No mitenniin?Suomi mies kirjoitti:Pohjos pohjanmaallaki puhutaan vissii savoo?![]()
Ittekki luulin että se olet sie, mutta ootko??Tuketzu kirjoitti:Kukahan on matkinu meikän nikkiä swebonnateam foorumilla?
Minun jälkeen rekannu sinne.
Ei ku ite oon ihan Tuketzu.traktorimies55 kirjoitti:Ittekki luulin että se olet sie, mutta ootko??Tuketzu kirjoitti:Kukahan on matkinu meikän nikkiä swebonnateam foorumilla?
Millon rekisteröidyit?? Siel on muistaakseni 2 tukezuuTuketzu kirjoitti:Ei ku ite oon ihan Tuketzu.traktorimies55 kirjoitti:Ittekki luulin että se olet sie, mutta ootko??Tuketzu kirjoitti:Kukahan on matkinu meikän nikkiä swebonnateam foorumilla?
Mie oon se ekana rekannu, siis se kumpi rekkas eka.traktorimies55 kirjoitti:Millon rekisteröidyit?? Siel on muistaakseni 2 tukezuu
Jaajaa.Tuketzu kirjoitti:Mie oon se ekana rekannu, siis se kumpi rekkas eka.traktorimies55 kirjoitti:Millon rekisteröidyit?? Siel on muistaakseni 2 tukezuu
Oon minä muutaman kuullu puhuvan, mutta ne ei ollu täkäläisiä. Täällä joka paikassa puhutaan vähän erillailla. Muutama viikko sitten väiteltiin yhen kanssa, että kun menee junaradan yli, niin mennäänkö silloin raan vai rajan yli.TuiZk1 kirjoitti:No mitenniin?Suomi mies kirjoitti:Pohjos pohjanmaallaki puhutaan vissii savoo?![]()
Kiva muuten ku Juketsuki oleen taas aktiivinen, tierä sitte kuinka kauan. :3
Raran yli.Ezmo kirjoitti:Oon minä muutaman kuullu puhuvan, mutta ne ei ollu täkäläisiä. Täällä joka paikassa puhutaan vähän erillailla. Muutama viikko sitten väiteltiin yhen kanssa, että kun menee junaradan yli, niin mennäänkö silloin raan vai rajan yli.TuiZk1 kirjoitti:No mitenniin?Suomi mies kirjoitti:Pohjos pohjanmaallaki puhutaan vissii savoo?![]()
Itel lukee allaris finska pojke.traktorimies55 kirjoitti: Jaajaa.
Sulta kaiketi puuttuu se CRDOWNLOAD lataus ohjelma joka ylensä tulee kromen mukana.Terzi kirjoitti:Kertokaas ihimiset mulle, että miks en pysty kromella lattaamaan uploadet.netistä mittään, ku painan sitä "Free download", ni aukiaa vaan uus mainos, eikä mittään muuta tapahu? Mozillalla kyllä pystyn.
Tost murteesta tuli mieleen, millä nimellä teillä kutsutaan nokkosta? Meilläpäin se on nutulkainen.TuiZk1 kirjoitti:No mitenniin?Suomi mies kirjoitti:Pohjos pohjanmaallaki puhutaan vissii savoo?![]()
Polttarainen se on ihan vain. "Nää ryykäät alvariinsa munamankelilla polttaraispusikkoon".Tuppurainen kirjoitti:Tost murteesta tuli mieleen, millä nimellä teillä kutsutaan nokkosta? Meilläpäin se on nutulkainen.
Meillä sanotaa viholaisiks.Tuppurainen kirjoitti:Tost murteesta tuli mieleen, millä nimellä teillä kutsutaan nokkosta? Meilläpäin se on nutulkainen.TuiZk1 kirjoitti:No mitenniin?Suomi mies kirjoitti:Pohjos pohjanmaallaki puhutaan vissii savoo?![]()