Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Killerhangar
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Eiku kattelin vaa ku tallustit Verkku tupakkipaikan ohi ku oottelin ajoon lähtöö... Tuli sit kpään yöelämäänkin tutustuttua...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Hitto tää ketsupilla mallintaminen on melkein hauskaa. 

Vähän jotain ROVin mallin alkua. : P

Made by: Jespa
- Maatila
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
Jaa ei tullu uusin fs tällä viikolla vaikka olis jo eilen pitäny tulla.
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Kävelin varmaa ruokalasta korjaamolle päi? Vai sit aamulla varusvarastolle? Ni miltäs näyttää kpään yöelämä?Killerhangar kirjoitti:Eiku kattelin vaa ku tallustit Verkku tupakkipaikan ohi ku oottelin ajoon lähtöö... Tuli sit kpään yöelämäänkin tutustuttua...
- Ezmo
- Moderaattori
Älä muuten tee liian umpinaista korkeudensäätömoottorin alapuolelta. Ei muuten kauheesti nouse pintaan.Diesel Power kirjoitti:Hitto tää ketsupilla mallintaminen on melkein hauskaa.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
- Kielet: Suomi+Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet805[lsfin
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
No hyvä ettei se sitte ihan 100% oo ettei tarvihte oottaa jotain viikkoo... : Dmikebirdie kirjoitti:Jännä kun mulle on kaikki tullut ajallaan. Ei välttämättä kannata Cdonia tuosta syyttää vaa Itellan jakelua.

MP: Valmet805[lsfin
- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Viesti:
Kaveri ennakkotilasi watch dogsin cdonista ja samaan aikaan mää tilasin se discshopista. Mää sain sen julkasupäivänä ja kaveri ylitte viikon myöhässä. Itella oli kyllä ajallaan mutta se oli lähetetty tulemaan sieltä ihan vituillaan. Ja kun se on ahvenanmaalla niin lauttamatkat sunmuut.Valmet805 kirjoitti:No hyvä ettei se sitte ihan 100% oo ettei tarvihte oottaa jotain viikkoo... : Dmikebirdie kirjoitti:Jännä kun mulle on kaikki tullut ajallaan. Ei välttämättä kannata Cdonia tuosta syyttää vaa Itellan jakelua.
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Joo, kyllä on taas farmiakin koeajettu, ihan positiivinen fiilils joo. Modeja ootellessa. 

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Nii edelleenki on turha siitä CDOn:ia syyttää, koska aina jos olen viikonloppuna laittanu tilauksen niin heti maanantai aamulla tulee vviesti sähkäriin, että on laittanu postiin niin silloin se yleensä tulee perjantaille. Se on Itellan/Postin logistinen vika jos ei paketit kulje ajallaan. Mä ennakkotilasin tän pelin jo kuukausi sitten ja viime viikon perjantaina olivat laittaneet postiin, että kerkiäisi torstaille mulle omaan laatikkoon. Mutta ottakaa se huomioon, että kun paketit sinne teille pohjoseen kulkee pitemmälle kuin esimerkiksi mulle niin niin saattaa sekin vaikuttaa. Mutta aina kaikkea mitä oon tilannut niin aina on tullut ajallaan ja eikä tuollasen yhen pelin takia kannata suuttua....Veke00 kirjoitti:Kaveri ennakkotilasi watch dogsin cdonista ja samaan aikaan mää tilasin se discshopista. Mää sain sen julkasupäivänä ja kaveri ylitte viikon myöhässä. Itella oli kyllä ajallaan mutta se oli lähetetty tulemaan sieltä ihan vituillaan. Ja kun se on ahvenanmaalla niin lauttamatkat sunmuut.Valmet805 kirjoitti:No hyvä ettei se sitte ihan 100% oo ettei tarvihte oottaa jotain viikkoo... : Dmikebirdie kirjoitti:Jännä kun mulle on kaikki tullut ajallaan. Ei välttämättä kannata Cdonia tuosta syyttää vaa Itellan jakelua.
#Kuuukkelijutut
-
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Tarvii mennä naapurin pelto pläntit kyntämään 

- Ezmo
- Moderaattori
Cdon lähettää sen matkaan lähtemisilmoituksen siinä vaiheessa, kun ne lähettää postille ennakkoilmoituksen . Se ei kerro milloin se luovutetaan postiin. Seurantakoodin tarkistamalla Itellan sivuilla lukee useamman päivän "sähköinenilmoitus rekisteröitynyt" tmv.mikebirdie kirjoitti:Nii edelleenki on turha siitä CDOn:ia syyttää, koska aina jos olen viikonloppuna laittanu tilauksen niin heti maanantai aamulla tulee vviesti sähkäriin, että on laittanu postiin niin silloin se yleensä tulee perjantaille. Se on Itellan/Postin logistinen vika jos ei paketit kulje ajallaan. Mä ennakkotilasin tän pelin jo kuukausi sitten ja viime viikon perjantaina olivat laittaneet postiin, että kerkiäisi torstaille mulle omaan laatikkoon. Mutta ottakaa se huomioon, että kun paketit sinne teille pohjoseen kulkee pitemmälle kuin esimerkiksi mulle niin niin saattaa sekin vaikuttaa. Mutta aina kaikkea mitä oon tilannut niin aina on tullut ajallaan ja eikä tuollasen yhen pelin takia kannata suuttua....

