Viikon kuvakisa, Viikko 5
-
- Kielet: suomi
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Viikon kuvakisa, Viikko 5
Laitellaas tänne taas. joku ahdasmielinen voi kuvitella et kello on jo 00.01
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Re: Viikon kuvakisa, Viikko 5
No mää kuulun varmaan sitten noitten ahdasmielisten porukkaan. Jotenkin tuntuu tää homma menevän niin, että alotusviestin tekijä luulee saavansa mainetta ja kunniaa olevansa eka.
Olihan jokin aika sitten YouTubessakin se villitys, että videoihin kommentoitiin "EKA!!1", vaikkei mitään tähdellistä asiaa olisi ollutkaan.
Ei siinä, jossain vaiheessa tämä olisi joka tapauksessa tänne tehty. Toivottavasti olisi kisojen äänten laskijat yhtä innokkaita, kuin "kisojen avaajat".
Olihan jokin aika sitten YouTubessakin se villitys, että videoihin kommentoitiin "EKA!!1", vaikkei mitään tähdellistä asiaa olisi ollutkaan.
Ei siinä, jossain vaiheessa tämä olisi joka tapauksessa tänne tehty. Toivottavasti olisi kisojen äänten laskijat yhtä innokkaita, kuin "kisojen avaajat".

Tää muaki ärsyttää. Miksei modet ym voi tehä näitä aiheita...Neliveto kirjoitti:No mää kuulun varmaan sitten noitten ahdasmielisten porukkaan. Jotenkin tuntuu tää homma menevän niin, että alotusviestin tekijä luulee saavansa mainetta ja kunniaa olevansa eka.
-
Minä kyl voin äänetki laskea ja laskenkin jos se siitä on kiinni. Ja varmaan siksi modet ei vät avaa näit aiheita koska niil ei ole aikaa tai kiinnostusta. Enkä minä tästä ny mittään mainetta ja kunniaa oota, onhan tämä jännä kokemus aukasta tällane "suosittu aihe".Hitekki kirjoitti:Tää muaki ärsyttää. Miksei modet ym voi tehä näitä aiheita...Neliveto kirjoitti:No mää kuulun varmaan sitten noitten ahdasmielisten porukkaan. Jotenkin tuntuu tää homma menevän niin, että alotusviestin tekijä luulee saavansa mainetta ja kunniaa olevansa eka.
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Samoilla linjoilla olen kanssasi. Aluksi hehkutettiin Viikon kuvakisan paluuta täysillä ja nyt on Peluri4 suoraan sanoen kussu koko homman epäaktiivisuudellaan äänten laskennan suhteen.Valmet Driver kirjoitti:Minä kyl voin äänetki laskea ja laskenkin jos se siitä on kiinni. Ja varmaan siksi modet ei vät avaa näit aiheita koska niil ei ole aikaa tai kiinnostusta. Enkä minä tästä ny mittään mainetta ja kunniaa oota, onhan tämä jännä kokemus aukasta tällane "suosittu aihe".
Uusi vetäjä kisalle olisi paikallaan.

- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Näitä aiheita ei siksi modet oo tehny koska te menettä ne liika aikasin tekemään, niin ei niitä sitte enää vihti poistellakkaan. Eikai se niin kiire voi olla että aihe pitää tehä aikasi jos se ei tulis vasta ku maanantai iltapäivänä?Valmet Driver kirjoitti:Minä kyl voin äänetki laskea ja laskenkin jos se siitä on kiinni. Ja varmaan siksi modet ei vät avaa näit aiheita koska niil ei ole aikaa tai kiinnostusta. Enkä minä tästä ny mittään mainetta ja kunniaa oota, onhan tämä jännä kokemus aukasta tällane "suosittu aihe".Hitekki kirjoitti:Tää muaki ärsyttää. Miksei modet ym voi tehä näitä aiheita...Neliveto kirjoitti:No mää kuulun varmaan sitten noitten ahdasmielisten porukkaan. Jotenkin tuntuu tää homma menevän niin, että alotusviestin tekijä luulee saavansa mainetta ja kunniaa olevansa eka.
Volvomies on erimies.
-
Jos ny annettas tän jauhannan olla ja keskittyttäs siihen kuvien laittoon:)
-

Viimeksi muokannut Hitekki, 31.01.2014 19:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Korva
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja huonosti Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Korva
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

i7 9700K|MSI Z390 Gaming Plus|Gigabyte Geforce RTX2070|16Gb DDR4|Corsair 650W|275Gb SSD+1TB HDD
Mixeri.
- -Mane.
- Multiplayer tunnuksesi?: Mane
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
MrJalli.

"Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vaan tyhmiä kysyjiä."
http://www.youtube.com/user/TheJanzuli1?feature=mhee <- Youtube-kanavani.