Credits:
Kartta: Varmari111
Rakennukset ja Objektit: Venom ja jotkut muutkin
Konvaus fs11 -> fs 13: Traktorimies
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
No hyvä että kelpaa!Jannuzki kirjoitti:Mahtavaa saada tämäki mappi fs13!Jos mitenkään mahollista niin pystykkö konvaamaan vielä megasavonki?
1 ja 6.Traktorimies_ kirjoitti:No hyvä että kelpaa!Jannuzki kirjoitti:Mahtavaa saada tämäki mappi fs13!Jos mitenkään mahollista niin pystykkö konvaamaan vielä megasavonki?
Ja voin mä senki konvata, ensin pitäs vaan saada linkki jostain. En oo vielä konvannu sitä, ku se ei tällä mun koneella pyöri.
Ja Ohtosella, että en huomannu kokeilla niittoa. Voi olla hyvinki mahollista, että se ei toimi. Mä korjaan sen huomiseks.
E: Mitkäs olikaan ne niitettävän heinän numerot?
Kiitos.Hitekki kirjoitti:1 ja 6.Traktorimies_ kirjoitti:No hyvä että kelpaa!Jannuzki kirjoitti:Mahtavaa saada tämäki mappi fs13!Jos mitenkään mahollista niin pystykkö konvaamaan vielä megasavonki?
Ja voin mä senki konvata, ensin pitäs vaan saada linkki jostain. En oo vielä konvannu sitä, ku se ei tällä mun koneella pyöri.
Ja Ohtosella, että en huomannu kokeilla niittoa. Voi olla hyvinki mahollista, että se ei toimi. Mä korjaan sen huomiseks.
E: Mitkäs olikaan ne niitettävän heinän numerot?
Lataisin mapin jos pyöris mul.
![]() | Lataa tästä... |
Sama ,mutta kiitos silti!Ohtonen kirjoitti:Heinää ei voi niittää?
Tuolla tilalla, siinä navetan vieressä.Vapo_ kirjoitti:Missä tääl olika kuivuri?
![]() | Lataa tästä... |
Ei saakkaa, ku en saanu niitä triggereitä paikoilleen..maajusssiiii kirjoitti:Kuivuista ei saa tavaraa pihalle.
![]() | Lataa tästä... |
En ainakaan tänään ehi, että korjaa sä vaan jos viittit. Jos haluat, ni saat laittaa linkinkin tänne sitte.maajusssiiii kirjoitti:Onko tulossa korjattua versiota vai pitääkö itte ruveta?
![]() | Lataa tästä... |
Jotkut aika isot, pellot on isoja ja tilallakin on tilaa isommillekin vehkeille.956XLBEST kirjoitti:minkä kokoset koneet tämmöselle tilalle sopis?