Yleinen keskustelu (vapaa sana)
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi english
- Multiplayer tunnuksesi?: VALMETTI705(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Viesti:
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Mikähn vois olla vikana kun fs15 kaikki savegamet lataa vaan eikä siitä etene?
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Jotain 570 kuutiota tuli parissa päivässä ajettua lietettä. Masentavaa katsoa, kun altaan pinta ei juurikaan laske vaikka kuinka ajaa. Edellisessä työpaikassa oli vain 750 kuution allas, niin päivässäkin sai pintaa laskemaan melko paljon. 

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Maatila
- Moderaattori
Piti kävästä Limigassa, Raahenrenkaalla laitattamassa 2kpl uusia Goodyearin renkaita. Ei pahan hintaset ja tm testivoittajat vm 2014..
Saapa nähä kestääkö sen pidempään ku kiinalaiset paskarenkaat.. Pitäs käyttää mese renkaansuuntauksella, vänkärin eturenkaasta oli ulkoreuna kulunut nopeammin.

- Ezmo
- Moderaattori
Sait kuitenkin renkaat samalle päivälle? Minä en enään mee Limingan konttorille ennen kuin se johtaja pistetään eläkkeelle.Maatila kirjoitti:Piti kävästä Limigassa, Raahenrenkaalla laitattamassa 2kpl uusia Goodyearin renkaita. Ei pahan hintaset ja tm testivoittajat vm 2014..Saapa nähä kestääkö sen pidempään ku kiinalaiset paskarenkaat.. Pitäs käyttää mese renkaansuuntauksella, vänkärin eturenkaasta oli ulkoreuna kulunut nopeammin.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Golffissa molemmista etusista reunat kulunu keskikohtaa enemmän, takana sisäreuna selvästi ulkoreunaa kuluneempi (pintaa sisälaidassa 1,5mm , ulkona 4mm..), kiitos camberin.Maatila kirjoitti:Pitäs käyttää mese renkaansuuntauksella, vänkärin eturenkaasta oli ulkoreuna kulunut nopeammin.

Made by: Jespa
- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
^muutaku takasi maasturiks
eihän siihen mitään alustasarjaa pitänyt tulla 

Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Tulipahan melkee kolaroitua hirven kanssa ku olin venäjältä tulossa. Onpahan nyt sit nähty et ne liikkuu missävaan. 

- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Se on tälläkii hetkellä iha liian maasturi..Tele kirjoitti:^muutaku takasi maasturikseihän siihen mitään alustasarjaa pitänyt tulla

