En olekaan sitä pelannut, itseasiassa never heard! Täytyy tutkia mokoma...Killerhangar kirjoitti:KRÖHÖM. Oli 2142ssa viimeks...
Battlefield 4
- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Battlefield 4
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
Itse asiassa commander oli BF2:kkosessa...Killerhangar kirjoitti:KRÖHÖM. Oli 2142ssa viimeks...
- Killerhangar
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Itseasiassa Commander on ollu 1942, 2ssa ja 2142ssa. Vietnamista en niin varma...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Oho ny ku katoin DICE:n sivulta nii 2142 on tullu myöhemmi ku 2...My bad.Killerhangar kirjoitti:Itseasiassa Commander on ollu 1942, 2ssa ja 2142ssa. Vietnamista en niin varma...
Siinä taas jotain infoa ja videoo mitä gamescomin aikana julkastu.
BF4 Premium video
Tosiaan Second Assault DLC:ssä tulee BF3 pelaajien lempi mappeja: Operatio Firestorm,Gulf Of Oman,Caspian Border ja tietenkin Operation Metro
Ja lopuksi vielä Levolution infoa
Kaikki DLC nimet: China Rising,Second Assault,Naval Strike,Dragon's Teeth ja Final Stand.
Premiumissa tulee samat asiat kun BF3 Premiumissa mutta lisänä on että joka viikko tulee jotain bonus sisältöä.
Ja nyt lopetan tai oon vielä yölläkin kirjottamassa tätä
E:Ohops tuli TP mutta tuskin se maailmaa kaataa
BF4 Premium video
Tosiaan Second Assault DLC:ssä tulee BF3 pelaajien lempi mappeja: Operatio Firestorm,Gulf Of Oman,Caspian Border ja tietenkin Operation Metro
Ja lopuksi vielä Levolution infoa
Kaikki DLC nimet: China Rising,Second Assault,Naval Strike,Dragon's Teeth ja Final Stand.
Premiumissa tulee samat asiat kun BF3 Premiumissa mutta lisänä on että joka viikko tulee jotain bonus sisältöä.
Ja nyt lopetan tai oon vielä yölläkin kirjottamassa tätä

E:Ohops tuli TP mutta tuskin se maailmaa kaataa
Eiku vaan ostamaan 560 tilalle 660

-
Kyllä sillä 560 varmaan pärjää? 
Itelle pelien ostossa tärkeintä että minivaatimukset täyttyy.

Itelle pelien ostossa tärkeintä että minivaatimukset täyttyy.

Pyöriipähän sitte paremmin
Mutta asiaan: BF4 beta aukeaa kahden viikon päästä. Tässä vielä uusi traileri joka tänä aamuna tullut:
Kuinkas moni odottaa tätä peliä? Ite ainakin odotan innolla uusinta Battlefieldiä!

Kuinkas moni odottaa tätä peliä? Ite ainakin odotan innolla uusinta Battlefieldiä!
-
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Ite kyllä ootan, tuli ennakko tilattuakin
.
JEEEE pääsee kahen viikon päästä pellaan jo betaa
.

JEEEE pääsee kahen viikon päästä pellaan jo betaa

Windows 10, i5 3570k 4.2 Ghz, Gtx 970 G1, 8GB ram, 1TB HDD, 120GB HyperX ssd.
-
Kunhan vaan isäntä antaa käskyn tilata koneen osat, kasaan sen, ja ostan heti BF4, jos rahaa on. 

Ha, meikäläisen vanhemmat on hiukan vanhanaikasia.valtra man kirjoitti:Kunhan vaan isäntä antaa käskyn tilata koneen osat, kasaan sen, ja ostan heti BF4, jos rahaa on.

Aattelin tässä ilmottaa että nyt sais ennakko ladattua tuon BF4 betan tuolta originista jos vaan jotain kiinnostaa. Tosin itse betahan tulee vasta tiistaina 1.10
Puolet ladannu.Juhon kirjoitti:Aattelin tässä ilmottaa että nyt sais ennakko ladattua tuon BF4 betan tuolta originista jos vaan jotain kiinnostaa. Tosin itse betahan tulee vasta tiistaina 1.10

Eilen vähä onkelmia FPS:sän kaa ku yhtäkkiä lagi piikkiä ja joskus oikeen kunnon lagia. Mutta ku päivitin nvidia 331 beta ajurit nii eipä tuu enää. Kaverilla oli sama ongelma saman näyttiksen kaa joten en sitte tiiä muista näyttiksistä.
-
Ohan tää hyvä jo Betaks, mitä oon pikkuveljen accolla pelannu!
En vaan tiiä miksen pääse omalla accolla pelaa ku valittaa aina servuun joiniessa, että: ERROR, An error was reported from Ea Online. Mitähä lie sitte onkaan ku ei tuon tarkemmin sano :O

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Iiro(fin)
Riittääköhä 6650? Meinaa on w8 ja jossai sanottais et se "boostais" peliä.
#Kiljupönttö
- maanmies
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Kuis moni ostaa leikkarille?
-
Ei se anna yhtään "Boostia".Iiro kirjoitti:Riittääköhä 6650? Meinaa on w8 ja jossai sanottais et se "boostais" peliä.
Ja ei sillä ainakaan maksimilla/high pelata.

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Iiro(fin)
No kuha tulee se päivä 31.10 nii sitte näkee. Ja onkos kuinka moni ennakkotilannu sen?
#Kiljupönttö
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Elias (FIN)
Mulla tää pyöri paremmilla graffoilla kun bf3 ja viel vähä parempi fps:kin 

-
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
No tää taitaapi jäädä kaupan hyllyyn mun osalta. Kolmosen ostin vähän pelasin ja nyt siel on ziljoona päivityst ni eipä varmaa kannata.