Pienet Kysymykset [FS17]
-
- Viesti:
Re: Pienet Kysymykset [FS17]
Avaamalla Material Editin sieltä valikosta ja etsimällä siitä listasta sen tekstuurin nimen ja säätämällä ne diffuse colorin numerot nollaan tai 0.03 on valtran runkomustan sävy. Vähän hankala muistella kun en koneen ääressä ole.

Suora putki on kaiken A ja O.
- Valmet 755
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Ilmeisesti mulla on lua:n tai indexien kanssa jotain vialla..?Valmet 755 kirjoitti:Tein ingamea mutta liikkuvat osat olivat pelissä eri paikassa kuin editorissa ja eivät liikkuneet, logi huutaa usealle indexille seuraavaa:
Osaisiko kukaan auttaa mikä voi olla vialla saatika miten voisin korjata tämän??Koodi: Valitse kaikki
Error: index out of range LUA call stack: dataS/scripts/utils/Utils.lua (11) : printCallstack dataS/scripts/utils/Utils.lua (65) : checkChildIndex dataS/scripts/vehicles/specializations/Lights.lua (59) : indexToObject dataS/scripts/vehicles/specializations/Lights.lua (88) : loadLights dataS/scripts/vehicles/specializations/Lights.lua (160) : loadLightSetup dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua (631) dataS/scripts/BaseMission.lua (777) : load dataS/scripts/BaseMission.lua (924) : loadVehicle dataS/scripts/shop/BuyVehicleEvent.lua (88) : loadVehiclesAtPlace dataS/scripts/network/Connection.lua (77) : run dataS/scripts/gui/ShopScreen.lua (1038) : sendEvent dataS/scripts/gui/ShopConfigScreen.lua (467) : update dataS/scripts/gui/elements/Gui.lua (306) : update dataS/scripts/main.lua (1918) : update Index: 1>2|3|4|5|6
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
- Valmet 755
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Viesti:
G.E. heittää karttapohjaa avatessani errorin ja ilmoittaa vian olevan "mismatched tag" tms. rivillä 397.
Sillä rivillä sattuu vain lukemaan " </Materials>", eli onko " <Materials>" ja " </Materials>" välissä jotain väärin?
Lisäsin juuri uusia kasveja karttapohjaan, luultavasti uusien kasvien texturefileID:t pielessä?
Osaako joku auttaa miten noille uusille tekstuureille voisi määrittää tuon fileID:n niin että toimivat?
Sillä rivillä sattuu vain lukemaan " </Materials>", eli onko " <Materials>" ja " </Materials>" välissä jotain väärin?
Lisäsin juuri uusia kasveja karttapohjaan, luultavasti uusien kasvien texturefileID:t pielessä?

Osaako joku auttaa miten noille uusille tekstuureille voisi määrittää tuon fileID:n niin että toimivat?
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: atte1(FIN):D
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mitenkä sais karhon korkeutta nostettua ku niittäessä karho on semmosta että sitä hädin tuskin näkee?
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Eiks se tässä 17 versiossa ole riippuvainen siitä että paljonko siinä on tavaraa? Eli sitä ei kai pysty suoranaisesti muuttamaan niin kuin vanhemmissa versioissa. Mutta jos sulla on esim pitkä sänki mihin se hukkuu niin sitähän toki voi lyhentää.
-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: atte1(FIN):D
SelväPeluri4 kirjoitti:Eiks se tässä 17 versiossa ole riippuvainen siitä että paljonko siinä on tavaraa? Eli sitä ei kai pysty suoranaisesti muuttamaan niin kuin vanhemmissa versioissa. Mutta jos sulla on esim pitkä sänki mihin se hukkuu niin sitähän toki voi lyhentää.
-
Mites se lyhennys tapahtuu? Päässy unohtuun kun viimeks fs13 tarvinu lyhentää..Peluri4 kirjoitti:Eiks se tässä 17 versiossa ole riippuvainen siitä että paljonko siinä on tavaraa? Eli sitä ei kai pysty suoranaisesti muuttamaan niin kuin vanhemmissa versioissa. Mutta jos sulla on esim pitkä sänki mihin se hukkuu niin sitähän toki voi lyhentää.

- Peluri4
- Moderaattori
- Viesti:
Elikkäs tuota aukaset sen mapin .I3d tiedoston notebadilla, sitte etsit "foliagesublayer" ja sitten oikean kasvin ("grass") riviltä, "height" kohdasta muuttaa ensimmäistä numeroa, siinä on kolme eri numeroa jotka vaikuttaa eri kasvuvaiheen pituuksiin.
- DB990
- Kielet: Englanti ja äidinkieli
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Mistä mahtaa johtua, että kärriä ostaessa runko pomppaa pois paikoiltaa kuten kuvassa? Ingametettu kärri kyseessä ja vieläpä ensimmäinen semmoinen, joten apu olisi paikallaan 

- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Yks syy vois olla se, että se on "kova", eli tarkista ekana, ettei "Rigid Body" kohdassa oo ruksia.
- DB990
- Kielet: Englanti ja äidinkieli
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Katos vaan. Sinnehän oli juurikin tuohon rigid bodyyn rasti tullut. Nyt otin pois ja toimii kuin unelma.Traktorimies_ kirjoitti:Yks syy vois olla se, että se on "kova", eli tarkista ekana, ettei "Rigid Body" kohdassa oo ruksia.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Miten jos on tuo season modi käytössä ja se snowland vai mikä olikaan niin saakhan siihen miten lumensyvvyyttä lisättyä. Ois mukava tehä nuita mettätöitä ko palion lunta kuten yleensäkki täälä napapiirin pohojospuolela.
- JuHoZzI
- Multiplayer tunnuksesi?: Hoozi
Season modin asetusvalikon ku aukasee nii sieltä voi säätää lumen määrää. Vakiona 1 kerros.dodge kirjoitti:Miten jos on tuo season modi käytössä ja se snowland vai mikä olikaan niin saakhan siihen miten lumensyvvyyttä lisättyä. Ois mukava tehä nuita mettätöitä ko palion lunta kuten yleensäkki täälä napapiirin pohojospuolela.
"Valtra pettää useemmin ku huora vaimo"
"Kylmä laakeri ei tuota"
"Kylmä laakeri ei tuota"
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
No muttako se on issoimmala niin meinasin että jos siitä sais jotenki vielä isommaksiJuHoZzI kirjoitti:Season modin asetusvalikon ku aukasee nii sieltä voi säätää lumen määrää. Vakiona 1 kerros.dodge kirjoitti:Miten jos on tuo season modi käytössä ja se snowland vai mikä olikaan niin saakhan siihen miten lumensyvvyyttä lisättyä. Ois mukava tehä nuita mettätöitä ko palion lunta kuten yleensäkki täälä napapiirin pohojospuolela.

- Traktorimies_
Mikä sulla on seasonin pituus? Laita 30 päivää, niin varmaan tulee lunta tarpeeksi, ainakin siinä Northern Swedenissä lunta tuli liikaakin..dodge kirjoitti:No muttako se on issoimmala niin meinasin että jos siitä sais jotenki vielä isommaksiJuHoZzI kirjoitti:Season modin asetusvalikon ku aukasee nii sieltä voi säätää lumen määrää. Vakiona 1 kerros.dodge kirjoitti:Miten jos on tuo season modi käytössä ja se snowland vai mikä olikaan niin saakhan siihen miten lumensyvvyyttä lisättyä. Ois mukava tehä nuita mettätöitä ko palion lunta kuten yleensäkki täälä napapiirin pohojospuolela.
E: https://www.farming-simulator.com/mod.p ... tle=fs2017
-
- Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Mixeri
- Viesti:
Mikähän tätä farmingia vaivaa ku ennen mp on toiminu hienosti, ja nytten kun yrittää tehdä servuu ni tulee: Activation/product key is blocked"
Ja ihan ostettu peli on kyseessä.

-
- Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Mistä ostettu? Lähettää sitten vaa farmingin s-postiin viestiä jos ei ala toimimaan.Mixeri kirjoitti:Mikähän tätä farmingia vaivaa ku ennen mp on toiminu hienosti, ja nytten kun yrittää tehdä servuu ni tulee: Activation/product key is blocked"

-
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Volvomies94
Mikäköhän on vikana mustavesi mapis ku levitin heinä pellolle lietettä niin peltoon ei tullu mitää lietettä kyl lensi kärrystä mut pelto ei sillai tummunu. ?
- Traktorimies_
Siinä ei varmaan ole sitten sitä heinäpellon "pohjaa", eli ei voi lannottaa ollenkaan.Zohan kirjoitti:Mikäköhän on vikana mustavesi mapis ku levitin heinä pellolle lietettä niin peltoon ei tullu mitää lietettä kyl lensi kärrystä mut pelto ei sillai tummunu. ?
-
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Volvomies94
Okei hyvä tietää
- case tyyppi
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: case tyyppi (fin)
Osaako joku autaa? Giantsissa ei näy mitään johtuuko vain vanhasta versiosta, ei sen takia jaksais rekisteröityä giantisn sivuille. Vai onko vain piilotettu tuo modelli jotenki?

-
- Kielet: Suomi, englanti ja heikosti ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Työukko
mullaki oli tuo sama ongelma sen volvo bm 650 kanssa.
-
- Kielet: suomi,englanti,ruotsi,venäjä,saksa,puola ja viro
- Multiplayer tunnuksesi?: Masaton[fin]
Voinee korjaantua uudella G.E versiolla.
I5-8600K @4.0Ghz, 16gt ddr4 2666Mhz, Gtx 1070ti 8gb, 250gt evo 960 m.2 ssd & 2Tt firecuda
Löydät mut myös täältä:steam
Löydät mut myös täältä:steam
- Peluri4
- Moderaattori
- Viesti:
Joo uusin versio vaan lataukseen... Tahtoo myös tehdä sit niin että vanhojen versioidenkaan modit ei toimi noilla uusimmilla giantseilla.
-
- Viesti:
Mielellään jättää ne vanhat versiot vielä rinnalle uusien kanssa.

Suora putki on kaiken A ja O.