Mitä sä voit tietää?City^ kirjoitti:Saat vaa vittuilua siitä änkästäEn suosittele.

Mitä sä voit tietää?City^ kirjoitti:Saat vaa vittuilua siitä änkästäEn suosittele.
Mitäs tänne ?Mixeri kirjoitti:Kohta Jyväskylää.
Kuin sää sitä siirsit?Ezmo kirjoitti:Siirsin Valtran etukuormaajan vipua toiselle puolelle hyttiä. Muuten onnistu hyvin, mut se ei enään toimi.
Ai siinä 8050? Miks sää sen samalle puolelle siirsit ku suunnanvaihtaja?Ezmo kirjoitti:Siirsin Valtran etukuormaajan vipua toiselle puolelle hyttiä. Muuten onnistu hyvin, mut se ei enään toimi.
Vois itekki päivitellä.Ohtonen kirjoitti:Sain vihroinkin aikseksi et päivitän Photo Scapen.
Niinpä...eeppinen kirjoitti:No mite tää ny liitty mihinkää?
Miks helvetis sit laitoot tuon tähän aiheeseen...?Hopea00 kirjoitti:No, minä nyt vain kerroin faktoja.
Kukaan ei sitten poista tuota minun faktaviestiä.
Aina käyttäny sitä oikeella kädellä, niin hankala tottua vasempaan. Sitte se oli aika huonosti asennettu, niin se oli tiellä, kun koppiin meni ja käsi osu rattia pyörittäessä. Eikä sille muutenkaan ole paljoa käyttöä.Ännä kirjoitti:Ai siinä 8050? Miks sää sen samalle puolelle siirsit ku suunnanvaihtaja?Ezmo kirjoitti:Siirsin Valtran etukuormaajan vipua toiselle puolelle hyttiä. Muuten onnistu hyvin, mut se ei enään toimi.
Kuivaa nähnykkään, ihan märkä sulamisvesistä.Ukkomezzo kirjoitti:Vissii kevät kun pakkasta ei oo ollu enää päivisin ja kylä tie on kokonaa sula ja kuiva.
No kyllä!TwiXi kirjoitti:Nyt tuli hieno allari
Parempiakin on ollu.TwiXi kirjoitti:Nyt tuli hieno allari
Ainakii tääl päin. Ala pihlajas märkää siin mehtä välil.Massey_man kirjoitti:Kuivaa nähnykkään, ihan märkä sulamisvesistä.Ukkomezzo kirjoitti:Vissii kevät kun pakkasta ei oo ollu enää päivisin ja kylä tie on kokonaa sula ja kuiva.
En vieläkää ymmärrä mitä vittua tälläset ihmiset tekee jossa LS-Finissä..Hopea00 kirjoitti:Kummassa on enemmän kesätyöpaikkoja? Maalla vai kaupungissa?
No, minäpä tiedän vastauksen. Vastaus on tietenkin kaupungissa.
Kaupungin kesätyöpaikoissa on yleensä myös parempi palkka.
Kyllä maallakin voi tienata jos istuu isin traktorin kopissa ja kuuntelee radio Novaa. Sellaistahan se maatilan työ välillä voi olla. Arvostan toki niitä, jotka nostelevat raskasta lantaa, pienellä palkalla.
Lisäksi jos alle 15v on töissä omalla tilalla, tilan isäntä ei yleensä ilmoita uudesta "työntekijästä". Joten, työntekijä ei saa mitään oikeuksia tai vakuutuksia. Isäntä voi vaikka asettaa henkilön pakkotyöhön, mutta oikeusjärjestöt ei välttämättä puutu asiaan.
Ja te voitte saada ihan pienestäkin taskurahaa.
Mutta, minä en saa edes viikkorahaa. Silti minä olen säästänyt monta sataa euroa. Lisäksi teen päivittäin lumitöitä, mutta siitäkään en saa rahaa. Miettikääpä sitä.