Niitten maahantuoma/myymä kylvinkone.jupe94 kirjoitti:Onks toi Agritoukolan vehkeitä?

Niitten maahantuoma/myymä kylvinkone.jupe94 kirjoitti:Onks toi Agritoukolan vehkeitä?
Ookko kattellu Foortteja? Nekin on aika käteviä rakkoreita esim: Ford 5610 tai 4610Komaal kirjoitti:Joo kiitos vastauksesta. Tarkotushan olis pieniin pikku hommiin ja meikän kylärinki koneeksi sitten n. 2,5 vuoden päästä.
Oisko tää mitään?
http://m.nettikone.com/massey-ferguson/265/1500172
Aika moni taitaa olla tota mieltä, mut ei se kyllä huonoinpien hyttien joukkoon kuulu. Tai ainaki mun mielestä se ajaa kyllä asiansa, pitää vettä ja talvellakin tarkenee.V A valmet kirjoitti:Harahytti on kyllä yks kauheimmista hökötyksistä mitä on keksitty.
Hytin etuosan ja takalokarin väliin jää vaan semmonen pikkunen rako, että joutuu jalkaa veivaamaan.Traktorimies_ kirjoitti:Aika moni taitaa olla tota mieltä, mut ei se kyllä huonoinpien hyttien joukkoon kuulu. Tai ainaki mun mielestä se ajaa kyllä asiansa, pitää vettä ja talvellakin tarkenee.V A valmet kirjoitti:Harahytti on kyllä yks kauheimmista hökötyksistä mitä on keksitty.
Kukin tavallaan, mut ei mulla ainakaan mitään ongelmaa siinä oo ollu. Onha se vähä ahdas, mut enpä menis muitakaan sen aikakauden hyttejä niin kauheesti ylistämään.arska fs11 kirjoitti:Hytin etuosan ja takalokarin väliin jää vaan semmonen pikkunen rako, että joutuu jalkaa veivaamaan.Traktorimies_ kirjoitti:Aika moni taitaa olla tota mieltä, mut ei se kyllä huonoinpien hyttien joukkoon kuulu. Tai ainaki mun mielestä se ajaa kyllä asiansa, pitää vettä ja talvellakin tarkenee.V A valmet kirjoitti:Harahytti on kyllä yks kauheimmista hökötyksistä mitä on keksitty.
Mun mielestä erittäin asiallinen vaihtoehto vaikka en juuri massikoista perusta. Multi-Power on kova sana ja kulkupuoli ihan hyvä tuon ikäiseksi traktoriksi. Tunteja en niinkään säikähtäisi, jos on edes jotenkin huollettu. Alkuperäiskuntoiseksi ei ollenkaan paha ja maalaamalla tuosta saa oikein nätin traktorin. Halvat varaosat. Hinta on aika lailla kohdallaan, mutta sitäkin saa varmasti viilattua alaspäin. Kuvien ja videon perusteella lähtisin kaupoille jos massikkaa tarttisin.
Näinhän se on. Kyllä itelläkin on ollut kiikarissa harahytillinen nelitonninen vm. 1974-1975.Traktorimies_ kirjoitti:Onha se vähä ahdas, mut enpä menis muitakaan sen aikakauden hyttejä niin kauheesti ylistämään.
Vaikka kuinka Valmetti mies olisinkin, niin nua 502:set ja 702:set sun muut on kuiteskin aika huonoja jo. Terveisin: Meillä oli joskus sellaane mut vaihettiin 705:seen joka sit vaihtu 8150:piin.Polkutraktori kirjoitti:Mielluumin tämä kun tuo massikka. http://www.nettikone.com/valmet/502/1485972
Hommaa tollane Zetka, asiallisessa kunnossa!Komaal kirjoitti:Vaikka kuinka Valmetti mies olisinkin, niin nua 502:set ja 702:set sun muut on kuiteskin aika huonoja jo. Terveisin: Meillä oli joskus sellaane mut vaihettiin 705:seen joka sit vaihtu 8150:piin.Polkutraktori kirjoitti:Mielluumin tämä kun tuo massikka. http://www.nettikone.com/valmet/502/1485972