Galleria > Kuvat pelistä LS17 > Kuvat yksinpelistä
sanokaapas viisaammat mikä on vialla pelissä tai koneessa ku yhtäkkiä kun käynnistää pelin niin osa koneiden yksityiskohdista/osista onkin mustia.edellisellä pelauskerralla kaikki toimi normaalisti ja sen jälkeen en ole mihinkää asetuksiin puuttunut.

sanokaapas viisaammat mikä on vialla pelissä tai koneessa ku yhtäkkiä kun käynnistää pelin niin osa koneiden yksityiskohdista/osista onkin mustia.edellisellä pelauskerralla kaikki toimi normaalisti ja sen jälkeen en ole mihinkää asetuksiin puuttunut.

fsScreen_2016_10_31_20_04_09.png fsScreen_2016_12_11_21_52_20.png fsScreen_2016_12_19_01_11_52.png fsScreen_2019_02_03_12_00_52.png fsScreen_2017_08_06_22_12_24.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:fsScreen_2018_09_27_20_32_03.png
Albumin nimi:jussiprkl / Kuvat yksinpelistä
Tiedostokoko:1844 kt
Lisätty galleriaan:%27.%09.%2018
Tarkkuus:1920 x 1080 pikseliä
Katseltu:386 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=16062
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 3 3:n joukosta
Sivu: 1

Traktorimies_   [%28.%09.%2018 kpe2018 %14:%syyskuu]
Kokeile poistaa shader cache kansion sisältö, en oo kyllä varma auttaako se, mutta kokeile. Se kansio on siellä samassa paikassa missä mods kansiokin yms
jussiprkl   [%30.%09.%2018 ksu2018 %17:%syyskuu]
kiitos avusta tämän tekemällä korjaantui!
Traktorimies_   [%30.%09.%2018 ksu2018 %20:%syyskuu]
Hyvä Hymy

Kommentti 1 - 3 3:n joukosta
Sivu: 1