
No sitä vaa että jos on kaukosäädin ni miks vitussa pitää ajotietokoneen kautta se tehdä. Skodassa ja Mondeossa molemmissa ollu vähä monimutkanen homma (monen eri valikon kautta) ja tuskin Volvossa o yhtää helpompi...
Mitä hienoa sä näet tollasessa?Killerhangar kirjoitti:
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/3000-gt/6060502
Itelle iski taas Coupe-kuume.
Samoin.MattiI kirjoitti:Täytyy sanoo et killerillä on aika omituinen maku autojen suhteen. Ite en nää tossa mitsussa mitään hienoo.
GT3000ssahan VR4 hyrrää pellin alla ja sehän tarkottaa sitä että kyseessä on tuplaturbo-neliveto 8) Eikä noita liiemmin liikenteessä nää...TeemuK kirjoitti:Ja automaatti
Killerhangar kirjoitti:Tohon 540 E60 tulee vielä toiset 11 tonnia veroja päälle. (Vertailun vuoks kaverin 530d E60 tuli reippaat 4.5 tonnia). Joten ole hyvä ja jatka unelmointias
Oletin että oot lukenu edes ton mun ensimmäisen viestin kunnolla.XarioN kirjoitti:muut kustannukset on vaan niin saatanan kalliit..
Mulla ei ainakaan ole kuin yks vasemman viiksen rullan pyöräytys ja nappia painaa jonki aikaa, ei tuota vaivoja. Ja on se minustaki mukavaa ku voi laittaa ajastuksella nii ei aamulla tarvi tuntia aikasemmin herätä sen takia että pitää laittaa auto lämpiää.Killerhangar kirjoitti:Venaa ny ku lähetää Kakskerrassa käymää tolla kuha saadaa liikenteesee eka![]()
No sitä vaa että jos on kaukosäädin ni miks vitussa pitää ajotietokoneen kautta se tehdä. Skodassa ja Mondeossa molemmissa ollu vähä monimutkanen homma (monen eri valikon kautta) ja tuskin Volvossa o yhtää helpompi...
En. Kysyinkö sun mielipidettä?Killerhangar kirjoitti:Meinaaksää tollasta yliarvostettua spinneriä konetilassa mikä ei tommosten laatikoiden liikkumiseen liiemmin vaikuta?