Tee se itse kilventeline on paras.Nitrobullx kirjoitti:Kilventeline,takavalo ja vilkut pitäs vaihtaa myös, mutta hyvää kilventelinettä ei oikeen löydy ja led- vilkujen kanssa voi myös tulla ongelmia kun vakiona on polttimot...

Tee se itse kilventeline on paras.Nitrobullx kirjoitti:Kilventeline,takavalo ja vilkut pitäs vaihtaa myös, mutta hyvää kilventelinettä ei oikeen löydy ja led- vilkujen kanssa voi myös tulla ongelmia kun vakiona on polttimot...
Oisit vaan laittanu taskulampun kiinni jesarilla.Töötti_miäs kirjoitti:Meni tää ilta vituiks. Oli tarkoitus lähtiä DT:llä kylälle, mut ajovalo ei pelaa.Polttimo oli kunnossa, epäilen että johto on jostain kohtaa poikki. No jos huomenna sitte kylille, kuha vetää johdot akulta suoraan ajovaloon.
Niimpä, ledivalo vaan siihen pellistä väännettyyn telineeseen.Matias98 kirjoitti:Tee se itse kilventeline on paras.Nitrobullx kirjoitti:Kilventeline,takavalo ja vilkut pitäs vaihtaa myös, mutta hyvää kilventelinettä ei oikeen löydy ja led- vilkujen kanssa voi myös tulla ongelmia kun vakiona on polttimot...
Vakio maski samantien takasiin.Nitrobullx kirjoitti:Mittaristoa ja virtalukkoa pitäs laskea, että maskin ja lokarin väliin jaa 1cm väliä.
Niin minustaki...Massey_man kirjoitti:Vakio maski samantien takasiin.Nitrobullx kirjoitti:Mittaristoa ja virtalukkoa pitäs laskea, että maskin ja lokarin väliin jaa 1cm väliä.
No se ei tarkota että se sopis siihen.Nitrobullx kirjoitti:toi on sunniteltuu hussen wr:n ja SMS- malleihin.