Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
- Motokuski
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
Meinas alkaa jo aamulla vituttamaan kun kaiken maailman puhelinkauppiaat soitteli neljä kertaa 1,5 tunnin sisällä, yeliä ja vakuutuksia ja puhelinliittymiä ois kovasti ollu tarjolla taasen...
- Simppa
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Antaa puhelimen vaan piristä, turha niille vastaamaan mennä.Motokuski kirjoitti:Meinas alkaa jo aamulla vituttamaan kun kaiken maailman puhelinkauppiaat soitteli neljä kertaa 1,5 tunnin sisällä, yeliä ja vakuutuksia ja puhelinliittymiä ois kovasti ollu tarjolla taasen...

- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Helpommalla pääsee ku vastaa ja sanoo ei ja lopettaa puhelun. Mulle ainaki soittaneet kolmeki kertaa uuelleen ku ei vastaa.Simppa kirjoitti:Antaa puhelimen vaan piristä, turha niille vastaamaan mennä.Motokuski kirjoitti:Meinas alkaa jo aamulla vituttamaan kun kaiken maailman puhelinkauppiaat soitteli neljä kertaa 1,5 tunnin sisällä, yeliä ja vakuutuksia ja puhelinliittymiä ois kovasti ollu tarjolla taasen...

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Helpoimmin niistä pääsee kun sanoo vaan kiitos ja ei 

Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
- Ezmo
- Moderaattori
https://www.asml.fi/kieltopalvelut/ Tuon ottaa, niin ei normaalit kauppiaat soittele, Muutenkaan alaikäisellä puhelinkauppiaat ei luulis ongelmaksi olevan, kun sanoo olevansa alaikäinen. Pahimpia on nämä yritysrekisterikauppiaat, jotka kysyy vain tietojen olevan oikein ja sillä on vuodeksi tilattu ei mitään. Myös luurin korvaan lyönti saatetaan tulkita myöntäväksi vastaukseksi.Muhka kirjoitti:Helpommalla pääsee ku vastaa ja sanoo ei ja lopettaa puhelun. Mulle ainaki soittaneet kolmeki kertaa uuelleen ku ei vastaa.Simppa kirjoitti:Antaa puhelimen vaan piristä, turha niille vastaamaan mennä.Motokuski kirjoitti:Meinas alkaa jo aamulla vituttamaan kun kaiken maailman puhelinkauppiaat soitteli neljä kertaa 1,5 tunnin sisällä, yeliä ja vakuutuksia ja puhelinliittymiä ois kovasti ollu tarjolla taasen...

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
Nyt näyttää pahasti siltä että oon hävittäny riparipassin. 

- Maatila
- Moderaattori
Kai oli yhtä merkkiä vajaa ?Pelaaja80 kirjoitti:Nyt näyttää pahasti siltä että oon hävittäny riparipassin.

-
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Itekki olin kadottanu oman sen riparipassin, mut onneks sentää löytyi.Pelaaja80 kirjoitti:Nyt näyttää pahasti siltä että oon hävittäny riparipassin.

- Motokuski
- Ylläpitäjä
Kiitoksia vinkistä, täytyy varmaan ottaa tuo markkinointikielto. Tänä aamunakin just tuollanen yritysrekisterikauppias soitteli ja kauppas markkinointia mutta sen verran on tuoreessa muistissa tuo esim. Directan toiminta että tietää sanoa heti että en osta mitään ja luuri kiinni...Ezmo kirjoitti: https://www.asml.fi/kieltopalvelut/ Tuon ottaa, niin ei normaalit kauppiaat soittele, Muutenkaan alaikäisellä puhelinkauppiaat ei luulis ongelmaksi olevan, kun sanoo olevansa alaikäinen. Pahimpia on nämä yritysrekisterikauppiaat, jotka kysyy vain tietojen olevan oikein ja sillä on vuodeksi tilattu ei mitään. Myös luurin korvaan lyönti saatetaan tulkita myöntäväksi vastaukseksi.
- ViljamiFIN
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Viime yö tuli jostaan syystä nukuttuu nii helevetin huonosti ja nyt meni puolet opettajan selostuksesta ohi ku nukuttaa nii saatanasti.
Onneksi on keksitty limukka automaatti koulun käytävälle.
Onneksi on keksitty limukka automaatti koulun käytävälle.
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Tuosta yritysrekisteri hommasta tuli viime vuonna aika monta laskua tyhjästä, sitten ku niitä ei maksanu nii meinasvat ruveta perimään niitä rahoja, mutta kun selitti sen asian ulosottovirastolle nii sanovat ettei missään nimessä tarviikkaan maksaa tuommosia laskuja.Ezmo kirjoitti:https://www.asml.fi/kieltopalvelut/ Tuon ottaa, niin ei normaalit kauppiaat soittele, Muutenkaan alaikäisellä puhelinkauppiaat ei luulis ongelmaksi olevan, kun sanoo olevansa alaikäinen. Pahimpia on nämä yritysrekisterikauppiaat, jotka kysyy vain tietojen olevan oikein ja sillä on vuodeksi tilattu ei mitään. Myös luurin korvaan lyönti saatetaan tulkita myöntäväksi vastaukseksi.Simppa kirjoitti:Antaa puhelimen vaan piristä, turha niille vastaamaan mennä.Motokuski kirjoitti:Meinas alkaa jo aamulla vituttamaan kun kaiken maailman puhelinkauppiaat soitteli neljä kertaa 1,5 tunnin sisällä, yeliä ja vakuutuksia ja puhelinliittymiä ois kovasti ollu tarjolla taasen...