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Jaa no aivan sama tuo on. Jos jonkun perse repee yhen pelin takia nii oivoi sitten.. En tiiä muusta mutta hyvinpä mulle nuo paketit on kulkeutunut.Ezmo kirjoitti:Cdon lähettää sen matkaan lähtemisilmoituksen siinä vaiheessa, kun ne lähettää postille ennakkoilmoituksen . Se ei kerro milloin se luovutetaan postiin. Seurantakoodin tarkistamalla Itellan sivuilla lukee useamman päivän "sähköinenilmoitus rekisteröitynyt" tmv.mikebirdie kirjoitti:Nii edelleenki on turha siitä CDOn:ia syyttää, koska aina jos olen viikonloppuna laittanu tilauksen niin heti maanantai aamulla tulee vviesti sähkäriin, että on laittanu postiin niin silloin se yleensä tulee perjantaille. Se on Itellan/Postin logistinen vika jos ei paketit kulje ajallaan. Mä ennakkotilasin tän pelin jo kuukausi sitten ja viime viikon perjantaina olivat laittaneet postiin, että kerkiäisi torstaille mulle omaan laatikkoon. Mutta ottakaa se huomioon, että kun paketit sinne teille pohjoseen kulkee pitemmälle kuin esimerkiksi mulle niin niin saattaa sekin vaikuttaa. Mutta aina kaikkea mitä oon tilannut niin aina on tullut ajallaan ja eikä tuollasen yhen pelin takia kannata suuttua....
#Kuuukkelijutut
- Diesel Power
En tee en, ei vaan tossa tota ritilää jaksanu ton tarkemmin tehä.Ezmo kirjoitti:Älä muuten tee liian umpinaista korkeudensäätömoottorin alapuolelta. Ei muuten kauheesti nouse pintaan.Diesel Power kirjoitti:Hitto tää ketsupilla mallintaminen on melkein hauskaa.

- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Jaaha, jospa sitä lähtis laittamaan volvon koneen nippuun. 

- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Äsken tuossa kävin sahhoomassa tuolla harvennuksella ja kaivurilla kiskasin muutaman kiven ajouralta että pääsee mehtäkärrillä sinne mehtään.
- Killerhangar
Verkku kirjoitti:Kävelin varmaa ruokalasta korjaamolle päi? Vai sit aamulla varusvarastolle? Ni miltäs näyttää kpään yöelämä?Killerhangar kirjoitti:Eiku kattelin vaa ku tallustit Verkku tupakkipaikan ohi ku oottelin ajoon lähtöö... Tuli sit kpään yöelämäänkin tutustuttua...
Varastolle. No eipä mitää kummallista, joku iha komia fiiu siin kylil pyöri ku pikaisesti käytii hotellil ja herkkupaussil...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä

Talvirenkaat pyörittelin omaan autoon alle, alkohan nuo olemaan jo vaihtokunnossa.

Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Diesel Power
Vissiin vähän auraukset ollu vituillaan?
Ei ainakaan kovin tasasesti kuluneeltä näytä, kun reunalta kankailla ja keskellä vielä useempi milli.. 

- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Näyttää melko samalta ku veljen kasipuokin eturenkaat 
Nyt ois modifikaatio valmis moottoriin, apuakseli vaihettu oikeaan. Imusarjan saa paikalle vasta, ku uuden tiivisteen saa, arvelin eile et oisko pitäny käydä ostamassa, mut laiskuus yllätti...

Nyt ois modifikaatio valmis moottoriin, apuakseli vaihettu oikeaan. Imusarjan saa paikalle vasta, ku uuden tiivisteen saa, arvelin eile et oisko pitäny käydä ostamassa, mut laiskuus yllätti...
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Sisäsyrjät puuttu jo sillon kun nuo vanteet ostin, pitää nyt talven aikana hankkia uuet kumit ja vaikka keväällä kulmien säätöön.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Ezmo
- Moderaattori
Tuttukin tilas elokuvan. Melkein kuukautta myöhemmin sieltä tuli väärä elokuva ja palautus ei tuntuvan onnistuvan millään. Aluksi väittivät, että kahden viikon palautusoikeus on mennyt ja sen jälkeen vaativat itse maksamaan palautuksesta koituvat kulut. Kuluttajasuojan kautta kuitenkin asia hoitui.mikebirdie kirjoitti:Jaa no aivan sama tuo on. Jos jonkun perse repee yhen pelin takia nii oivoi sitten.. En tiiä muusta mutta hyvinpä mulle nuo paketit on kulkeutunut.

-
Vittu et rupee menee hermo ton fs15 kanssa. Nytku käynistää ni peli rupee pyörii mut näytö on vaa mustana. Musiikit ja kaikki kyl soi. Mitä vittua pitäs tehä?