Se on kyllä käsittääkseni pienoismalli eikä lelujuhomakela kirjoitti:Tilasin eilen ton collector editionin ja siinä on vissii joku nyykkärin lelutraktori.![]()

Se on kyllä käsittääkseni pienoismalli eikä lelujuhomakela kirjoitti:Tilasin eilen ton collector editionin ja siinä on vissii joku nyykkärin lelutraktori.![]()
Eikö se ole Sikun valmistama, joten leluksi tarkoitetu, jota voi käyttää pienoismallina.Belkku kirjoitti:Se on kyllä käsittääkseni pienoismalli eikä lelujuhomakela kirjoitti:Tilasin eilen ton collector editionin ja siinä on vissii joku nyykkärin lelutraktori.![]()
Ja 2 erinlaista modding tutoriaalia joista toista ei saa myöhemmin mistään.aku111 kirjoitti:Mun mielestä collector edition tu rha ei siinä tuu muutakun pienoismalli ja tarroja.
Kirjan saa ainakin ostettua netistä ja DVD todennäköisesti on aloittelioille. Kattavat ohjeet täältäkin löytää.Veke00 kirjoitti:Ja 2 erinlaista modding tutoriaalia joista toista ei saa myöhemmin mistään.aku111 kirjoitti:Mun mielestä collector edition tu rha ei siinä tuu muutakun pienoismalli ja tarroja.
Niinno eihä siinä tuu ku ite peli, Modding Tutorilas- levy, tarroja, kirja, juliste, Farming Simulator- avaimenperä ja New Holland lelu/pienoismalli.aku111 kirjoitti:Mun mielestä collector edition tu rha ei siinä tuu muutakun pienoismalli ja tarroja.
Joku saattaa haluta kaiken mahdollisen materiaalin pelistä jos sitä kovasti odottaa/sitten tykkää.Ruzi kirjoitti:Niinno eihä siinä tuu ku ite peli, Modding Tutorilas- levy, tarroja, kirja, juliste, Farming Simulator- avaimenperä ja New Holland lelu/pienoismalli.aku111 kirjoitti:Mun mielestä collector edition tu rha ei siinä tuu muutakun pienoismalli ja tarroja.
Veke00 kirjoitti:Joku saattaa haluta kaiken mahdollisen materiaalin pelistä jos sitä kovasti odottaa/sitten tykkää.Ruzi kirjoitti:Niinno eihä siinä tuu ku ite peli, Modding Tutorilas- levy, tarroja, kirja, juliste, Farming Simulator- avaimenperä ja New Holland lelu/pienoismalli.aku111 kirjoitti:Mun mielestä collector edition tu rha ei siinä tuu muutakun pienoismalli ja tarroja.
Ootko ottanu huomioon sitä että hänellä ei välttämättä ole aikasempaa kokemusta joistikeista. Ja oisit voinu tarkmmin neuvoa..case tyyppi kirjoitti:Samalla lailla ku kaikki muutki joistikit.
Millä perusteella?case tyyppi kirjoitti:En ole ottanut mutta lähtökohtana pitäis kyl itekki osata.
Tää on ihan totta. Itte aijon luottaa boxin ohjaimeen, tai ainakin kokeilla miltä se tuntuu, tai sit vaihan tunnottomaan näppikseen.mikebirdie kirjoitti:Xboxin tai PSn ohjain ajaa melkee saman asian kuin kaksi joystikkiä.. Pääsee helpommalla siinä asennuksessa.
Mites ton ps3 ohjaimen saa yhdistettyä, kun ei itseni osalta oikeen meinaa onnistua?McNoitti kirjoitti:Tää on ihan totta. Itte aijon luottaa boxin ohjaimeen, tai ainakin kokeilla miltä se tuntuu, tai sit vaihan tunnottomaan näppikseen.mikebirdie kirjoitti:Xboxin tai PSn ohjain ajaa melkee saman asian kuin kaksi joystikkiä.. Pääsee helpommalla siinä asennuksessa.
Ite ajattelin purkaa ohjaimen et molempii käsinojiin tatit.mikebirdie kirjoitti:Xboxin tai PSn ohjain ajaa melkee saman asian kuin kaksi joystikkiä.. Pääsee helpommalla siinä asennuksessa.
Tarviiks se xboxin ohjain usb johon? Veikkaa kyl et tarttee, mut varmistanmikebirdie kirjoitti:Esimerkiksi Xboxin ohjain toimii suoraan farmingissa mutta pleikkarin ohjain tarttee ohjelman. Ite käytän DS3 Tool nimistä ohjelmaa. Toimii hyvin näppärästi tässä FS13:ki ton forestmodin kanssa.