Niin se Kihniö vai se että se kuuluu Pirkanmaahan?CaseKuski kirjoitti:No nii no se on niitä pikku seikkoja.

Niin se Kihniö vai se että se kuuluu Pirkanmaahan?CaseKuski kirjoitti:No nii no se on niitä pikku seikkoja.
Viljely eli maapuolella. Ekana kahtena yönä kakkoset käy sitte joka solun läpi varmistaas ettei kukaa vaa pääse silmiää ummistaa.CaseKuski kirjoitti:Tämä selevä, kummalakos puolella aitten olet viljely vai teknologia?Valtra655 kirjoitti:Ollaan jo vuosi oltu. Tervetuloa vaan. Varaudu kovaan vittuiluun ja källeihin.CaseKuski kirjoitti:Ilmajoelle seduun maamieskouluun paikka varmistettuKetään muita tulos?
Juu olen tulos.CaseKuski kirjoitti:Ilmajoelle seduun maamieskouluun paikka varmistettuKetään muita tulos?
Pitää kato lähtä jossain terdel lähtä käymää nii alkaa viikonlopulta maistumaa.Teemu kirjoitti:Jaa, se on näköjään perjantai, ei kyllä taaskaan tunnu yhtään siltä, et viikonloppu alkais.
Eipä aiheuta minkäänlaista kiinnostusta lähtee terassille.Ukkomezzo kirjoitti:Pitää kato lähtä jossain terdel lähtä käymää nii alkaa viikonlopulta maistumaa.Teemu kirjoitti:Jaa, se on näköjään perjantai, ei kyllä taaskaan tunnu yhtään siltä, et viikonloppu alkais.
Mun pitää yleensä lähtä aamulla aikasin. Sitten kun kysyy aikaa, niin vastaus on aikasinhan sinne pitää lähtä.Neliveto kirjoitti:Ja se että tuut töihin sitten kun heräilet.
Pelin omien traktoreiden ovia ei (kai??) voi avata.edb123 kirjoitti:moro miten sässä pelissä voi avata rakkorin ovet?
https://search.creativecommons.org/Traktorimies_ kirjoitti:Mistäköhän mahtais löytyä sellasia musiikkeja, joita sais vapaasti käyttää? Video tarkotukseen tarttis löytää.
Itte oon viimeese parin kuukauden aikana nukkunu aina aamupalan jälkeen lounaaseen asti, jos ei oo ollu ajoa.Neliveto kirjoitti:Tuntuu että joka päivä aika kuluu nopeammin kuin edellisenä ja aamuisin väsyttää enemmän.
Saattoi olla päiviä kun saattui heräämään lounaan valmistautumiseen peiton alta.Ännä kirjoitti:Itte oon viimeese parin kuukauden aikana nukkunu aina aamupalan jälkeen lounaaseen asti, jos ei oo ollu ajoa.Neliveto kirjoitti:Tuntuu että joka päivä aika kuluu nopeammin kuin edellisenä ja aamuisin väsyttää enemmän.Huomenna tosin lupauduin alikeille apukouluttajaksi, onpahan sentää jotaki tekemistä.
Oisko auttanu kiristää nostotankoja vai johtuko jostain muusta?Diesel Power kirjoitti:Vittu mie niin rakastan noita nyykkäreitä.. Toisessa taaskaan toiminu ulosotto, niin piti jyrsin rumpata toisen perään ja vaihtaa ulosoton tumpit päittään. Sit lopuks sitä jyrsintä ei meinannu pois saada perästä, kun ei nostovarret noussu tarpeeks ylös et vetokoukun lukituksen ois auki saanu. Eikun golffin kontista tunkki ja sillä veivattava vetokoukkuu ylemmäs, et lukon sai auki ja sen lukituksen vivun sai kivasti pysymään kärkipihtien varassa.Kivasti meni noissa toista tuntia säheltäessä, mut mikäs siinä kun palkka juoksee.
Ja toiset senkun vaan ryyppää pomo mukaan lukien.