Kiitos, vaan mikäs vika gumeissa on? mun mielestä nuo on parhaimman näköset kumit koko pelisValtraN111 kirjoitti:Hieno, mutta vaihda gummit
Tarkoitat varmaan Etulokareita?Traktori_Mies kirjoitti:Niin onki muta nuo vanteet on pers*****
Vois ite kokeilla vanteet vääntää tohonTraktori_Mies kirjoitti:Niin onki muta nuo vanteet on pers*****
Sitä minäkii pähkäilin et onko siinä vai ei, täytyy ottaa toinen ovi pois käytöstäTraktori_Mies kirjoitti:Niin muuten ässässä ei oo oikealla puolella ovea
Ainaki kuvissa nii näkyy kaasujouset takaikkunalle olevan et kaippa se aukeeMotokuski kirjoitti:Ja ainakaan vanhan mallin ässissä ei auennut takaikkuna, en tiedä sitten näistä uudemmista.
Todellakin!!! Aidoin Rattori mikä on!.. siis vallu..meikäpoeka kirjoitti:Ei juma mite hieno!!![]()
Eikö mun vallu muka...?Koozzi kirjoitti:Todellakin!!! Aidoin Rattori mikä on!.. siis vallu..meikäpoeka kirjoitti:Ei juma mite hieno!!![]()
![]()
Seki on todella.!! mutta toi ässä ehkä hitusen enemmän... ei sitä koskaan tiiä jos vähän virittelet viel sun Valtraa..Traktori_Mies kirjoitti:Eikö mun vallu muka...?Koozzi kirjoitti:Todellakin!!! Aidoin Rattori mikä on!.. siis vallu..meikäpoeka kirjoitti:Ei juma mite hieno!!![]()
![]()
Samaa mieltä vanteiden kanssa ainakin takapään vanteet on aika..Traktori_Mies kirjoitti:Jos teen siihen oikean laisen ratin niin onko se sitte?![]()
Ja siinähän on oikeen laiset vanteet yms.! (ite en tykkää oikeen tän vanteista