Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
Joo ei todellakaan ole, talavella/syksyllä/keväällä on kylymä ku perkele ja kesällä läski hikoo vaikkei tekisi mitää. 

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- Tuppurainen
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
Jätkät. Mitä Vittua?Traktorimies_ kirjoitti:Jokainen voi itse tehdä omat modinsa, jos haluaa. Ei kukaan oo niitä syntyessään osannu tehdä, vaan se on pitänyt opetella itse. Voisithan säkin Pohjanmaan Poika opetella modaamaan, kun nytkin osaat sentään jo ymmärtääkseni sentään editoida vähän.vulmet123 kirjoitti:Ja tämähän on vain karvas totuus!POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Minua alkaa jo lievästi sanottuna vituttamaan tämä Reiska95:den, Urakkamiehen ja muiden tämän foorumin "modaajien kerman" privamodi touhu. OPETELKAA VÄLILLÄ LAITTAMAAN NIITÄ UPEITA EDIITTEJÄNNE JAKOONKIN SAATANA! Vituttaa kun ne julkasee jonkun hienon modin ja aattelen et voisin saada ton vaihtokaupal mutta kun en pelaa mitään "hyvää sotapeliä" kuten cs:ää nii eihän mulla oo sitte muuta vaihdettavaa kuin tf2 kamaa ja uskon ettei niillä mitään ediittejä saa saatana.
PS: Sori pelaaja80:pille eilisestä yv:stä mutta ku sattu vituttaa nii oli pakko vittuilla jollekki randomille.

Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
- ViljamiFIN
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Ei kyllä uskoisi että tuo Pohjanmaan poika olisi 16v, muistuttaa enemmän jonkun 10v jonnen käytöstä, jos sitäkään...POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Minua alkaa jo lievästi sanottuna vituttamaan tämä Reiska95:den, Urakkamiehen ja muiden tämän foorumin "modaajien kerman" privamodi touhu. OPETELKAA VÄLILLÄ LAITTAMAAN NIITÄ UPEITA EDIITTEJÄNNE JAKOONKIN SAATANA! Vituttaa kun ne julkasee jonkun hienon modin ja aattelen et voisin saada ton vaihtokaupal mutta kun en pelaa mitään "hyvää sotapeliä" kuten cs:ää nii eihän mulla oo sitte muuta vaihdettavaa kuin tf2 kamaa ja uskon ettei niillä mitään ediittejä saa saatana.
PS: Sori pelaaja80:pille eilisestä yv:stä mutta ku sattu vituttaa nii oli pakko vittuilla jollekki randomille.

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
Rankka elämä.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Minua alkaa jo lievästi sanottuna vituttamaan tämä Reiska95:den, Urakkamiehen ja muiden tämän foorumin "modaajien kerman" privamodi touhu. OPETELKAA VÄLILLÄ LAITTAMAAN NIITÄ UPEITA EDIITTEJÄNNE JAKOONKIN SAATANA! Vituttaa kun ne julkasee jonkun hienon modin ja aattelen et voisin saada ton vaihtokaupal mutta kun en pelaa mitään "hyvää sotapeliä" kuten cs:ää nii eihän mulla oo sitte muuta vaihdettavaa kuin tf2 kamaa ja uskon ettei niillä mitään ediittejä saa saatana.
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Mä nyt vaan hieman ylikuumenin,okei, ei tarvi heti yhden tämmösen viestin jälkee jonneks ruveta haukkumaan.ViljamiFIN kirjoitti:Ei kyllä uskoisi että tuo Pohjanmaan poika olisi 16v, muistuttaa enemmän jonkun 10v jonnen käytöstä, jos sitäkään...POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Minua alkaa jo lievästi sanottuna vituttamaan tämä Reiska95:den, Urakkamiehen ja muiden tämän foorumin "modaajien kerman" privamodi touhu. OPETELKAA VÄLILLÄ LAITTAMAAN NIITÄ UPEITA EDIITTEJÄNNE JAKOONKIN SAATANA! Vituttaa kun ne julkasee jonkun hienon modin ja aattelen et voisin saada ton vaihtokaupal mutta kun en pelaa mitään "hyvää sotapeliä" kuten cs:ää nii eihän mulla oo sitte muuta vaihdettavaa kuin tf2 kamaa ja uskon ettei niillä mitään ediittejä saa saatana.
PS: Sori pelaaja80:pille eilisestä yv:stä mutta ku sattu vituttaa nii oli pakko vittuilla jollekki randomille.Ja sitäpaitsi, miksi helvetissä niitten ediittien tekiöijen pitäs laittaa ediittejään jakoon jos he eivät vaikka halua?
PS: Anteeksipyyntö Reiskalle ja urakkamiehelle

-
- Kielet: englanti,suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: farmingjallu
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
No eipä oikeen vituta vaikka vituttaa se ku vituttaa...
Zetor 6340 -1998
Fordson Power Major -1959
YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
Fordson Power Major -1959
YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
-
Iskän käytös. Ihan sama mitä kysyy, niin takas tulee niinku "haista vittu". 

- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Jotenki samaa riivaajaa on tuossa meijä isännäski ollu.Kuuspytty kirjoitti:Iskän käytös. Ihan sama mitä kysyy, niin takas tulee niinku "haista vittu".

Johtuiskoha stressistä, jos sunki isä on taksikuski nii voi stressi painaa päälle, varsinki jos on yrittäjä.V A valmet kirjoitti:Jotenki samaa riivaajaa on tuossa meijä isännäski ollu.Kuuspytty kirjoitti:Iskän käytös. Ihan sama mitä kysyy, niin takas tulee niinku "haista vittu".

