
Tos on meirän valtra


No juu.Traktorimies_ kirjoitti:Aika pikkasilta näyttää Kipat Valmetin perässä, 6410 ja 4000 peräs ne näytti paljon isommilta..
No tuttu joutu hinata N92:sella Jenz HEM820:Pi maalamolle ku ei ollu muuta vehettä pihassa. Kyllähä se oli asvaltilla liikkunu mutta sitte hiekkatiellä oli tullu muutama tiukkamäki. Yhessä mäessä oli ollu enää yks vaihe jälellä ja sitä ei ollu uskaltanu enää pistää silimää ku se oli pelänny että se jaksaa ruveta pia suttaama. Ja tosiaa tuo jenzi oli painanu 23t ja raktori 4t.Farmari99 kirjoitti:Painaa se semmoset ruhtinaalliset 17 tonnia.Ihan hyvin se tuli perässä, mitä nyt isoa mäkeä vähän inhottava sillä oli laskea ku tahto tulla liianki hyvin.
Onkos toiminut ongelmitta? Itsellä tiistaina haettu tämän vuoden malli tallissa.MattiI kirjoitti:
Polariksenki pesin. Oli mettäreissun jälkeen sen verran kuranen.![]()
Itte ei oo kerinny vielä ensimmäistäkää tuntia ajaa.MattiI kirjoitti:Eipä oo ensimmäistäkään vikaa ollu, jos ei rajoittimen temppuilua lasketa. Eihän tuossa oo kyllä mittarissakaan ku vasta reilun 100h. Huoltoon se tarttis tästä ens viikolla viedä
Siinä onkin vähäsen eksoottisemmat äänet. Ei se vetokoukun lukituskaan kaikkea kestä. Nevalla kerran päivän päätteeksi ajoin 100-90 varikolle ja siinä nevatien ylityksen kohdalla irtos kääntäjä koukusta ja hiukan lujaa vilahti aisa takalasin vierestä kohti taivasta. Oli jo aika kuluneetkin vetokoukun osat kun traktorilla ajettu likemmäs 20000h.Ezmo kirjoitti:90-90 Hiivatti hyvin veti 23 tonnin apulantakuormaa. Kaasupohjassa ei pystyny ajamaan, kun alko kauhea pomppiminen ja pelotti vetokoukunlukituksen puolesta.