Mutta silti, tuosta vois pyytää enemmänki vielä. Tuo ei oo hinta eikä mikää vielä tolle. 250tkm ajettuna, pirettynä ku kukkaa kämmenellä, täyd huoltokirja, alkup suomiauto ja ruosteeton ja virheetön yksilö. Et löydä ainuttakaan e30 m3 noilla spekseillä Suomesta, etkä kovin montaa ulkomailtakaan, ja jos löytyy ulkomailta niin hinta on aikavarmasti vielä enemmän. E30 alkaa olla klassikko malli jo ja arvostuksen ja iän myötä kasvaa myös hinta.
Saksantuonti E290 turbodiisseli väykkä huutokaupassa. Miksei tuolla ajelis, vaikka pahoin on ruoste tehnyt tehtävänsä. Hinnaltaankin melko edullinen ainakin vielä, pakko kai se on huomenna poiketa renkaita potkimassa kun lähelläkin on. https://huutokaupat.com/fi/v/260675
Neliveto kirjoitti:Saksantuonti E290 turbodiisseli väykkä huutokaupassa. Miksei tuolla ajelis, vaikka pahoin on ruoste tehnyt tehtävänsä. Hinnaltaankin melko edullinen ainakin vielä, pakko kai se on huomenna poiketa renkaita potkimassa kun lähelläkin on. https://huutokaupat.com/fi/v/260675
Litraseen micraan näyttäis parin laskurin mukaan olevan ~700e.
Autolla ajelu joka vanhemman nimissä taitaa olla laitonta, kun käyttää sitä autoa vakituisesti? Eri asia sitten huomaako kukaan tuota koskaan..
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
Tai laittaa siut haltijaksi, vakuutusmaksut tulee omistajalle miasä lukee myös tieto auton haltijasta ja verolaput tulee haltijalle. Näin ainankin Turvassa emännän ooppelin suhteen ku oon siinä merkitty (hyväksi ) haltijaksi.
526€ näyttää olevan uudempaan Volvoon ennen bonuksia ja vanhemmassa ne oli halvemmat. Kannattaa omiin nimiin, kun vanhempien nimissäkään ei autoa loputtomiin voi pitää.