![Kuva](https://www2.pic-upload.de/img/33293086/rapsi.jpg)
Hiljalleen ne sieltä tulee.
Luokkien yhdistäminen on pikkusen hankalaa, miten painottaa lavetin pienemmille, että se tasavertaisesti vaikuttaa isompiin. Esim kaikki farmit ois samassa luokassa, niin pienemmille sais olla aika kevyt lavetti verrattuna isoihin. Modified sarjassa eri luokkien ajo, on siinä mielessä hyvä, kun jokainen kone toimii erillailla, kun lisätään painoa. Varsinkin Helmi-orvokki muuttuu, kun teho vähintäänkin tuplaantuu, mutta esim Tatjaana kulkee huomattavasti paremmin, kun saa lisäpainoja. Farmissa aika monesti on eri luokkia ajettu samalla, muttei se oikein koskaan toimi.Aecel kirjoitti:Tulipahan sitä käytyä pullinkia kattomassa Piikkiössä taas vaihteeksi, harvinaista herkkua täälläpäin.
Iha hyvät kisat, keli oli komia ja kisaajiakin oli reippaasti. Joutui vaan lähtemään kotio enne ku tulis raskaimmat farmi-luokat ja
8500kg kuorma-autot. Noo, onneks näistä näkee hyvin tehtyjä koosteita vielä telkkarista ja Juutupesta.![]()
Jonkunlaista karsintaa tai organisointia sais tehdä kyllä, 13 luokkaa ja jokaisessa vähintää kolme kisaajaa, osa kisasi eri luokissa,
esim. Modifield ja Heavy Modifield. Heräs vaa kysymys, että voisko näitä ehkä hiuka yhdistellä tai jotain.
Saisivat kyllä jotenki saada vähä juoksevammaksi, kun suurimman osan ajasta joutui odottelemaa ku näyttely-Valtrat tahkos lanaten rataa eessun
taassun tai oli lavetissa tai vetäjässä jotain ongelmaa. Meniköhän siinä hiukan alta tunti hukkaan kyn yhtäkkiä päätettii ajaa rata lautasmuokkarilla
pehmeäksi ja sitte lanata ja jyrätä uuteen uskoon. Mahtoko ne nytten lopetella vasta kaheksalta illalla, vaikka jo 11:00 aamulla aloitettiin. Vähä turhan kauan kesti.
Mutta muuten oli mukava kattella. Super Sport 3600kg luokassa ainaki oli kova taisto Paranoidin ja HouseHurricanen välillä.
Compact pulleritkin oli iha mukava yllätys ja piristysruiske, mutta vähä harmittaa että Ingalsuon Sisusta ekalla vedolla murtu pakoröörin
kiinnikepanta ja joutu lopettaa ku kapiini täytty savusta ja tokalla vedolla pamahti perä. Siinä laitteessa meinaa on voimaa.
Eee sieltä perä menny, lähti vaan akseli irti kiinnityksistänsä.Aecel kirjoitti:.. mutta vähä harmittaa että Ingalsuon Sisusta ekalla vedolla murtu pakoröörin
kiinnikepanta ja joutu lopettaa ku kapiini täytty savusta ja tokalla vedolla pamahti perä. Siinä laitteessa meinaa on voimaa.
Joo niinhä siinä kävi, ei vaa yöllä kannattais mitää kirjotella. Näkyi siihe katsomoon saakka kuinka taka-aksila alussa losahti vaaksan verra sivuun.Jespa kirjoitti: Eee sieltä perä menny, lähti vaan akseli irti kiinnityksistänsä.Ei ollu AMG-korisarjan u-pultit tarpeeksi kovaa tekoa.
On totta tuokin. Eikös ne jossan keski-Euroopassa vedä kahta lavetti rinnaten ja kokoajan tapahtuu. Toisaalta siellä on vielä enemmänEzmo kirjoitti: Luokkien yhdistäminen on pikkusen hankalaa, miten painottaa lavetin pienemmille, että se tasavertaisesti vaikuttaa isompiin. Esim kaikki farmit ois samassa luokassa, niin pienemmille sais olla aika kevyt lavetti verrattuna isoihin. Modified sarjassa eri luokkien ajo, on siinä mielessä hyvä, kun jokainen kone toimii erillailla, kun lisätään painoa. Varsinkin Helmi-orvokki muuttuu, kun teho vähintäänkin tuplaantuu, mutta esim Tatjaana kulkee huomattavasti paremmin, kun saa lisäpainoja. Farmissa aika monesti on eri luokkia ajettu samalla, muttei se oikein koskaan toimi.
