Ei ole modi..Case-kuski kirjoitti:Miten tuon läjän saa? Tai niinku millä modilla, yms. Tiiät kyllä mitä tarkotan.
Tacka sano ruottalaane, mutta kiitos sano suomalaane.FIN_FARM_BOY kirjoitti:Komiata Hitekillä!
Ei uskalla kinuta modeilta, koska tietää että bannia on tulossa. Sama kävi kun editoin ton 900:sen ja en anranu sitä niin kävi joltaki oisko ollu jimi555:lta kinumassa sen...Peluri4 kirjoitti:A93Hitekki voisi lopettaa sen modien kinuamisen. Esimerkkinä tapaus siitä, kun tänään kinuit pikkuveljeltäni alla olevissa kuvissa esiintyvää vihreää valtraa.
Yritit vieläpä vaihtaa sen tuohon kuvissasi olevaan 8400, jonka tekiä ei taida puuhistasi paljon tietää. Aika säälittävää toimintaa. Miksi kinusit sitä pikkuveljeltäni etkä minulta, vai etkö uskaltanu
En tienny että son sun tekemä kunnes se kerto. Ja kyllä mä luvat oisin kysyny ennenkö vaihtanu oisin. Ja sinä et hyväksyny kaveripyyntöä.Peluri4 kirjoitti:A93Hitekki voisi lopettaa sen modien kinuamisen. Esimerkkinä tapaus siitä, kun tänään kinuit pikkuveljeltäni alla olevissa kuvissa esiintyvää vihreää valtraa.
Yritit vieläpä vaihtaa sen tuohon kuvissasi olevaan 8400, jonka tekiä ei taida puuhistasi paljon tietää. Aika säälittävää toimintaa. Miksi kinusit sitä pikkuveljeltäni etkä minulta, vai etkö uskaltanut?
Enkä olekkaan jakanut.MrJalli kirjoitti:Tosta 8400:ljästä mikä hitekin kuvissa on, konvaaja sano ainaki mulle ettei sitä saa kenellekkään jakaa..
Konvaaja nimittäin on Jimi555.
Jaa jaa, aattelin vaan että se on jakamista kun sen vaihdat toiseen modiin jonkun kanssa..A93Hitekki kirjoitti:Enkä olekkaan jakanut.MrJalli kirjoitti:Tosta 8400:ljästä mikä hitekin kuvissa on, konvaaja sano ainaki mulle ettei sitä saa kenellekkään jakaa..
Konvaaja nimittäin on Jimi555.Mutta nyt mun osalta loppu OT.