Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- HolsetPower
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi englanti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Oisin ostamassa tutulta vaihteisto,kytkin ja sähkövikasta 65 sulatto hinnalla tai mahollisimman halavalla. 

-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Kaveri sano viikko sitte et pitää selvän viikonlopun, no perjantaina oli kännissä, lauantaina oli kännissä, sunnuntaina oli kännissä, maanantaina tuli kaheks tunniks rapulassa kouluun ja sano et viskipullo oottaa pakkasessa, tiistaina se tuli muutamaks minuutiks kännissä kouluun, eilen se oli koulussa selvinpäin mut läks illalla baariin ja tänään se kävi koulussa hirvees krapulassa pummi tupakan ja lähti kotiin.Killerhangar kirjoitti:On se kiva ku koulukaverit ja projektipajan ohjaaja toteaa että oon alkoholisti, mutta minkäs sille voi, taas menoks-->

Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
Osta pois ja myi vaikka osina jos kaduttaa, mutta lupaa viissataa niin pitäs sillä saada.fiat680 kirjoitti:Oisin ostamassa tutulta vaihteisto,kytkin ja sähkövikasta 65 sulatto hinnalla tai mahollisimman halavalla.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Joo mikäs siinä...Ku olin yläasteella, ni ope sano luokan tytöille, että teistä varmasti juoppoja ja narkkareita-.-Killerhangar kirjoitti:On se kiva ku koulukaverit ja projektipajan ohjaaja toteaa että oon alkoholisti, mutta minkäs sille voi, taas menoks-->
Rohkaisevaa.

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Myy Hankkijamiehelle varaosina.fiat680 kirjoitti:Oisin ostamassa tutulta vaihteisto,kytkin ja sähkövikasta 65 sulatto hinnalla tai mahollisimman halavalla.

Se o niin kännissä siitä kiljusta, etteise mitään tajua, maksaa vaan.
Miksei täällä humppa soi?
- HolsetPower
Aattelin ite pistää talvi rojektina kuntoo. Siis jos saan ostettua. 

-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Promodsin scandinavia map.Verkku kirjoitti:Mikä olis hyvä mappi ets2 joka toimis 1.5.2 päivitykses?

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- Verkku
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
No mulla oli se mut se ei toiminu.
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Sama tuli mullaki mieleen että siitä Hankkijamiehelle varaosakoneAecel kirjoitti:Myy Hankkijamiehelle varaosina.fiat680 kirjoitti:Oisin ostamassa tutulta vaihteisto,kytkin ja sähkövikasta 65 sulatto hinnalla tai mahollisimman halavalla.![]()

-
Joo kaveri ajo tos kyläl poliisei karkuu bws:ssäl. 85 suoral. Pääs karkuu ku meni johonki mettätiel. 

- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Juu, järkevää mennä karkuu.. Tais olla sithe sama tyyppi, joka on ajanu ennenki karkuu siellä päin.Jemex kirjoitti:Joo kaveri ajo tos kyläl poliisei karkuu bws:ssäl. 85 suoral. Pääs karkuu ku meni johonki mettätiel.

-
Ee oo. Niko se men karkuu nii vitusti. Aattelin vähä ku olin ite Mankil salel ja maija tulee siihe mun luo (jäätävä kuumotus) ja kysyy et onko näkyny jottai koohottajaa ni sanoi va että ei oo vähää aikaan näkyny kettää ja sit ne läks ja pari minuutin pääst tuli viestii et oli ajanu.Traktorimies_ kirjoitti:Juu, järkevää mennä karkuu.. Tais olla sithe sama tyyppi, joka on ajanu ennenki karkuu siellä päin.Jemex kirjoitti:Joo kaveri ajo tos kyläl poliisei karkuu bws:ssäl. 85 suoral. Pääs karkuu ku meni johonki mettätiel.

- Traktorimies_
Aijaa okei, toivottavasti eivät nähneet rekkaria..Jemex kirjoitti:Ee oo. Niko se men karkuu nii vitusti. Aattelin vähä ku olin ite Mankil salel ja maija tulee siihe mun luo (jäätävä kuumotus) ja kysyy et onko näkyny jottai koohottajaa ni sanoi va että ei oo vähää aikaan näkyny kettää ja sit ne läks ja pari minuutin pääst tuli viestii et oli ajanu.Traktorimies_ kirjoitti:Juu, järkevää mennä karkuu.. Tais olla sithe sama tyyppi, joka on ajanu ennenki karkuu siellä päin.Jemex kirjoitti:Joo kaveri ajo tos kyläl poliisei karkuu bws:ssäl. 85 suoral. Pääs karkuu ku meni johonki mettätiel.

-
- Kielet: Suomi,Ruotti ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Hankkijamies
Voi kuule ei mun pääni meni kiljusta sekasin.Aecel kirjoitti:Myy Hankkijamiehelle varaosina.fiat680 kirjoitti:Oisin ostamassa tutulta vaihteisto,kytkin ja sähkövikasta 65 sulatto hinnalla tai mahollisimman halavalla.![]()
Sen verran paha tää syntymä humala on

Mutta en mää ainakaan varaosia 65 tartte niitä saa tarvittessa ihan uusiakin ja ei tarvita lähes olleenkaan...
Mutta tosiaan jos pikku vikasen massikan halvalla saa niin kyllä se kuntoon tulee ei osat paljoa maksal...