Radan kunnostustyöt on aika pakollisia, varsinkin jos rata ajetaan pehmeäksi muokkarilla, niin siihen on joku hyvä syy. Ainut millä hommaa vois merkittävästi nopeuttaa ois, kun kaksi rataa rinnan ja vuorotellen vetäis molempia. Jos ne tuntuu kauhean hitailta, niin kannattaa käydä raveissa.
Paljonko tästä piti pulittaa?Ezmo kirjoitti:Jotkut kehuu Kiinan autoradioita hyväksi, niin nyt tuli sellainen tilattua. Ensimmäisenä laatikosta pois ottamisen jälkeen se piti purkaa, kun napit ei ollut etupaneelissa kohdillaan. Sisältä radio oli melkein tyhjää täynnä, vaikka se on ulkomitoiltaan melkein cd-radion kans saman kokonen. Takana on alumiini jäähytin, niin kuin kaikissa muissakin on, muttei siihen oltu kiinnitetty mitään jäähytettävää. Ainoastaan piirilevy ja rca liittimet oli siihen ruuvattu kiinni. 4x60w äänipää oli jähyttämätön ja näytti ennemmin 4x2,5w.
Hintaa oli 20 euron kulmilla. Normaali 12 voltin radioon hintaeroa ei oo kuin muutamia kymppejä, mutta tuo on 12-24 voltin, niillä tahtoo olla täällä 100 euron luokkaan hinta, Tosin laadukkaammat ei hukkais kanavia päävirtakytkimen takana.Admin kirjoitti:Paljonko tästä piti pulittaa?Ezmo kirjoitti:Jotkut kehuu Kiinan autoradioita hyväksi, niin nyt tuli sellainen tilattua. Ensimmäisenä laatikosta pois ottamisen jälkeen se piti purkaa, kun napit ei ollut etupaneelissa kohdillaan. Sisältä radio oli melkein tyhjää täynnä, vaikka se on ulkomitoiltaan melkein cd-radion kans saman kokonen. Takana on alumiini jäähytin, niin kuin kaikissa muissakin on, muttei siihen oltu kiinnitetty mitään jäähytettävää. Ainoastaan piirilevy ja rca liittimet oli siihen ruuvattu kiinni. 4x60w äänipää oli jähyttämätön ja näytti ennemmin 4x2,5w.Onko hintaero kuinka suuri hieman laadukkaampiin soittimiin?
Nyt kuppi kahvia ja toimistolle töihin.
Kisa loppu mun muistaakseni noin kello 18.30. Ja siit sisusta lähti se perä irti hitsauksistaan.Aecel kirjoitti:Tulipahan sitä käytyä pullinkia kattomassa Piikkiössä taas vaihteeksi, harvinaista herkkua täälläpäin.
Iha hyvät kisat, keli oli komia ja kisaajiakin oli reippaasti. Joutui vaan lähtemään kotio enne ku tulis raskaimmat farmi-luokat ja
8500kg kuorma-autot. Noo, onneks näistä näkee hyvin tehtyjä koosteita vielä telkkarista ja Juutupesta.![]()
Jonkunlaista karsintaa tai organisointia sais tehdä kyllä, 13 luokkaa ja jokaisessa vähintää kolme kisaajaa, osa kisasi eri luokissa,
esim. Modifield ja Heavy Modifield. Heräs vaa kysymys, että voisko näitä ehkä hiuka yhdistellä tai jotain.
Saisivat kyllä jotenki saada vähä juoksevammaksi, kun suurimman osan ajasta joutui odottelemaa ku näyttely-Valtrat tahkos lanaten rataa eessun
taassun tai oli lavetissa tai vetäjässä jotain ongelmaa. Meniköhän siinä hiukan alta tunti hukkaan kyn yhtäkkiä päätettii ajaa rata lautasmuokkarilla
pehmeäksi ja sitte lanata ja jyrätä uuteen uskoon. Mahtoko ne nytten lopetella vasta kaheksalta illalla, vaikka jo 11:00 aamulla aloitettiin. Vähä turhan kauan kesti.
Mutta muuten oli mukava kattella. Super Sport 3600kg luokassa ainaki oli kova taisto Paranoidin ja HouseHurricanen välillä.
Compact pulleritkin oli iha mukava yllätys ja piristysruiske, mutta vähä harmittaa että Ingalsuon Sisusta ekalla vedolla murtu pakoröörin
kiinnikepanta ja joutu lopettaa ku kapiini täytty savusta ja tokalla vedolla pamahti perä. Siinä laitteessa meinaa on voimaa.