Voin samaistua

Voin samaistua
Varmaan kuolet tuossa puolessa tunnissa ku on niin kauheeta.RehuriFin kirjoitti:On tää kyllä helvetti taas ku ei tieto voi kulkea! Minulle on inffottu, että koulun asuntola aukeais 16.00 mutta ei ku se aukeaaki vasta 17.00 ja oon semmosen puolisen tuntia etuajassa.
Hyvä sun on on sanua ku et joudu istumaan pyörätuolissa prkl...Aapo92 kirjoitti:Varmaan kuolet tuossa puolessa tunnissa ku on niin kauheeta.RehuriFin kirjoitti:On tää kyllä helvetti taas ku ei tieto voi kulkea! Minulle on inffottu, että koulun asuntola aukeais 16.00 mutta ei ku se aukeaaki vasta 17.00 ja oon semmosen puolisen tuntia etuajassa.
![]() | Lataa tästä... |
No on kyllä ihme touhua.Mrjakari kirjoitti:ON KYLLÄ VITTU SAATANA KU MEILLE PITI TULLA 150 PUUMA KASE LOPPU VIKKOKS JA SIT SOITTAA KASEN MYYJÄ JA SANOO ET EIVÄT OO SAANEET SITÄ REKISTENIIN JOTEN TULEE VASTA ENS VIIKOLLA!! perkele!! Ja just ois viikonlopuks tarvittu kolmas kone! Et voi saatana näitä myyjiä...
E: Koneen puiti tulla jo keäkuun eka viikoo että...
Minkä firma?Mrjakari kirjoitti:ON KYLLÄ VITTU SAATANA KU MEILLE PITI TULLA 150 PUUMA KASE LOPPU VIKKOKS JA SIT SOITTAA KASEN MYYJÄ JA SANOO ET EIVÄT OO SAANEET SITÄ REKISTENIIN JOTEN TULEE VASTA ENS VIIKOLLA!! perkele!! Ja just ois viikonlopuks tarvittu kolmas kone! Et voi saatana näitä myyjiä...
Olisko SNG Agricentteri?casepuma kirjoitti:Minkä firma?Mrjakari kirjoitti:ON KYLLÄ VITTU SAATANA KU MEILLE PITI TULLA 150 PUUMA KASE LOPPU VIKKOKS JA SIT SOITTAA KASEN MYYJÄ JA SANOO ET EIVÄT OO SAANEET SITÄ REKISTENIIN JOTEN TULEE VASTA ENS VIIKOLLA!! perkele!! Ja just ois viikonlopuks tarvittu kolmas kone! Et voi saatana näitä myyjiä...
![]() | Lataa tästä... |
Jos maksoit kortilla, niin tiliotteen maksutieto pitäisi riittää kuitin siasta.maajusssiiii kirjoitti:En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun uuden karhea g29 alkaa ilmeisesti laakeri vetään viimeisiään... Kun rattia kää vasemmalle niin kuuluu erittäin vittumainen ääni. Täytyy toivoo että mulla on kuitti viellä jossain tallessa niin ssaa hakee gigantista uuden. Toki jos joku tietää helpon tavan korjata niin kuuntelen mielelläni. On kumma ku ei oo ku kuukauden vanha ja nyt menee jo rikki....
No se auttaa paljon.Ezmo kirjoitti:Jos maksoit kortilla, niin tiliotteen maksutieto pitäisi riittää kuitin siasta.maajusssiiii kirjoitti:En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun uuden karhea g29 alkaa ilmeisesti laakeri vetään viimeisiään... Kun rattia kää vasemmalle niin kuuluu erittäin vittumainen ääni. Täytyy toivoo että mulla on kuitti viellä jossain tallessa niin ssaa hakee gigantista uuden. Toki jos joku tietää helpon tavan korjata niin kuuntelen mielelläni. On kumma ku ei oo ku kuukauden vanha ja nyt menee jo rikki....
![]() | Lataa tästä... |