By:Valmet755
"Ei työllä, ei taidolla, ei tuskalla, ei järjellä vaan tuurilla!"
Massey-Ferguson 575 ,A4.236, 66/2000 rmp.DIN, Nm 255/1250, 8+2, 31kmh
#Kiljupönttö
-
Nii tiiä tuota ku kerta olivat ajaneet jo vähä aikaa peräs ennenku hää huomas. Oli kuulema istunu repun nauhojen pääl ja tiputtanu repu siihe mut kameraha setä sinisilla koko ajan pääl on.
- Traktorimies_
Niin no, ois ehkä ollu järkevintä pysähtyy. Karkuun ajamisesta ei seuraa kuitenkaan kuin harmia..Jemex kirjoitti:Nii tiiä tuota ku kerta olivat ajaneet jo vähä aikaa peräs ennenku hää huomas. Oli kuulema istunu repun nauhojen pääl ja tiputtanu repu siihe mut kameraha setä sinisilla koko ajan pääl on.
-
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Tuli kans eilen tultua koulusta niin tuli Poliisit peräs, tosin oli yks auto välis. Itellä ei korttia, kaverilla ei kilpiä, 110cc kone, tehari yms.
Kaveri vaan löi pienempää pesää ja sano, että sitte kun laittaa vilkut päälle, niin lähen pakoho. Itellä ei olisi auttanu lähtee, kun on kilvet kiinni.
Ei traktorimies itelle, eikä kaverille tullu mitään harmia, pitää vaan kans päästä karkuun, eikä olla kilpiä.

Kaveri vaan löi pienempää pesää ja sano, että sitte kun laittaa vilkut päälle, niin lähen pakoho. Itellä ei olisi auttanu lähtee, kun on kilvet kiinni.
Ei traktorimies itelle, eikä kaverille tullu mitään harmia, pitää vaan kans päästä karkuun, eikä olla kilpiä.
- HolsetPower
Nii se on ollu kaivurin anustana niillä ja kone on nii kunnossa mitä tuon ikäsissä koneissa on.hankkijamies kirjoitti:Aecel kirjoitti:Sen verran paha tää syntymä humala onfiat680 kirjoitti:Oisin ostamassa tutulta vaihteisto,kytkin ja sähkövikasta 65 sulatto hinnalla tai mahollisimman halavalla.
Mutta en mää ainakaan varaosia 65 tartte niitä saa tarvittessa ihan uusiakin ja ei tarvita lähes olleenkaan...
Mutta tosiaan jos pikku vikasen massikan halvalla saa niin kyllä se kuntoon tulee ei osat paljoa maksal...
-
No mieluumin minä ajaisin karkuu ku että lähtis kilvet ja kortti ja mitä se uudelleen katsastamine maksaa ja oliko se vielä 9 kertaset verot.Traktorimies_ kirjoitti:Niin no, ois ehkä ollu järkevintä pysähtyy. Karkuun ajamisesta ei seuraa kuitenkaan kuin harmia..Jemex kirjoitti:Nii tiiä tuota ku kerta olivat ajaneet jo vähä aikaa peräs ennenku hää huomas. Oli kuulema istunu repun nauhojen pääl ja tiputtanu repu siihe mut kameraha setä sinisilla koko ajan pääl on.

- Terzi
En tiiä muista, mutta kyllä ite lähtisin karkuun siinä vaiheessa, ku alla ois viritetty(Esim. Mun manki
) menopeli ja ei ois korttia. (Ainut vaa, että jos ois kilvet paikallaan, ni sitte saattasin pysähtyä.)

"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
- RAHTARI FH16
- Multiplayer tunnuksesi?: RAHTARI(FIN)
Oletko ladannut uusimman version,1.01?Verkku kirjoitti:No mulla oli se mut se ei toiminu.

Vasemmalta oikealle:Man, Kontio, Jyry, ML
S-etukortilla nostot ja panot

- Verkku
Ite kyllä en ees ilman korttia 2km kauemmaks kotoo.
- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Nyt ois vanteista lyöty kaupat lukkoon.
RH ZW1 pitäs tulla, kunhan bussit vaan liikkuu.. 

Made by: Jespa
- HolsetPower
Ihte joskus autolla toista kymmentä kilometriä yleisellä tiellä. 

-
No ainaha on se mahollisuus olemas et ne valittaa jostai valoista ym. Ku Kaivolan kuulu rassaaja ajo kaupungis jollai iha viril skopol joka lähtee kaasust keulii ni meni kaks pääl katkastul penkil varustettuna ja poliisi pysäytti ja huomauti vaa siit et ei oo takavaloo. Ei siin ollu ees kattei. Oli se aika hurjan näköne. Määki eile sen kans ajelin salos eikä sil ollu sii kilpii ja korttiki oli lähteny poliisin matkaan ni on se vaa nii hullu kaveri että.Terzi kirjoitti:En tiiä muista, mutta kyllä ite lähtisin karkuun siinä vaiheessa, ku alla ois viritetty(Esim. Mun manki) menopeli ja ei ois korttia. (Ainut vaa, että jos ois kilvet paikallaan, ni sitte saattasin pysähtyä.)