-
Varastolla tehty nakkihommia ja nukuttu sen jälkeen nii maha kipiänä toivotaan ettei tulis nyt viikonloppua vasten kipiäks

Kiitos RAPE
-
- Kielet: Suomi, paska englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Aapo92
Kolomatta päivää kipiänä.
- Belkku
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Mie muute oon tainnu bongannu sut vaikka kuinka monesti tuola intisäcasepuma kirjoitti:Jaa näit varmaan varastolla minutValtra T202 kirjoitti:Kaippa sitä huomenna pitääs kajaaniin lähtiä.casepuma kirjoitti:AAMUJA liekkoöhän kajaniin tulijoita?
mutta vettä tulee ja ylihuomenna takas inttiin eikä lomakyydit kule![]()
Varasto miesten kans käytiin vähän liikkumassa nii selkä aivan paskana ja sunnuntaina leirille

#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Huomenna taas Vekaralle, ja eikun mettään heti tiistaina. Eihän siinä sitten, onneks ei ole tuon enempää luvannut pakkasta.

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- Maatila
- Moderaattori
Nyt näyttää pahasti siltä, että enää ei oo naista vierellä kulkemassa. Koulutuksen perässä lähtee savoon ja mahdollisesti jää sinne. Siihen jäi se homma ja vituttaa aikalailla suunnattomasti.
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Jos se on hyvä naine nii perään vaaMaatila kirjoitti:Nyt näyttää pahasti siltä, että enää ei oo naista vierellä kulkemassa. Koulutuksen perässä lähtee savoon ja mahdollisesti jää sinne. Siihen jäi se homma ja vituttaa aikalailla suunnattomasti.

- Matias
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
Ei kannata, säästyy rahat ja aika...Teemu kirjoitti:Jos se on hyvä naine nii perään vaaMaatila kirjoitti:Nyt näyttää pahasti siltä, että enää ei oo naista vierellä kulkemassa. Koulutuksen perässä lähtee savoon ja mahdollisesti jää sinne. Siihen jäi se homma ja vituttaa aikalailla suunnattomasti.
- Maatila
- Moderaattori
Niii. Oiskai sen kans voinu elämänsä viettää, mutta viimesen puolenvuoden aikana se on muuttanut itseään muutenkin semmoseen suuntaan mistä ite en niin hyvilläni ollut. Mutta sen asian kans olis pärjännyt, mutten enää oo valmis tekemään nii suurta muutosta, että jättäsin työt ja kaverit ja kaiken muun tänne ppohjamaalle. Nyt pitänee vaan tyytyä tilanteeseen ellei toinen osapuoli tee muutosta suunnitelmiin.
- Ezmo
- Moderaattori
Jos se on tosta noin vain valmis lähtemään, niin antaa mennä. Jos perään lähtee, niin se kuitenkin kohta hankkii jonku Persialaisen aavikkopussirotan, jolle sinä oot allerginen.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Maatila
- Moderaattori
Se voi olla.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Piti hetken miettiä, että puhutaanko tässä lemmikeistä vai noista tummahipiäisistä lähi-idän tulokkaista.Ezmo kirjoitti:Jos se on tosta noin vain valmis lähtemään, niin antaa mennä. Jos perään lähtee, niin se kuitenkin kohta hankkii jonku Persialaisen aavikkopussirotan, jolle sinä oot allerginen.

Pistää kyllä välillä isseen jääräpäisyys kun lääkäriin ei voi mennä vaikka ois vakuutukset yms kunnossa, kun se meni perjantai-aamulla
heittämään jäällä selälleen, löi päänsä ja meni joksikin aikaa tajuttomaksi. Siitä se oli sitte herättyään jatkanu matkaa kun oli pakko,
vaikka navetassa ei muistanu mitä piti tehdä tai miten sieltä ees ois päässy ulos. Päivällä ei sitten taas muistanu että missä oli ja mitä
eilen oli tapahtunut. Edelleen kuulemma niskat kipeät ja jäykät ja päätä kivistää. Mutta ei kun ei...
Miksei täällä humppa soi?
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Lyhyesti ilmaistuna se, että mikään ei toimi. Netti käy hitaalla, vaikka sen ei pitäis ja pelitki kaatuu yks kerrallaan ja muutenki koko kone juntturoi tänään oikein olan takaa. Ja näin keskellä junamatkaa ei oo muutakaa tekemistä nii ei oikeen voi esim pihallekkaa mennä, ellei ny sitte aio kävellen loppumatkaa mennä Helsinkiin.
Osaaki olla noi liukastumiset perseestä tälläi talvella, itekki just yks päivä vedin komiat lipat ku tulin pyöräkuormaajasta pihalle, mutta hyvä ettei lyö päätään.Aecel kirjoitti:Piti hetken miettiä, että puhutaanko tässä lemmikeistä vai noista tummahipiäisistä lähi-idän tulokkaista.Ezmo kirjoitti:Jos se on tosta noin vain valmis lähtemään, niin antaa mennä. Jos perään lähtee, niin se kuitenkin kohta hankkii jonku Persialaisen aavikkopussirotan, jolle sinä oot allerginen.![]()
Pistää kyllä välillä isseen jääräpäisyys kun lääkäriin ei voi mennä vaikka ois vakuutukset yms kunnossa, kun se meni perjantai-aamulla
heittämään jäällä selälleen, löi päänsä ja meni joksikin aikaa tajuttomaksi. Siitä se oli sitte herättyään jatkanu matkaa kun oli pakko,
vaikka navetassa ei muistanu mitä piti tehdä tai miten sieltä ees ois päässy ulos. Päivällä ei sitten taas muistanu että missä oli ja mitä
eilen oli tapahtunut. Edelleen kuulemma niskat kipeät ja jäykät ja päätä kivistää. Mutta ei kun ei...
E: Kuumetta pukkaa.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4