Noilla pyörii tosi sulavasti pelit.

E: Taikka sitten viimesen kun tulee näppis ja hiiri kaupan päälle.

Melkee helpommalla pääset ku vaihdat vaan nykysestä paketista näyttiksen ja ostat uuden SSD. Ja jos tuntuu että tarvii, niin vaihdat myös prossun i7.Ventti kirjoitti:Itekkin oon miettiny jos ostais uuden koneen, hintaluokka 1200-1500e. Kaikkeen pitäs soveltua, eli nyt ainakin 250gb SSD ja 16GB, muultoin on vapaat kädet.
Ei mitenkään, pelejä ei voi siirtää tikulle. Joko poistelet ja lataat storesta uudestaan aina mitä pelaat sillä hetkellä, tai hankit isomman kovalevyn.SuperVallu kirjoitti:Nyt on pikku ongelma että ps3 ei riitä enää tila ja pitäis saada siirrettyy pelei tikulle mutta miten se tapahtuu?
Apuja ihan oikeesti.
Onko ammattikellottaja ollu asialla vai joku kellotusohjelma? Mulla kai menee 2500k 1,33voltilla 5 gigaan asti. Mitä rikkoutumisen merkkejä siinä prossussa On?Ventti kirjoitti:Kumminkin pitäs prossu vaihtaa kun vedetty tappo volteilla 24/7, tosin saishan noita i7 3770k käytettyinä, mutta uus on aina uutta.
Juu kyllä on ollu ammattikellottaja.Ezmo kirjoitti:Onko ammattikellottaja ollu asialla vai joku kellotusohjelma? Mulla kai menee 2500k 1,33voltilla 5 gigaan asti. Mitä rikkoutumisen merkkejä siinä prossussa On?Ventti kirjoitti:Kumminkin pitäs prossu vaihtaa kun vedetty tappo volteilla 24/7, tosin saishan noita i7 3770k käytettyinä, mutta uus on aina uutta.
Mitä merkkejä rikkoutumisesta on?Ventti kirjoitti:Juu kyllä on ollu ammattikellottaja.![]()
Murostakin oon kysyny ja sanoneet että se on tosissaan niin huonokulkuinen yksilö, 1,48V, 4,6GHz.