Heitä sinne kananmuna. En lupaa että toimiiDiesel Power kirjoitti: Taitaa syylärissä olla reikä.

Heitä sinne kananmuna. En lupaa että toimiiDiesel Power kirjoitti: Taitaa syylärissä olla reikä.
Aina kehutaa ku kaikkee osataan ite tehdä mutta silti kaikki käytetään aina jossai pajalla. WTF?Ukkomezzo kirjoitti:Myö ollaa aina käytetty vuotavat syyrälit syyläri huollossa. Nyykkärii kennotettii uuestaa syyläri. Ei oo kallis homma käyttää jossain, tinaavat kunnon paikan ja sit taas toimii.
Ei mitään hajua.Verkku kirjoitti:Kai on kansipahvi viä kunnos jos kerta keitti? Mulla volvos tuli jäähdytysnesteen letkuun reikä, ni melkeen keitti.
Kyl se McGyverissä toimi ihan luodin reikiin.jiitu kirjoitti:Heitä sinne kananmuna. En lupaa että toimiiDiesel Power kirjoitti: Taitaa syylärissä olla reikä.
Maailma on täynnä ihmeellisiä ideoita.Matias98 kirjoitti:Kaneliki kuulemma tukkii syllärin reijät.
Tuttu laittaa Ivecon syyläriin kanelia ja kyllä se sillä kuulemma aina parikuukautta putkeen pitää.Diesel Power kirjoitti:Maailma on täynnä ihmeellisiä ideoita.Matias98 kirjoitti:Kaneliki kuulemma tukkii syllärin reijät.Kenellä oikeesti välähtää laittaa kanelia syyläriin?
Ei siinä, saattaahan se toimiakkin.
Iten pitäs tilailla ceehooseen uus takalippa, korjailla kaikki patentit ja vaikka räpsiä myyntikuvat.Tele kirjoitti:Jooh, tässä tällä viikolla laittaa aprilia vakioks, pestä oikeen kunnolla ja ottaa muutama myyntikuva.
Pitäs mäntä ja keulan stefat vaihtaa/vaihattaa, vähän muovihitsailla ja kiillotella ja kahtoo et laitetaanko tota sittenkään myyntiin, sisko nimittäin tykkäs ajaa tolla enemmän, kuin hopperillaan.Massey_man kirjoitti:Iten pitäs tilailla ceehooseen uus takalippa, korjailla kaikki patentit ja vaikka räpsiä myyntikuvat.Tele kirjoitti:Jooh, tässä tällä viikolla laittaa aprilia vakioks, pestä oikeen kunnolla ja ottaa muutama myyntikuva.
Mitäs? Eihän ajoja voi ajaa ennenku on teorikokeen hyväksytysti suorittanut.Matias98 kirjoitti:Huomena yks mopon ajotunti, keskiviikkona teoriakoe ja sitte vielä yks ajo ja ajokoe.
Sitte olis kaikki ajoluvat jotka tähän ikään mennessä voi saaha.
Tuollaisen sivu jutun tekee kyllä itekkin, jos on vain aikaa ja hieman taitoa. Olishan tuo hieno, arvokas tosin ja itse en enään pelaa edes farminkia ollenkaa.veke00 kirjoitti:http://www.farming-simulator.com/surveyWheel.php
Sinne vaan äänestelemään ni saahaan farminkiin omat kontrollilaitteet.
150-300$ niistä lisälaitteista riippuen. Itte oon jaksanu farmingia yllättävän kauan tietysti muilla peleillä vähän höystettynä, mutta kuitenkin julkasusta asti.Tele kirjoitti:Tuollaisen sivu jutun tekee kyllä itekkin, jos on vain aikaa ja hieman taitoa. Olishan tuo hieno, arvokas tosin ja itse en enään pelaa edes farminkia ollenkaa.veke00 kirjoitti:http://www.farming-simulator.com/surveyWheel.php
Sinne vaan äänestelemään ni saahaan farminkiin omat kontrollilaitteet.