![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Noeisiinä ittelläki on yks 2.4 volkkarin kutone mutta korina on sen täs volvo.
Oliko se nyt se moottori, josta piti lämpöjä tasailla? Jotenkin muistelin, että se oli vitonen, mutta on siitä aikaa, kun serkulla oli seitenneliskanttinen dieselinä.Verkku kirjoitti:Noeisiinä ittelläki on yks 2.4 volkkarin kutone mutta korina on sen täs volvo.
Hyviks ja luotettaviks todettu noi polot niin mikäs siinä.Verkku kirjoitti:Sä kyllä jaksat harrastaa noita polojaTai volkkareita ylipäänsä
Ezmo kirjoitti:Oliko se nyt se moottori, josta piti lämpöjä tasailla? Jotenkin muistelin, että se oli vitonen, mutta on siitä aikaa, kun serkulla oli seitenneliskanttinen dieselinä.Verkku kirjoitti:Noeisiinä ittelläki on yks 2.4 volkkarin kutone mutta korina on sen täs volvo.
Pitäs Hiluksin renkaat kyniä ja repiä nastat pois. Yhdessä renkaassa on yks nasta, joten katsatsuksesta ei niillä pääse läpi. Muutenkin tuo talvikuvio toimii vaan siinä paremmin, joten sama jättää kesäksi ne.
Se oli kyllä niin turha auto kuin olla ja voi. Tekassa ymmärsi jähytyskäyttämisen, kun siinä normaalit käyntilämpö oli 90-100 astetta ja sammutuksen jälkeen 20 astetta korkiampi.Verkku kirjoitti:850 ja mk1 v70 on sitte toi 2.5tdi viismukine. Mutta d24 on kuusmukine. Lämpöjen kas saa olla tarkkana. Kylmänä ei saa polkee yhtää ja jälkikäyttö saatanan tärkee.
Yks kaveri on kyllä samanlainen polo intoilija. Ettei toi sun uusin olis sama mitä sekin oli kattonut osa mielessä kun puhu jostaki ruiskukoneisesta missä on 5v loota. Onha silläki jo yks varaosiksi ja toinen sitte käytössä. Tai ainoaksi syyksi sanoo että kun sai ilmaksi enolta niin sillä ajaa semmosella.Diesel Power kirjoitti:Hyviks ja luotettaviks todettu noi polot niin mikäs siinä.Verkku kirjoitti:Sä kyllä jaksat harrastaa noita polojaTai volkkareita ylipäänsä
Eikä noi perus osatkaan maksa paljoo mitään nuihin.
Ittellä on 600tkm ajettu eikä ikinä konetta avattu. Käy nätisti eikä syö öljyä, vähä huohottelee mut ei muuta. Turbo vähä päästää öljyä ahtoputkiin mutta ei pahasti. Mun mielestä jälkikäyttö varsinki turpokoneissa erittäin tärkee oli vehje mikä tahansa...Onkai se selvä ku on 6mukine kone nii kansi napsahtaa kieroon herkästi lämmöstä. Ja sama asia kylmänä polkeminen. Ylikierroksia nuo ei kestä. Kyllä mä sen tiedän että kansiremontti on tehtävä josai vaihees mut sitte tehdää jos tarttee.Aecel kirjoitti:Parashan oli ku Talvi-heikissä SVK:n osastolta oli 500 tkm ajettu 740 D24t josta pyöritettii soundtsekkiä kajareista. Ai sitä kalkatuksen määrää.
En tiiä, ihe en ainakaa muualta ku facebookista tuota poloa löytäny, eikä vaihteistoista ollu siellä mitään mainintaa, selvis paikan päällä.sutki kirjoitti:Yks kaveri on kyllä samanlainen polo intoilija. Ettei toi sun uusin olis sama mitä sekin oli kattonut osa mielessä kun puhu jostaki ruiskukoneisesta missä on 5v loota. Onha silläki jo yks varaosiksi ja toinen sitte käytössä. Tai ainoaksi syyksi sanoo että kun sai ilmaksi enolta niin sillä ajaa semmosella.
Ahrettu Kaanian turpo jauhaa niin ei siinä kannata sammutella. Oli sitten kyseessä winneri tai 702S turpo.mikebirdie kirjoitti:Ei siitä jälkikäytöstä ainakaan haittaa ole. Oli sitten mikä tahansa ahrettu turbo.
En hommaa d24 koskaan. Kiva kun joku vika tulee ja auto sammuu, niin saa kannenkin remontoida samaan korjaukseen. Missä olen sanonut että moottorin saa sammuttaa kierroksilta? Toki saahan sitä jättää vaikka sammuttamatta ja antaa jauhaa yötäpäivää.Verkku kirjoitti:Monet vanhat asentajat on kehunu aikonaan ku raktoreista tuli ensimmäiset turpomallit ja isännät sammutteli niitä suoraa vauhdista niinku ennenki ni turpoja meni pienes ajas paljo. Voi ezmo ku omistaisit itsekkin d24en ja olisit vähemmän pessimistinen noita viisauksias kohtaa ni ymmärtäisit että miksi sitä pitää käytellä ennen ajoo ja sen jälkee. Oli moottori mikä tahansa ni sitä ei ikinä saa sammuttaa kierroksilta.
Ai D24 ja saa vahtia lämpöjä?Verkku kirjoitti:Ezmo kirjoitti:Oliko se nyt se moottori, josta piti lämpöjä tasailla? Jotenkin muistelin, että se oli vitonen, mutta on siitä aikaa, kun serkulla oli seitenneliskanttinen dieselinä.Verkku kirjoitti:Noeisiinä ittelläki on yks 2.4 volkkarin kutone mutta korina on sen täs volvo.
Pitäs Hiluksin renkaat kyniä ja repiä nastat pois. Yhdessä renkaassa on yks nasta, joten katsatsuksesta ei niillä pääse läpi. Muutenkin tuo talvikuvio toimii vaan siinä paremmin, joten sama jättää kesäksi ne.
850 ja mk1 v70 on sitte toi 2.5tdi viismukine. Mutta d24 on kuusmukine. Lämpöjen kas saa olla tarkkana. Kylmänä ei saa polkee yhtää ja jälkikäyttö saatanan tärkee.