Ookko sä 99 syntyny? Vai 98 ja nyt vasta ajat? Mä oon luullu sua aina 98:s.-Mane. kirjoitti:T-korttiin harjotellua, torstaina olis koe.

Ookko sä 99 syntyny? Vai 98 ja nyt vasta ajat? Mä oon luullu sua aina 98:s.-Mane. kirjoitti:T-korttiin harjotellua, torstaina olis koe.
Jespa kirjoitti:Kävipä Krisse Aalto tänään radalla kyydittemäs jotain Batteryn kilpailun voittajia, tulipa sitä itekki päästyä esimiesten vanavedessä kyytiin. Ja oli muute mäikiää.![]()
Ihan 99 syntynyValtra655 kirjoitti:Ookko sä 99 syntyny? Vai 98 ja nyt vasta ajat? Mä oon luullu sua aina 98:s.-Mane. kirjoitti:T-korttiin harjotellua, torstaina olis koe.
No miltä vaikuttaa? On ne.Advance173 kirjoitti:Jespa kirjoitti:Kävipä Krisse Aalto tänään radalla kyydittemäs jotain Batteryn kilpailun voittajia, tulipa sitä itekki päästyä esimiesten vanavedessä kyytiin. Ja oli muute mäikiää.![]()
Eikös nää ookki Powerparkin karting radalta?
Mukava nähä että radassa on kumia ku mennään huomenna ajamaan.Jespa kirjoitti:No miltä vaikuttaa? On ne.Advance173 kirjoitti:Jespa kirjoitti:Kävipä Krisse Aalto tänään radalla kyydittemäs jotain Batteryn kilpailun voittajia, tulipa sitä itekki päästyä esimiesten vanavedessä kyytiin. Ja oli muute mäikiää.![]()
Eikös nää ookki Powerparkin karting radalta?
No sehä o hyvä tietää, mennäänki Töysään. :DD No ei vaiskaa, kyllä me sinne tullaan.Jespa kirjoitti:Ei kannata tulla, meillä ei oo varmaan ainuttakaan asiakasta koko päivänä nii saatte ajaa liikaa.
Vittu tuolla on kallista ajaa.Maattanee kirjoitti:Mä oon joskus ajanu tuol niil sähkö karting autoilSiis siel sisä radal.
Käyppäs kattoo mun ja pikkuveljen sota siellä.Advance173 kirjoitti:Juteltiin Jonathan kans Clash of Claansis
Jotenki se raha kato pitää tehä, tuos firmas noita menojakin on vähä helvetisti niin pitää ne jollakin saada katettua. Ja ei se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. =DVeke00 kirjoitti:Vittu tuolla on kallista ajaa.Maattanee kirjoitti:Mä oon joskus ajanu tuol niil sähkö karting autoilSiis siel sisä radal.
Niinpä! Mutta kyllä se pitää kerran elämässä kokee kaikkien moottoriurheilusta kiinnostuneiden. Nimittäin se ulkorata.Jespa kirjoitti:Jotenki se raha kato pitää tehä, tuos firmas noita menojakin on vähä helvetisti niin pitää ne jollakin saada katettua. Ja ei se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. =DVeke00 kirjoitti:Vittu tuolla on kallista ajaa.Maattanee kirjoitti:Mä oon joskus ajanu tuol niil sähkö karting autoilSiis siel sisä radal.
Sarkapeltoja, ja jotain keskellä metsää olevia peltoja johon menee joku huono tie.TeemuK kirjoitti:Mitähän sitä keksis tohon mappiin.. Harjottelen ainaki käyttää objektiteitä. Minkäslaisia peltoja saisi olla väestölle?
Mites noi jurtit sunmuut tarvii toimiakseen pelissä sitte? Vois niihinki perehtyä.
#Okei.Jonatha kirjoitti:Voi vittu saatana perkele.
No onse verenpaine vähän laskenu.Veke00 kirjoitti:#Okei.Jonatha kirjoitti:Voi vittu saatana perkele.
Samat. Tuli kyllä Kimi Räikkönen-fiilisMaattanee kirjoitti:Mä oon joskus ajanu tuol niil sähkö karting autoilSiis siel sisä radal.
Ei noilla paskoilla semmosta fiilistä saa tekemälläkään aikaaseks. "=D"Tuppurainen kirjoitti:Samat. Tuli kyllä Kimi Räikkönen-fiilisMaattanee kirjoitti:Mä oon joskus ajanu tuol niil sähkö karting autoilSiis siel sisä radal.
Ite olin siellä ajelemassa serkun kaa vuonna 2010.
+1 nimimerkillä itsekin siellä kurvaillut.Jespa kirjoitti:Ei noilla paskoilla semmosta fiilistä saa tekemälläkään aikaaseks. "=D"Tuppurainen kirjoitti:Samat. Tuli kyllä Kimi Räikkönen-fiilisMaattanee kirjoitti:Mä oon joskus ajanu tuol niil sähkö karting autoilSiis siel sisä radal.
Ite olin siellä ajelemassa serkun kaa vuonna 2010.