En laskis plasmaleikkuria ihan perus pajavehkeeks.Valtra T202 kirjoitti:Menihän siihen aikaakin, kun työkaluina normaalit pajavehkeet pylväsporakone,hitsi,vannesaha,plasmaleikkuri,rälläkkä,viilapenkki,vasara...

En laskis plasmaleikkuria ihan perus pajavehkeeks.Valtra T202 kirjoitti:Menihän siihen aikaakin, kun työkaluina normaalit pajavehkeet pylväsporakone,hitsi,vannesaha,plasmaleikkuri,rälläkkä,viilapenkki,vasara...
Maantiellä kyllä tuntuu olevan kuorkin pyörällinen kevyempi, eikä jousellinen ainakaan meillä niin kamalasti pompottanyt. Tosin eipä meidän veturitkaan kulje yli neljääkymppiä. Vertailukohtana mulla on nykyinen kärry M65 Tuhti. Pellolla kyllä parempi, mutta tieajossa mitä suurinosa on, niin ex kärry oli mukavampi. Kaikkista pahin on kyllä joku yks akselinen Tuhti tai Velsa, ne on kyllä melkoisia pomputtajia.jiitu kirjoitti:No ainakin vähän pehmeällä pellolla ei mitään jakoja jotain 85 telituhtia vastaan... 1-akseliset pompottaa tiellä vetäessä kauheasti teliin verrattuna. Teli kulkee paljon tasaisemmin jos sattuu jotain epätasaisuuksia olemaan matkalla.
+1. Ja jos pyörät on suht tasapainoiset ja pyöreät niin ei sillon pitäis kauheesti pompottaa.Matias kirjoitti:Mää ku luulin et tääl esitellää tuotoksia eikä pidetä helvatin moista pätemistä ja kilpailla siitä ketä ny olis asian suhtee oikeessa...
On niitä meilläkin, mutta hyvä kuski niin mahtuu.Motokuski kirjoitti:Juu en mä sitä epäile etteikö nuo teijän valot kestäis kun pitää vaan mielessä ne valot. Meilläpäin vaan ahtaita portinpieliä ja tallien ovia yms. jossa ei paranis olla enää yhtään ylimäärästä leveyttä kun tuo on tällä hetkellä muutaman sentin päälle 3,5 metriä.