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
No justKasitonni kirjoitti:Johtuiskoha stressistä, jos sunki isä on taksikuski nii voi stressi painaa päälle, varsinki jos on yrittäjä.V A valmet kirjoitti:Jotenki samaa riivaajaa on tuossa meijä isännäski ollu.Kuuspytty kirjoitti:Iskän käytös. Ihan sama mitä kysyy, niin takas tulee niinku "haista vittu".

- ViljamiFIN
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Ompa jännä ku oma iskä ei oo vittuillu mulle melkeempä koskaan eikä oo valittanu mistään pienistäkään.
Äiti onkin sitte toinen tapaus.
Nytkin vituttaa se, kun äiti valittaa kokoajan että ajan liian kovaa meijän voortilla hiekkatietä pitkin vaikkei oo ku 20 km/h lasissa.
Hyvähän sen on sanoa mikä on liian nopiaa ku ei ees oo ajanu sillä koskaan.

Nytkin vituttaa se, kun äiti valittaa kokoajan että ajan liian kovaa meijän voortilla hiekkatietä pitkin vaikkei oo ku 20 km/h lasissa.

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
-
Eiku sitä rupee jo huippaan vaikka ei oo kyydiskään.ViljamiFIN kirjoitti:Ompa jännä ku oma iskä ei oo vittuillu mulle melkeempä koskaan eikä oo valittanu mistään pienistäkään.Äiti onkin sitte toinen tapaus.
![]()

-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Jos kysees on voorrti nii pelkkä asian ajatteleminenkin tekee pahaa.
Sori Neliveto ja Sutki.
Sori Neliveto ja Sutki.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
4000 tipahti kerran raidetangonpää kesken ruiskutuksien ku neljätonnisen keula rysähti maahan.Neliveto kirjoitti:Ei oo sentään samalla tavalla klappia ohjauksessa ku massikas.

Pellolla sitte patenttina jesarilla paikalleen ja homma jatkuu. Taitaa olla vieläkin sama korjaus paikalla...
Miksei täällä humppa soi?
-
Klappi auttaa vaa keskittymäm paremmin ajamiseen kun ei ehdi tekeen mitää muuta.Neliveto kirjoitti:Ei oo sentään samalla tavalla klappia ohjauksessa ku massikas.

Uunituore reserviläinen.
-
Juu, meill'kin oli joskus 165, ja ei melkee saatu myytyyn ku kukaaan halunnu sellasta ku oli klappia pari senttiä. Naapurin Nuffissa taas oli niin että ohjaus meni vastapäivään oikelle ku ruoria käänsi ni lähti pahasti vasemmalle jne.Valtra655 kirjoitti:Jos kysees on voorrti nii pelkkä asian ajatteleminenkin tekee pahaa.
Sori Neliveto ja Sutki.

- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Se saattaa meijänkin pikku-vermeskooni liikkua tiellä nopeammin sivusuunnassa mitä etiäppäi kun on klappia ohjauksessa.
On vissii turhan paljon päällä ku alkaa hikeä pukkaamaan rauvotushommissa.

On vissii turhan paljon päällä ku alkaa hikeä pukkaamaan rauvotushommissa.

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
-
Kyllä meidän entine 168 meni hyvin kaupaks kun Valtra hyvitti siittä 9000e vaikka issee aatteli et jos kaks sais. Monesti nykynen omistaja soittamut ja kehunut kuinka hyvä peli on. Tietysti ek ja multi power nii heti arvokkaampi.

Uunituore reserviläinen.
- sutki
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Ei se mithää jos rattorin ratissa o vähä klappia mutta suatana kun on kuorma-autossa ja suoraan ajaessa se ratti on iha miten sattuu vinossa. Se vähä rupee jo vituttamaan.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
-
Tervetuloa inttikuskin maailmaan.sutki kirjoitti:Ei se mithää jos rattorin ratissa o vähä klappia mutta suatana kun on kuorma-autossa ja suoraan ajaessa se ratti on iha miten sattuu vinossa. Se vähä rupee jo vituttamaan.

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- CaseKuski
- Kielet: Suomea ja ralli englantia.
- Multiplayer tunnuksesi?: Casemies
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Älkääpä ny tos viimme kesänä ku oli töis nii siel oli voorttin 5000 dualin pikavaihteella ja ohjaukses niin pahoon klappia ettei edes kolomiakymppia kovempaa kehannu ajaa tiellä ettei löydä ittiänsä ojanpohjalta
Saatika sitten ajaa pikavaihe päällä ku kuluki ainakin 40.
Aiheeseen, se vituttaa tämä vesisade ja voorttista räjähti rengas parkkipaikalle, ilmeisesti aurinko rikkonu lopukki vanhasta renkaasta, mukava yllätys ku tulee töistä puolen yön aikaan.

Aiheeseen, se vituttaa tämä vesisade ja voorttista räjähti rengas parkkipaikalle, ilmeisesti aurinko rikkonu lopukki vanhasta renkaasta, mukava yllätys ku tulee töistä puolen yön aikaan.

Ford 5610|-83|72hv/2100 rpm.DIN *Myity*
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Dual Power on alentava pikavaihde..
Meikää ja tupakavereita vituttaa aikaiset herätykset.
Meikää ja tupakavereita vituttaa aikaiset herätykset.

Valmet805 ja sen käyttäjät.