Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Mikä vittu täs on ku yritän exportata kiantsis tavaraa mapista että saisin ne omaan mappiini, ku koitan exportata ni tulee vaan että error with exporting files. Aikasemmin on toiminu.
-
Saa GTX sarjan näyttiksiä. Mutta ne on M sarjaa(Ei yhtä tehokkaita kuin normaalit GTXt), ja kannettavat joissa on GTX näyttiksiä, on yleensä päälle tonnin hintaan.Advance173 kirjoitti:Onko kellää tietoo saako läppäreitä varusteltuna jollakin GTX:llä? Joku mielellään alle 800€ läppäri.

- -Mane.
- Multiplayer tunnuksesi?: Mane
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
En tiiä auttaako mitään, mut onko sulla giantsin uusin versio?Verkku kirjoitti:Mikä vittu täs on ku yritän exportata kiantsis tavaraa mapista että saisin ne omaan mappiini, ku koitan exportata ni tulee vaan että error with exporting files. Aikasemmin on toiminu.

"Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vaan tyhmiä kysyjiä."
http://www.youtube.com/user/TheJanzuli1?feature=mhee <- Youtube-kanavani.
- Advance173
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja englanti
Kakka. No oisko muita mitää läppäreitä millä pyöris farminki very highillä? Onneks jouluun on enää alle puolvuot niin toivon sitte läppäriä misson GTX.valtra man kirjoitti:Saa GTX sarjan näyttiksiä. Mutta ne on M sarjaa(Ei yhtä tehokkaita kuin normaalit GTXt), ja kannettavat joissa on GTX näyttiksiä, on yleensä päälle tonnin hintaan.Advance173 kirjoitti:Onko kellää tietoo saako läppäreitä varusteltuna jollakin GTX:llä? Joku mielellään alle 800€ läppäri.

|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
On mulla 5.5.1 versio kiantista. Ja miks tarviis pyöriä very highlla? Ite en nää mitää eroa mediumin ja very high välillä. Mutta mulla itellä pyörii very high mut pidän high.
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Mulla on 5.0.3 ja toimii hyvin, en päivitä uudempaan ku oon kuullu et se kaatuilee aika usein ja muutenkin bugaa..

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- Advance173
- Moderaattori
No yleensäkki ois hyvä jos pyöris Medium-Very high. Jos siis mulle puhuit.Verkku kirjoitti: Ja miks tarviis pyöriä very highlla? Ite en nää mitää eroa mediumin ja very high välillä. Mutta mulla itellä pyörii very high mut pidän high.

|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
Näkyyks mun allari muilla, ko Advancella ei kuulemma näy..?

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Arde_
- Kielet: Suomi,Englanti ja vähän Ruotsia.
- Multiplayer tunnuksesi?: Arde
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Viesti:
Kyllä tuo ainakin mulla näkyy.Kasitonni kirjoitti:Näkyyks mun allari muilla, ko Advancella ei kuulemma näy..?

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra boy
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Jep mullaki näkyy.Arde_ kirjoitti:Kyllä tuo ainakin mulla näkyy.Kasitonni kirjoitti:Näkyyks mun allari muilla, ko Advancella ei kuulemma näy..?

- rape
- Kielet: Suomi, Egelantti, Ruotti
- Multiplayer tunnuksesi?: Rasse
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Advance173 kirjoitti:Kakka. No oisko muita mitää läppäreitä millä pyöris farminki very highillä? Onneks jouluun on enää alle puolvuot niin toivon sitte läppäriä misson GTX.valtra man kirjoitti:Saa GTX sarjan näyttiksiä. Mutta ne on M sarjaa(Ei yhtä tehokkaita kuin normaalit GTXt), ja kannettavat joissa on GTX näyttiksiä, on yleensä päälle tonnin hintaan.Advance173 kirjoitti:Onko kellää tietoo saako läppäreitä varusteltuna jollakin GTX:llä? Joku mielellään alle 800€ läppäri.
Mulla on fujitsun läpäri hinta oli selanen 700- 800e. ja fs pyörii helposti. Voin laitaa linkin jos kiinostaa.

En tiiä
-
- Kielet: Suomi ja vähä Enkkua ja Ruottia
- Multiplayer tunnuksesi?: Saker98
Kyllähä se tos näkyy.Valtra boy kirjoitti:Jep mullaki näkyy.Arde_ kirjoitti:Kyllä tuo ainakin mulla näkyy.Kasitonni kirjoitti:Näkyyks mun allari muilla, ko Advancella ei kuulemma näy..?

