kt
Lisätty galleriaan:%14.%09.%2011
Tarkkuus:1641 x 900 pikseliä
Katseltu:355 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=870
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 1 1:n joukosta
Sivu: 1

AlpineX10   [%14.%09.%2011 kke2011 %19:%syyskuu]
Saa ne kun ottaa sen sen ihan vasemman puoleisen työkalun ja painat viivaa sillein että siitä tulee sininen ja sitte vaa painat deletee. Mut elä ota noita vaaka viivoja pois.

Kommentti 1 - 1 1:n joukosta
Sivu: 1