No älä ny..Azceli kirjoitti:Akkojen hömpötyksiä semmone musiikki.. 8)

No älä ny..Azceli kirjoitti:Akkojen hömpötyksiä semmone musiikki.. 8)
Viestiä on muokattu. Siinä luki ennen, että max 1min.Haavisto kirjoitti:Missä? Tuolla lukee että Max. 1 video per. osallistuja.
Tuoha oli sama ko viimeksi, lisäsit vain mussiikin.teemes kirjoitti:Mun uusi video: http://www.youtube.com/watch?v=TRgJ0xEkg_o
Ei ees laginu pahemmi, vaikka läppärillä kuvattu.
Saa siittä, jos mä tekisin videon ni voisin jo kertoa että se toden näköisesti lagaa enemmän youtube:ssa kuin itse pelissä mutta mie oon mukana siis.teemes kirjoitti:Säännöt eivät kiellä uuden videon tekemistä joten ihan vapaastiTimzze: Yritin saada HD laatua mut miten tästä koneesta sais semmosen irti ? Pitääkö reson olla jotain 19xx luokkaa ? Kun itellä on 1280x1024 kokoa niin saako siitä HD:ta ?
Ite tallensin movie makerissa 720p. Meinasin ensin 1080p mutta se ei antanu tallentaa.teemes kirjoitti:Säännöt eivät kiellä uuden videon tekemistä joten ihan vapaastiTimzze: Yritin saada HD laatua mut miten tästä koneesta sais semmosen irti ? Pitääkö reson olla jotain 19xx luokkaa ? Kun itellä on 1280x1024 kokoa niin saako siitä HD:ta ?
Niinno itellä ei ole seiskassa Movie Makeria vaan käytän ammattilaistaohjelmaa. (Sony Vegas Movie Studio)Timzze kirjoitti:Ite tallensin movie makerissa 720p. Meinasin ensin 1080p mutta se ei antanu tallentaa.teemes kirjoitti:Säännöt eivät kiellä uuden videon tekemistä joten ihan vapaastiTimzze: Yritin saada HD laatua mut miten tästä koneesta sais semmosen irti ? Pitääkö reson olla jotain 19xx luokkaa ? Kun itellä on 1280x1024 kokoa niin saako siitä HD:ta ?
Joten pistin 720p
Tallennappa se moviemakerilla .MWM-muotoon, niin pitäisi olla alle 100MB.City^ kirjoitti:Miten ihmeessä mun 2 minuutin video voi olla 2,5Gt? Kuvasin Frapsilla. Mul on toinen pitempi video, eikä se oo ees puolta gigaa.
Ei ollu itelläkään. Latasin tuon Windows liven niin siinä sai samalla.teemes kirjoitti:Niinno itellä ei ole seiskassa Movie Makeria vaan käytän ammattilaistaohjelmaa. (Sony Vegas Movie Studio)Timzze kirjoitti:Ite tallensin movie makerissa 720p. Meinasin ensin 1080p mutta se ei antanu tallentaa.teemes kirjoitti:Säännöt eivät kiellä uuden videon tekemistä joten ihan vapaastiTimzze: Yritin saada HD laatua mut miten tästä koneesta sais semmosen irti ? Pitääkö reson olla jotain 19xx luokkaa ? Kun itellä on 1280x1024 kokoa niin saako siitä HD:ta ?
Joten pistin 720p
Timzze kirjoitti:Ei ollu itelläkään. Latasin tuon Windows liven niin siinä sai samalla.City^ kirjoitti:Ei mulla oo movie makeria.