Made by: Jespa
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Kertokaas nyt te ketkä noilla turvesoilla ootta ollu töissä, että minkälaista tulevaisuutta siellä rakennetaan.
Kun jos on lehtiä uskomista, niin tuo turvetuotanto loppuu 10:n vuoden päästä jos de grööna & vassarit pääsee vallankahvaan.
Tälläsiä havaintoja vaan tehny, niin itse en ainakaan uskaltais lähtiä rakentamaan pelkän tämän mielikuvan avulla turpeesta tukijalkaa
jos olisin alan yrittäjä.
Pakko tähän vielä sanoa, ettei tää lihantuottajana elokaan tunnu kovin hohdolliselta aina tunnu, kun kaikki mahollinen Itämeren tilasta,
ilmaston muutokseen ja likaiseen asfalttiin tuntuu olevan vikana. Ja tottakai on vielä Animalia ja sen sotilaallinen siipi OE, joka on maalannut suomalaisesta eläintilallisesta kuvan säälimättömästä julmurista.
Kylläpäs sitä ehtii satsia vaihtaessa aatella kaikenlaista...
Kun jos on lehtiä uskomista, niin tuo turvetuotanto loppuu 10:n vuoden päästä jos de grööna & vassarit pääsee vallankahvaan.
Tälläsiä havaintoja vaan tehny, niin itse en ainakaan uskaltais lähtiä rakentamaan pelkän tämän mielikuvan avulla turpeesta tukijalkaa
jos olisin alan yrittäjä.
Pakko tähän vielä sanoa, ettei tää lihantuottajana elokaan tunnu kovin hohdolliselta aina tunnu, kun kaikki mahollinen Itämeren tilasta,
ilmaston muutokseen ja likaiseen asfalttiin tuntuu olevan vikana. Ja tottakai on vielä Animalia ja sen sotilaallinen siipi OE, joka on maalannut suomalaisesta eläintilallisesta kuvan säälimättömästä julmurista.
Kylläpäs sitä ehtii satsia vaihtaessa aatella kaikenlaista...
Miksei täällä humppa soi?
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Kaikki nevat on aumoja piukas ku ei mee kaupaks. Palaturve varsinki. KYllä mun mielestä turpeen käyttöö pitäs lisätä raakasti, oha se paljo taloudellisempi vaihtoehto ku kivihiili. Ja Li Anderson sais suksia vittuun poliitiikasta.
- Maatila
- Moderaattori
Sain joo. Isäntä soitti eilen aamulla sinne ja kyseli löytyykö sen koon renkaita vielä. Ei ollu puhunut mitään siitä ,että eilen oltas jo menty ku ei tienny moneenko oon töisä. Mutta auton sai heti ajaa halliin ja alle varttitunnis oli uudet renkaat olla.Ezmo kirjoitti:Sait kuitenkin renkaat samalle päivälle? Minä en enään mee Limingan konttorille ennen kuin se johtaja pistetään eläkkeelle.Maatila kirjoitti:Piti kävästä Limigassa, Raahenrenkaalla laitattamassa 2kpl uusia Goodyearin renkaita. Ei pahan hintaset ja tm testivoittajat vm 2014..Saapa nähä kestääkö sen pidempään ku kiinalaiset paskarenkaat.. Pitäs käyttää mese renkaansuuntauksella, vänkärin eturenkaasta oli ulkoreuna kulunut nopeammin.
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Koska pitää aina maalata piruja seinille niin maalataan nyt sitten. Voi olla hyvinkin todennäköistä että vasurit saa seuraavissa vaaleissa enemmän ääniä mitä edellisissä kiitos Li Anderssonin. Anderson on aika petollinen koska hän on kuin susi lampaan vaatteissa jota monet epävarmat ihmiset äänestävät koska ajattelevat että ompa nuori ja fiksu tyttö mutta totuus on toinen.Verkku kirjoitti:Kaikki nevat on aumoja piukas ku ei mee kaupaks. Palaturve varsinki. KYllä mun mielestä turpeen käyttöö pitäs lisätä raakasti, oha se paljo taloudellisempi vaihtoehto ku kivihiili. Ja Li Anderson sais suksia vittuun poliitiikasta.
Arhinmäen aikana vasureista ei tarvinnut kantaa huolta koska Arhinmäki piti itse huolen siitä että heitä ei oteta vakavasti ja ei äänestetä. Anderssonin taas ihmiset ottavat vakavasti ja siksi se on niin suuri uhka.
Mutta oli kyllä maastullissa se puhu niin viisaita vaikka tuskin lehmää on nähnytkään.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Ezmo
- Moderaattori
Minä kotoa soitin, että onko aikaa paikata traktorin rengasta, sieltä käskettiin ajamaan sinne ja aikaa kuulemma oli. Sinne päästyä siellä johtaja sanoo, että kerkiää vasta parin tunnin päästä. Jyrän renkaatkin tuntu saavan varastosta vasta sitten. Ei auttanu kuin lähtä kotia, kun eivät etes suostuneet maksamaan odottelusta.Maatila kirjoitti:Sain joo. Isäntä soitti eilen aamulla sinne ja kyseli löytyykö sen koon renkaita vielä. Ei ollu puhunut mitään siitä ,että eilen oltas jo menty ku ei tienny moneenko oon töisä. Mutta auton sai heti ajaa halliin ja alle varttitunnis oli uudet renkaat olla.Ezmo kirjoitti:Sait kuitenkin renkaat samalle päivälle? Minä en enään mee Limingan konttorille ennen kuin se johtaja pistetään eläkkeelle.Maatila kirjoitti:Piti kävästä Limigassa, Raahenrenkaalla laitattamassa 2kpl uusia Goodyearin renkaita. Ei pahan hintaset ja tm testivoittajat vm 2014..Saapa nähä kestääkö sen pidempään ku kiinalaiset paskarenkaat.. Pitäs käyttää mese renkaansuuntauksella, vänkärin eturenkaasta oli ulkoreuna kulunut nopeammin.

- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Älä vaan. Ite aattelen vähemmän jyrkästi tänki nykyään, mutta totta on että kivihiilen tuonti ei ainakaan tätä kansantaloutta tästä suosta nosta, pitäs turvetta pistää enempi vientiin nyt ja haketta, oikeestaan kaikkea ja tuonti topata.Verkku kirjoitti:Kaikki nevat on aumoja piukas ku ei mee kaupaks. Palaturve varsinki. KYllä mun mielestä turpeen käyttöö pitäs lisätä raakasti, oha se paljo taloudellisempi vaihtoehto ku kivihiili. Ja Li Anderson sais suksia vittuun poliitiikasta.
Kaikki tää paska alko venäjän viennin loppumisella, ei tää maa voi pyöriä kenenkään täysjärkisen mielestä niin että tuodaan tänne tavaraa ja maksetaan ulkomaille enempi ja enempi, siittä että täällä olis kaikkea mitä tarvitaan elämiseen ilman että täältä vietäs mitään vastaavasti jonnekki muualle.
Samalla omavarasuus poljetaan alas, voi SA***NA nyt minäki SUUTUN!
PER***E!!!
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ydinvoimaa vaan lisää sisämaahankin, ja sieltä jäähdytys/lauhdevesi hyötykäyttöön kaukolämmityksessä. En ole viellä tähän mennessä ymmärtänyt miksi Vihreät on koko ydinvoimaa vastaan, vaikka ydinvoimasta vapautuu vähemmän päästöjä kuin mistään muusta energiantuotantomuodosta jota Suomessa käytetään. Ydinjätettähän siinä kyllä syntyy, mutta sitä voidaan käyttää viellä ymmärtääkseni
hyödyksi jälkeenkinpäin, ja loppusijoituksestakin on suunnitelmat.
Toki jos aletaan miettimään uraanin louhintaa, rikastamista, reaktoriyksiköiden rakentamista ja niin edelleen niin niitä päästöjä kyllä saadaan keksittyä, mutta samallailla niitä päästöjä syntyy kun huolto-ukot ajelee Hiluxeillaan remppaamaan tuuliturbiineja.
hyödyksi jälkeenkinpäin, ja loppusijoituksestakin on suunnitelmat.
Viimeksi muokannut McNoitti, 07.09.2016 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
-
Tulipa hommattua one plus 3. 

-
- Viesti:
Mikäs tässä kantopommissa istuen. Odotan viljalastia.

