Mä luulen että vaa läpällä kysy...Maatila kirjoitti:Miksi nää ees kysyt tuommosta? Saa olla jo meleko laiska ,jos ei jaksais. Ite oon kiskonu 6.140 hollannilla 4 siipisiä kuhnin kääntiksiä ja ihan mukisemmatta tulee perässä. Ja se on kuitenki vakio nelipyttynen.
Joo, huomatkaaHaxa kirjoitti:Mä luulen että vaa läpällä kysy...Maatila kirjoitti:Miksi nää ees kysyt tuommosta? Saa olla jo meleko laiska ,jos ei jaksais. Ite oon kiskonu 6.140 hollannilla 4 siipisiä kuhnin kääntiksiä ja ihan mukisemmatta tulee perässä. Ja se on kuitenki vakio nelipyttynen.Vai onko se kiellettyä
Ohan neMaon^ kirjoitti:Julmia pelejä nuo karhottimet kun pitää olla 300hv vetokone.
Kyllähän se on.Matias98 kirjoitti:Onkos tuo case sattumoisin rovaniemen konekeskolta ostettu käytettynä?
Juu no tuo on yks niistä kolmesta jotka tänne tuli oikeastaan yhtä aikaa, kun meille tuli se 230cvx silloin. Onkos siellä päin usemapi nuita platinum editioneja? Huhu kun kerto, että ne olis kaikki kolme nykyään jopa samalla omistajalla, mutta en oikein taho uskoa, että pitää paikkaansa.xJaSeVe kirjoitti:Kyllähän se on.Matias98 kirjoitti:Onkos tuo case sattumoisin rovaniemen konekeskolta ostettu käytettynä?