By: TheTuoppi
- Advance173
- Moderaattori
Laitappas linkkiä.rape kirjoitti: Mulla on fujitsun läpäri hinta oli selanen 700- 800e. ja fs pyörii helposti. Voin laitaa linkin jos kiinostaa.

- rape
Pieni hetki.Advance173 kirjoitti:Laitappas linkkiä.rape kirjoitti: Mulla on fujitsun läpäri hinta oli selanen 700- 800e. ja fs pyörii helposti. Voin laitaa linkin jos kiinostaa.
Tämä se pitäs olla.

En tiiä
- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Ette kyl usko kui läks peli toimimaan. Motonetin metallin kiillotussarjasta laikka ja esihionta vahaa. Sillä levy läpite. Ja sit vielä metal polishit pintaan ja putsaus ja peli toimii.
Kokeiltiin hammastahnaa, vaseliinia, pelkkää metalpolishia käsillä, mut ei, loppu viimonenkin toiminta. Mut ait laikka pyörimään ja lanit pystyyn. 

Made by: Jespa
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Konstit on monet.Diesel Power kirjoitti:Ette kyl usko kui läks peli toimimaan. Motonetin metallin kiillotussarjasta laikka ja esihionta vahaa. Sillä levy läpite. Ja sit vielä metal polishit pintaan ja putsaus ja peli toimii.Kokeiltiin hammastahnaa, vaseliinia, pelkkää metalpolishia käsillä, mut ei, loppu viimonenkin toiminta. Mut ait laikka pyörimään ja lanit pystyyn.

- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Ihmeelliseltä se kuulostaakin mut alkas kyllä toimimaan kun aikani hankasin. Eli siis sitä naarmunpoistajaa levylle pieni nokare ja jollain pehmeellä liinalla pyöritti nii kaua et se kuivu, lopuks vedellä kasteli levyn ja kuivas puhtaalla ja kuivalla pehmeellä liinalla.Ezmo kirjoitti:Naarmua ei periaatteessa voi korjata, kun tietoa ei saa siihen naarmun kohalle takaisin. On aika ihme jos levy toimii 10 kiillotus kerran jälkeen.Diesel Power kirjoitti:Ei tossa pahoja naarmuja oo, mut joitain kulumajälkiä, jotka luultavasti estää sen pelin käynnistymisen.. Aateltiin et oltas voitu koittaa vetää kahestaan se läpite.Kun kumpikaan ei oo vuosiin tuota pelannu.
Siis millä kiillottelit, sillä narmunpoistajalla vai? Metal polishia vaan, sillä ne on kiillotellu autojenkin umpioita.Jeppe kirjoitti:Ite oon korjannu yhen levyn sil et jotai naarmunpoistajaa joka tarkotettu auton umpioihi tai johku, hankas levylle sitä ja sitten kiillotti, varmaan 10 kertaa tein ton operaation niin sit alko toimii.

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- Advance173
- Moderaattori
Komeelta koneelta näyttää. Milläs asetuksilla sulla on farminki että mitenkä se pyöris?rape kirjoitti:Pieni hetki.Advance173 kirjoitti:Laitappas linkkiä.rape kirjoitti: Mulla on fujitsun läpäri hinta oli selanen 700- 800e. ja fs pyörii helposti. Voin laitaa linkin jos kiinostaa.
Tämä se pitäs olla.http://cdon.fi/kodin_elektroniikka/fuji ... -p20896591

- rape
Komeelta koneelta näyttää. Milläs asetuksilla sulla on farminki että mitenkä se pyöris?[/quote]
No en ole muutanut fs asetuksia alkuperäisiltä.
paitsi että on koko näytöllä.
Niin en ole muihin koskenutkaan.

En tiiä
- Advance173
- Moderaattori
rape kirjoitti:Komeelta koneelta näyttää. Milläs asetuksilla sulla on farminki että mitenkä se pyöris?

Ok. Varmaan pyöris mediumilla?

- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Voi taivas... Diaesityksenä menee peli tuolla näyttiksellä.
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
-
- Viesti:
Tämä selittää miks naapurissa on paloauto pihassa.
http://www.satakunnankansa.fi/Kotimaa/1 ... valla.html
http://www.satakunnankansa.fi/Kotimaa/1 ... valla.html

Suora putki on kaiken A ja O.