Tuo muistaakseni oli 6500 € kaikilla Lakkapäältä saatavilla herkuilla. Suoraosto ja konepäivä alennuksilla.Maatila kirjoitti:Me kun ostettiin pilkemasterin se pienempi nii se makso pikkuse päälle 6500€ mun muistin mukaan nostimen kans. Ja en tiiä oliko se kuljettimen sivuttais kääntöki joku lisävaruste.
No eikai siinä, tuo suoja tosta vaa irti ja vaikka polttoleikkaa tai vetää plasmalla. Pitäisi käydä järjenpäälle.XarioN kirjoitti:Haluaisin kyllä tietää miten se onnistuu.Verkku kirjoitti:Ite ehkä tekisin noihin vielä toistappäi samanlaiset kolot.
No mietippä nyt pikkasen enempi. Jos leikkaat tuosta vielä vaakatasossa samanlaiset niin siihen tulee vaan yks iso reikä.Verkku kirjoitti:No eikai siinä, tuo suoja tosta vaa irti ja vaikka polttoleikkaa tai vetää plasmalla. Pitäisi käydä järjenpäälle.XarioN kirjoitti:Haluaisin kyllä tietää miten se onnistuu.Verkku kirjoitti:Ite ehkä tekisin noihin vielä toistappäi samanlaiset kolot.
Suosittelen Hakkipilke x2Ezmo kirjoitti:Hinnat tahtoo harrastekäyttöön olla aika kovia. Pitäs olla pitkää kuletinta yms.
Suosittelet siksi, että kotonasi on sellainen ? Miten voi suositella ilman perusteluja ?Dire kirjoitti:Suosittelen Hakkipilke x2Ezmo kirjoitti:Hinnat tahtoo harrastekäyttöön olla aika kovia. Pitäs olla pitkää kuletinta yms.
Ja minä voin sannoo että hakkipilkkeestä pittää pysyä kaukana.Galaxeri kirjoitti:Suosittelet siksi, että kotonasi on sellainen ? Miten voi suositella ilman perusteluja ?Dire kirjoitti:Suosittelen Hakkipilke x2Ezmo kirjoitti:Hinnat tahtoo harrastekäyttöön olla aika kovia. Pitäs olla pitkää kuletinta yms.
Galaxeri kirjoitti:Suosittelet siksi, että kotonasi on sellainen ? Miten voi suositella ilman perusteluja ?Dire kirjoitti:Suosittelen Hakkipilke x2Ezmo kirjoitti:Hinnat tahtoo harrastekäyttöön olla aika kovia. Pitäs olla pitkää kuletinta yms.
No ehkä just sen takia jos on kokemusta kyseisestä laitteesta, pitäskö sit suositella jotain muuta mistä ei oo lukenu kun tietoja ja nähny kuvan?Galaxeri kirjoitti:Suosittelet siksi, että kotonasi on sellainen ? Miten voi suositella ilman perusteluja ?Dire kirjoitti:Suosittelen Hakkipilke x2Ezmo kirjoitti:Hinnat tahtoo harrastekäyttöön olla aika kovia. Pitäs olla pitkää kuletinta yms.
Isä hakee sen Hiluxilla, naapurista kärry vain perään. Laitoin vähän epäselvästi, mut mun ei tarvi hakea. Kuljetus tod.näk. maksais niin paljon, että kannattais vaikka traktorilla ajaa tuo 50km.Maatila kirjoitti:Miksette ite hakenu? Me saatiin sieltä lakkapäältä kärry tai oikeestaan traileri lainaan ja haettiin se mun pösöllä sitte. Paljoko kotiin kuljetus makso?
Eisen katkasun välttämättä hydraulinen silti tarvii olla kuten pilkemasteris jos ei oo hc malli.Ezmo kirjoitti:Mulla meni niskat jumiin jo Hakki videota katsoessa. Miksihän se katkasun pitää olla sellaisella vivulla, eikä hydraulinen. Noo huomenna tulee Masteri pihaan.
Toki tuo on hyvä Pilkemasterissa, mutta jos ei insinööri muuta ole keksinyt kuin tuon apinan roikottimen, niin kannattas olla hydraulinen. Eikä oikein ole insinöörien taidon näyte muutenkaan. Kulmavaihde ja remmivetoinen kone, eikä rangan kuletin oikein iske.Verkku kirjoitti:Eisen katkasun välttämättä hydraulinen silti tarvii olla kuten pilkemasteris jos ei oo hc malli.Ezmo kirjoitti:Mulla meni niskat jumiin jo Hakki videota katsoessa. Miksihän se katkasun pitää olla sellaisella vivulla, eikä hydraulinen. Noo huomenna tulee Masteri pihaan.