

Mullakai on toiminu normaalisti jo kuukausia. Harvon yksittäisen sivun lataaminen kestää vähän aikaa tai se sivun aukasun käsky viivyttelee matkalla jonkin aikaa. Lataus sujuu nopeaan.Valmeksi kirjoitti:Eihän tää oo ollukkaan hidas kun vasta vuodenvaihteesta lähtien.
Miulla oli joulukuussa MH:ssa yks paketti tilattuna. Ihmettelin, ku pari viikkoa tilauksesta ja ei oo tullu mitään lippustalappusta asiasta, niinpä otin myyjään yhteyttä (iso liikeketju siis ihan), niin antoivat seurantatunnuksen ja ilmotti, et siellä se oottaa noutoa. No sehän oli paukkunu reilusti yli sen ilmasen varastoinninajan ja vähän nostin meteliä siitä et mitä helvettiä kun paketti on tullu jo viikkoja sitten eikä oo tullu mitään tietoa, niin pahoitteli ja sano et heillä on ollu ton suhteen ongelmia saada kirjeitä matkaan.Haasa90 kirjoitti:Tulihan se headsetti viimein matkahuoltoon ku vähä kävi kyselemäs perään. Eipä sitä missään niiden systeemeis ollu mut siä se paketti makoili hyllyllä kun matkahuollon ukko kävi vähä pöyhimäs paketeita. Tiä si kui kauan olis hyllyllä lojunu jos ei olis käyny kyselemäs
Onko sitte vuoden 2006 jälkee muka ilmestyny hyviä Need for Speedejä? Ihan pohjanoteeraus, tuota "Underground kolmosta" odotellessa.Verkku kirjoitti:On muuten ihan saatanan hyvä peli toi The Crew. Paljo parempi ku NFS.
No joo toiki äijä sano mulle et se varmaan menny lukulaitteen ohi jotenki ettei oo kirjautunu. Onneks ymmärsin Multitronicilta mistä noi tuli niin kysyy seuranta koodin kun en tilatessa huomannu rekata sinne niin ei tullu automaattisesti. Toki se suranta koodi paljoo auta tota että jos ei ne kirjaa lähetystä saapuneeks. Mut tiesin lähtöpaikan niin kattoin et eilisellä bussilla jo pitäny tulla niinku si olikinTeemu kirjoitti:Miulla oli joulukuussa MH:ssa yks paketti tilattuna. Ihmettelin, ku pari viikkoa tilauksesta ja ei oo tullu mitään lippustalappusta asiasta, niinpä otin myyjään yhteyttä (iso liikeketju siis ihan), niin antoivat seurantatunnuksen ja ilmotti, et siellä se oottaa noutoa. No sehän oli paukkunu reilusti yli sen ilmasen varastoinninajan ja vähän nostin meteliä siitä et mitä helvettiä kun paketti on tullu jo viikkoja sitten eikä oo tullu mitään tietoa, niin pahoitteli ja sano et heillä on ollu ton suhteen ongelmia saada kirjeitä matkaan.Haasa90 kirjoitti:Tulihan se headsetti viimein matkahuoltoon ku vähä kävi kyselemäs perään. Eipä sitä missään niiden systeemeis ollu mut siä se paketti makoili hyllyllä kun matkahuollon ukko kävi vähä pöyhimäs paketeita. Tiä si kui kauan olis hyllyllä lojunu jos ei olis käyny kyselemäs
Eikö tuo ois eilen kannattanu selvittää eikä pilata paaleja? Vai onko ne niin tönkköhapotettuja, että ne säilyy muutaman viikon ilman muovia? Öljyn vähyyden kyllä yleensä huomaa, kun pumppu alkaa ottamaan ilmoja, niin se alkaa toimimaan epätasasesti ja pitämään isoa ääntä.Valtra655 kirjoitti:Rehunteko jäi eilen taas kesken. Paalattua saatiin, mutta käärimättä jäi joku satakunta paalia. Käärijän käärintävarsi rupes yhtäkkiä pyörimään hirveen laiskasti. En tiiä oliko perästä öljyt vähissä vai onko se jostain paskana.
Ei se tiiviskään paali sais olla kuin 4h ilman muovia. Pintakerros ei koskaan oo tarpeeksi tiivis, jottei alkais menemään huonoksi. Mäkkärin ylitiukoissa paaleissakin huomaa eron muutamassa tunnissa.Valtra655 kirjoitti:Ei o happoa ja pomo itte sano että jos tulee jotain ongelmaa nii jätä kesken vaan. Rollantti tekee nii tiiviitä paaleja että kyllä ne yhden yön säilyy ilman muoveja. Ja joka tapauksessa homma olis jääny kesken ilman tätäkin episodia.
Millasias nää tönkköhapotetut on? Niin hapotettuja, että heinä kuollu metrin säteellä paalista?Ezmo kirjoitti: Eikö tuo ois eilen kannattanu selvittää eikä pilata paaleja? Vai onko ne niin tönkköhapotettuja, että ne säilyy muutaman viikon ilman muovia? Öljyn vähyyden kyllä yleensä huomaa, kun pumppu alkaa ottamaan ilmoja, niin se alkaa toimimaan epätasasesti ja pitämään isoa ääntä.
Juurikin niin, ei ainakaan ala menemään pilalle.Aecel kirjoitti:Millasias nää tönkköhapotetut on? Niin hapotettuja, että heinä kuollu metrin säteellä paalista?Ezmo kirjoitti: Eikö tuo ois eilen kannattanu selvittää eikä pilata paaleja? Vai onko ne niin tönkköhapotettuja, että ne säilyy muutaman viikon ilman muovia? Öljyn vähyyden kyllä yleensä huomaa, kun pumppu alkaa ottamaan ilmoja, niin se alkaa toimimaan epätasasesti ja pitämään isoa ääntä.
Kuumailmapuhaltimella lähtee tarra mutta yleensä liima jää joka lähtee toffeelaikalla ja tujuilla tinneriä.valmetpoju kirjoitti:Olisiko kellään tietoa että millä saisi tarran liiman pois muovista? Eilen ostin Suzuki Pv:n ja siihen oli liimattu ihan helv...n ruma tarra.
Jos se on ollu sivukatteessa se tarra ja siihen heität tinneriä niin lähtee maalitkin jos oli paukkupullolla maalattuMaon^ kirjoitti:Kuumailmapuhaltimella lähtee tarra mutta yleensä liima jää joka lähtee toffeelaikalla ja tujuilla tinneriä.valmetpoju kirjoitti:Olisiko kellään tietoa että millä saisi tarran liiman pois muovista? Eilen ostin Suzuki Pv:n ja siihen oli liimattu ihan helv...n ruma tarra.
Asetoni. Sillä mä poistin Tunan tankista tarrojen liimajämät. Kannattaa vaa olla niillä paukkumaaleilla varovainen sen kanssa ja muovilla kans.valmetpoju kirjoitti:Olisiko kellään tietoa että millä saisi tarran liiman pois muovista? Eilen ostin Suzuki Pv:n ja siihen oli liimattu ihan helv...n ruma tarra.