Suora putki on kaiken A ja O.
- Maatila
- Moderaattori
Juu. Meillä on aina sujunut tuossa puljussa. Yhesti joku raktorin rengas odottamaan ja sillonkaan sillä ei ollu kiire. Käytiin oulussa ja paluumatkalla otettiin sitte mukaan. Ajakko nää muuten semmosella valkosella paku fiestalla nykyjään?Ezmo kirjoitti:Minä kotoa soitin, että onko aikaa paikata traktorin rengasta, sieltä käskettiin ajamaan sinne ja aikaa kuulemma oli. Sinne päästyä siellä johtaja sanoo, että kerkiää vasta parin tunnin päästä. Jyrän renkaatkin tuntu saavan varastosta vasta sitten. Ei auttanu kuin lähtä kotia, kun eivät etes suostuneet maksamaan odottelusta.Maatila kirjoitti:Sain joo. Isäntä soitti eilen aamulla sinne ja kyseli löytyykö sen koon renkaita vielä. Ei ollu puhunut mitään siitä ,että eilen oltas jo menty ku ei tienny moneenko oon töisä. Mutta auton sai heti ajaa halliin ja alle varttitunnis oli uudet renkaat olla.Ezmo kirjoitti: Sait kuitenkin renkaat samalle päivälle? Minä en enään mee Limingan konttorille ennen kuin se johtaja pistetään eläkkeelle.
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Ei oikeen meinaa onnistua piennarten niitto ku kaikki pellonreunat on semmosia että on hirvee horsmikko ja sen sisällä on kiviraunioita, ei tuo lautaskone tykkää ja kaikki terät lentää heti pois jos jotaki pajua yrittää katkasta.
Ketjumurskaimet ei taija nii arkoja olla kiinteille esteille mutta ovat aika kalliita ja suht kappeet työ levveydet niissä.

- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Tässä My summer car gamea latailen
. Kohta pääsee mökkitunnelmaan
.

-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Ketjut ovat ulottuvaisempia ja vähemmän alttiita. Hyvät ja huonot puolet kummassakin.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Kyllä toi ydinvoimankin rakentaminen aika kallista tuppaa olemaan, ja kovin tullaa jälki junassa kun mun käsityksen mukaanMcNoitti kirjoitti:Ydinvoimaa vaan lisää sisämaahankin, ja sieltä jäähdytys/lauhdevesi hyötykäyttöön kaukolämmityksessä. En ole viellä tähän mennessä ymmärtänyt miksi Vihreät on koko ydinvoimaa vastaan, vaikka ydinvoimasta vapautuu vähemmän päästöjä kuin mistään muusta energiantuotantomuodosta jota Suomessa käytetään. Ydinjätettähän siinä kyllä syntyy, mutta sitä voidaan käyttää viellä ymmärtääkseni
hyödyksi jälkeenkinpäin, ja loppusijoituksestakin on suunnitelmat.Toki jos aletaan miettimään uraanin louhintaa, rikastamista, reaktoriyksiköiden rakentamista ja niin edelleen niin niitä päästöjä kyllä saadaan keksittyä, mutta samallailla niitä päästöjä syntyy kun huolto-ukot ajelee Hiluxeillaan remppaamaan tuuliturbiineja.
muualla maailmassa on noitten Japanian tapahtumien jälkee suuntautuminen muuttunu.
Tuulivoimahan on yksi suuri puhallus. Turha sitä kaikkialle on tyrkyttää vaikka se jossain Keski-Euroopassa toimisikin.
Aurinkopaneelien määrä tulee kyllä kasvamaan, ollu semmosesta puhetta täälläkin, että jos laittas tuosta kun noita navettojakin on nii sopivimman katolle semmoset mikkä tuottais kulutuksen verran sen reippaan puolet vuodesta mitä ne toimii kunnolla. Alentais sähkölaskuakin, kunhan tienannu ittensa takas. Varsinkin kun Caruna nyt nosti noita siirtohintoja.
Ois hienoa jos tuo biokaasu, -diesel ja etanoli lähtis tosta menemään. Pystyis noita vanhoja ja nykyisiä romuja käyttämään tulevaisuudessa. (?)
Miksei täällä humppa soi?
- Ezmo
- Moderaattori
Eikun se on isän auto, Volvo ja Hiluksi mulla vielä on.Maatila kirjoitti:Ajakko nää muuten semmosella valkosella paku fiestalla nykyjään?

- Maatila
- Moderaattori
Joo, parikertaa tuomiojalla tullu se vastaan kärryn kans ja on nostanu kättä ku on vastaan tullu. Aattelin ku se auto on teidän pihalla näkyny ,että se olisit ollu sinä