LATAUS: http://uploaded.to/file/u4f4jc
Tuossa Ilmajoella Etelä-Pohojammaalla noin 15 kilsan pääs mun kotoa on Fendt 936 Black BeautyJannuzki kirjoitti:Täällä meilläpäin näkyy joskus kulkevan semmonen Fendt 936 Black Beautyen tiiä kenen sitte on ku ei tääl melläpäin oikeen isoja tiloja ole. jossei se sit oo jostain naapurikunnasta tullu..
Mun mielestä sielä on jopa(!) kaks noita 936 Fendtejä.ValtraN111 kirjoitti:Tuossa Ilmajoella Etelä-Pohojammaalla noin 15 kilsan pääs mun kotoa on Fendt 936 Black BeautyJannuzki kirjoitti:Täällä meilläpäin näkyy joskus kulkevan semmonen Fendt 936 Black Beautyen tiiä kenen sitte on ku ei tääl melläpäin oikeen isoja tiloja ole. jossei se sit oo jostain naapurikunnasta tullu..
Yks Black Beauty on vaa.Mutta tavallinen 936 voi tietysti ollakronos kirjoitti:Mun mielestä sielä on jopa(!) kaks noita 936 Fendtejä.ValtraN111 kirjoitti:Tuossa Ilmajoella Etelä-Pohojammaalla noin 15 kilsan pääs mun kotoa on Fendt 936 Black BeautyJannuzki kirjoitti:Täällä meilläpäin näkyy joskus kulkevan semmonen Fendt 936 Black Beautyen tiiä kenen sitte on ku ei tääl melläpäin oikeen isoja tiloja ole. jossei se sit oo jostain naapurikunnasta tullu..
se on mun "salaisuuteni" mutta kaikki modaajat kyl tietää miten oon noi tehnyTimzze kirjoitti:miten sä tehit noi tuplat
Joo giatsissa mutta ei niitä tehä giantsissa giantsista ne saa sit peliinTimzze kirjoitti:ok, pitää vaan kokeilla jotenki väsätä ne giantsissa vai teettekö te ne giantsilla ?
puhutteko te nyt paripyöristä?Simulation kirjoitti:kerroppa mulla traktori mies miten ne saa tehtyä vaikka yv:llä kun yritän opetella modaamaan