Mitäs sillon välii?Vapo_ kirjoitti:Kuis van sää olikka?
Tunnen monta ala ikäistä jotka polttaa passiivisesti tupakkia. Itse lopettaneena.Fini kirjoitti:Mitäs sillon välii?Vapo_ kirjoitti:Kuis van sää olikka?
Täälä missä asustan nii ei taija löytyä yläasteelaasta joka ei ois maistanu tupakkaa tai nuuskaa ja diilaaminenki minulle tuttua puuhaa kyllä täälä tottakai jotku eijoo koskaa ees maistanu ja heitä nimitetää ''Absolutesteina'' vaikka eivät sitä ole.veke00 kirjoitti:Tunnen monta ala ikäistä jotka polttaa passiivisesti tupakkia. Itse lopettaneena.Fini kirjoitti:Mitäs sillon välii?Vapo_ kirjoitti:Kuis van sää olikka?
Aeka kovaa puhetta seiskaluokkalaiselta.Fini kirjoitti: Täälä missä asustan nii ei taija löytyä yläasteelaasta joka ei ois maistanu tupakkaa tai nuuskaa ja diilaaminenki minulle tuttua puuhaa kyllä täälä tottakai jotku eijoo koskaa ees maistanu ja heitä nimitetää ''Absolutesteina'' vaikka eivät sitä ole.Mutta minäpä lopetan OT:n tähä paikkaan.
Ihan 8lk olen.Aecel kirjoitti:Aeka kovaa puhetta seiskaluokkalaiselta.Fini kirjoitti: Täälä missä asustan nii ei taija löytyä yläasteelaasta joka ei ois maistanu tupakkaa tai nuuskaa ja diilaaminenki minulle tuttua puuhaa kyllä täälä tottakai jotku eijoo koskaa ees maistanu ja heitä nimitetää ''Absolutesteina'' vaikka eivät sitä ole.Mutta minäpä lopetan OT:n tähä paikkaan.
Kokeileppa tätä. Vedä röökiä enintää aski, ja kato illalla, seisooko. Hapekas vieri kiertää heikosti tunteja tupakoinnin jälkeen... Ja ne kaikki myrkyt... Elkää kyselkö, et mistä kuulinFini kirjoitti:Ihan 8lk olen.Aecel kirjoitti:Aeka kovaa puhetta seiskaluokkalaiselta.Fini kirjoitti: Täälä missä asustan nii ei taija löytyä yläasteelaasta joka ei ois maistanu tupakkaa tai nuuskaa ja diilaaminenki minulle tuttua puuhaa kyllä täälä tottakai jotku eijoo koskaa ees maistanu ja heitä nimitetää ''Absolutesteina'' vaikka eivät sitä ole.Mutta minäpä lopetan OT:n tähä paikkaan.
Ja mitähä väliä sillä nytton tää on tällane seutu ainakin minulla on sellainen käsitys.
Minulle äiti rages ja käski isän hävittää tupakit. Isä vai mut mökin rantasaunalle ja sano: "Polta nyt niin monta kun haluat ja heitä loput saunan uuniin." 2H mää siellä istuin ja saunan uunissa tyhyvä aski.Matias kirjoitti:Ei mut tekee sillai ku yks äiti teki yhel muijal ku jäi tupakast kiinni, ni lukitsi sen parvekkeel ja jätti pöydäl askin röökii ja sano et enne ei sisäl pääse ku kaikki on poltettu..![]()
mut poltat puolaskiaki jo niinku melkee yhtäsoittoo, eikä mitää poskarei.. Vittu et tulee huono olo, viel jotai lämärin punast..Ei vaan pysty.
Turvehommissa meni 12h löysissä ainankin kaks toppaa röökiä minimissään.Matias kirjoitti:Ei mut tekee sillai ku yks äiti teki yhel muijal ku jäi tupakast kiinni, ni lukitsi sen parvekkeel ja jätti pöydäl askin röökii ja sano et enne ei sisäl pääse ku kaikki on poltettu..![]()
mut poltat puolaskiaki jo niinku melkee yhtäsoittoo, eikä mitää poskarei.. Vittu et tulee huono olo, viel jotai lämärin punast..Ei vaan pysty.
Tämävaltra boy kirjoitti:Huomenna koluun
No jos perjantaina sanoo muuta ja lupaa ja vannoo mut sit tänää ku istuu vieres ni huomasin et on iha muis maailmois ja outo ni olikin tehny kaiken sit just toisippäi..Diesel Power kirjoitti:Pissikö pahastikkin silmään?
Pakko kysyä, kuis vanha olet?Matias kirjoitti:No jos perjantaina sanoo muuta ja lupaa ja vannoo mut sit tänää ku istuu vieres ni huomasin et on iha muis maailmois ja outo ni olikin tehny kaiken sit just toisippäi..Diesel Power kirjoitti:Pissikö pahastikkin silmään?