Vetelä, hmmmjemex kirjoitti:Kertokeehan tästä kaverita nimeltä "Vetelä". Oon kuullu nii pal juttui siit.

Vetelä, hmmmjemex kirjoitti:Kertokeehan tästä kaverita nimeltä "Vetelä". Oon kuullu nii pal juttui siit.
16w tamperelainen codelyoko fani joka pitää koulusta.jemex kirjoitti:Kertokeehan tästä kaverita nimeltä "Vetelä". Oon kuullu nii pal juttui siit.
Ei tullu tuli vaan aikasempi kotiintuloaika sunnuntaihi asti.Ohtonen kirjoitti:Osan ottoja, tuliko arestia?Hannu112 kirjoitti:Koko kämppä haisee röökilt ja issee tulee kotiin iha just.
Massey_man kirjoitti:16w tamperelainen codelyoko fani joka pitää koulusta.jemex kirjoitti:Kertokeehan tästä kaverita nimeltä "Vetelä". Oon kuullu nii pal juttui siit.Tuossa viel video kyseistä ihmisestä.
Lohiluomassahan sitä myydäänki, kai.A93Hitekki kirjoitti:Mikä ois mappi ls11:aan jossa voi ajaa hietaa?
Näen vain liekkejä.Massey_man kirjoitti:16w tamperelainen codelyoko fani joka pitää koulusta.Tuossa viel video kyseistä ihmisestä.
En mä nyt haluaisi tuota henkilöä haukkua, mutta nyt tuli päivän naurut. Ei herranjestas!Massey_man kirjoitti:16w tamperelainen codelyoko fani joka pitää koulusta.jemex kirjoitti:Kertokeehan tästä kaverita nimeltä "Vetelä". Oon kuullu nii pal juttui siit.Tuossa viel video kyseistä ihmisestä.
Hieno video!Thetuoppi kirjoitti:Itelläkin tuli tommonen video väsättyy
Kylse meni läheltä, usko vaan, eilenki ne tääl hrujasteli.Killerhangar kirjoitti:Paskapuhetta, mutta uskon. T: Kikki Hiiri
Mutta ei se sitä tunnetta voita kun SU-27 painelee poltto päällä parisataa metriä sun pääs yläpuoleltaIlman tulppia.
Kiitos.Reiska95 kirjoitti:Hieno video!Thetuoppi kirjoitti:Itelläkin tuli tommonen video väsättyy
Illalla tuntus joku heli pörräävän tuolla ja koulussaku oltii joku hävittäjä paineli ylitte.Killerhangar kirjoitti:Pohjanmaalla vois tällä hetkellä ollakki. Mitenni? Ite en oo huomannu mitää poikkeavaa ja Turusta jos lähtisivät jyrisivät täälläki asti...Aecel kirjoitti:Tietääks joku, että onko ilmavoimilla jokku harjoitukset menossa?
Uskon todellakin!Erkka kirjoitti:Tuon kans oli kivaa sätis!
Pientähä seon verrattuna salamaan joka iskee johki 200m päähä.Killerhangar kirjoitti:Joku 250 knotsia vaa.. Kevyttä pullaa...
Vetelä oli tojelline Vormula-kuski.jemex kirjoitti:Kertokeehan tästä kaverita nimeltä "Vetelä". Oon kuullu nii pal juttui siit.