mut Joo tarvis lähtee Model expoon päin.
E:Kuljen siellä Volvon lakissa ja musta,kelta,valkosessa takissa!
Onhan siinä. Ei sitä saa kyllä kulkemaan mihinkään ilman viilaustaMassey_man kirjoitti:Jokseenkii totta.Seteli kirjoitti:E: Muistakaa jos sekaannutte pevetteihin..![]()
Kädentaitoja pitää löytyä jos peeveen omistaa.
Olikos siin sun omassa malossi?
Nyt vasta.Advance173 kirjoitti:Justiin heräsin
Eihä siellä oo mittään muuta kahottavaa kuin RC työkoneet.Haasa90 kirjoitti:Oli kyllä niin sysi paskat messut noi model expot. Odotukset oli aika korkeella joten sieltä korkeelta tultiin ryminällä si alas. Ei tarvinne lähtee toisten
Määki näin sen siinä työmaalla. En nähny että se olis käyny mattoradalla jossa itse ajoin.Vapo_ kirjoitti:Tuli nähtyä Diesel Powerikin tääl Model expossa!
Näikkö sää mua? Mulla oli Sellanen musta Valkonen takki ja Volvon lippis.veke00 kirjoitti:Määki näin sen siinä työmaalla. En nähny että se olis käyny mattoradalla jossa itse ajoin.Vapo_ kirjoitti:Tuli nähtyä Diesel Powerikin tääl Model expossa!
Sitäkun lataa niitä pilipali versioitaVentti kirjoitti:Muistakaahan poijjaat ettei saa w#r#ttaa.
Saa, ite menin kuukautta aikasemmin autokouluu rattorin ja mopon takia. Auton takia meinaan mennä 3-2kk aikasemmin. Ehtii hyvin käydä.Vapo_ kirjoitti:Saako alkaa hakemaan traktori korttia jo 14v jos on niiku esim. 2kk synttäreihin?
Se kato ku pitää vähä käyttää aivoja tuoski hommas..Seteli kirjoitti:Sitäkun lataa niitä pilipali versioitaVentti kirjoitti:Muistakaahan poijjaat ettei saa w#r#ttaa.
Mut sitä ihmettelen kun yhellä haminalaisella oli autisa ja vissii arrowi, nii ei päässy kun 95, ite sain sen 85 rikki 50cc p+ pytyllä ja vakioputkella.Seteli kirjoitti:Onhan siinä. Ei sitä saa kyllä kulkemaan mihinkään ilman viilausta
Giannelli kaverina Oikeen leppoisa ajettava, mutta löytyy tehoa tarpeeksi yläkiekoilta.
Höpö höpöMassey_man kirjoitti:Mut sitä ihmettelen kun yhellä haminalaisella oli autisa ja vissii arrowi, nii ei päässy kun 95, ite sain sen 85 rikki 50cc p+ pytyllä ja vakioputkella.Seteli kirjoitti:Onhan siinä. Ei sitä saa kyllä kulkemaan mihinkään ilman viilausta
Giannelli kaverina Oikeen leppoisa ajettava, mutta löytyy tehoa tarpeeksi yläkiekoilta.
![]() | Lataa tästä... |
Liikkanen joo, sama sukunimi ku meikällä mut ei sukua, mut mulla näytti 85 puhelimen gps mikä näyttää suht tarkast, mut sanotaan et 80.Seteli kirjoitti:Höpö höpöMassey_man kirjoitti:Mut sitä ihmettelen kun yhellä haminalaisella oli autisa ja vissii arrowi, nii ei päässy kun 95, ite sain sen 85 rikki 50cc p+ pytyllä ja vakioputkella.Seteli kirjoitti:Onhan siinä. Ei sitä saa kyllä kulkemaan mihinkään ilman viilausta
Giannelli kaverina Oikeen leppoisa ajettava, mutta löytyy tehoa tarpeeksi yläkiekoilta.korkeintaan 70 oot päässyt
. Juu, taidan tietää kyseisen jannun sieltä Haminasta. Joku liikkanen tai Liikanen Se oli..