Kieltämättä.
Ens viikolla kuuletta tuloksen.Verkku kirjoitti:Ohtonen, ostitteko te sen 6850?
Onhan tuo ahas vaikken mikään isomahanen poika oo. Oon mie isänälle ehottanu että vaihettas tuo johonki pikku ännään tai johonki 6*50 valluu. Riittäs niissä hyrdayliikanki tuotto hyvin tuolle kuormaajalle.Ännä kirjoitti:Ei oo kyllä tuota koirankoppia ikävä.Tuommosessa kabiinissa tuli kyllä itte ensimmäiset viilut käännettyä.
Ite sosin kopittomiaVerkku kirjoitti:No eile ku ajoin taas pitkästä aikaa papan 800, ai saatana että osaa olla ahas jos natikan koppiin vertaa.
Niin kronos on hieno. 63 litranen säätö tilaavuus pumppu.Valmet 1102 kirjoitti:Aika näpsäkkä tuo kronos tuossa! Kui isopumppu tuos, että kuis paljo hyrdaylikan tuotto, kun on tuo pumppu?
Onhan tuo parempi kun 903 koppi.Valmet 1102 kirjoitti:Onhan tuo ahas vaikken mikään isomahanen poika oo. Oon mie isänälle ehottanu että vaihettas tuo johonki pikku ännään tai johonki 6*50 valluu. Riittäs niissä hyrdayliikanki tuotto hyvin tuolle kuormaajalle.Ännä kirjoitti:Ei oo kyllä tuota koirankoppia ikävä.Tuommosessa kabiinissa tuli kyllä itte ensimmäiset viilut käännettyä.
Sama koppihan se on, vähä jalostettuna vaa.Jartsu kirjoitti:Onhan tuo parempi kun 903 koppi.Valmet 1102 kirjoitti:Onhan tuo ahas vaikken mikään isomahanen poika oo. Oon mie isänälle ehottanu että vaihettas tuo johonki pikku ännään tai johonki 6*50 valluu. Riittäs niissä hyrdayliikanki tuotto hyvin tuolle kuormaajalle.Ännä kirjoitti:Ei oo kyllä tuota koirankoppia ikävä.Tuommosessa kabiinissa tuli kyllä itte ensimmäiset viilut käännettyä.