Joo mutta se "amis pelle" osaa sitte taas palio laajemmasti käytännö asijoita.Diesel Power kirjoitti:Jahas killeri taas vauhissa. :DD Ei taija eeppinen osata kirjottaa, kun isot alkukirjaimet näyttää puuttuvan.Ja luulen et lukion pitkän matikan opiskelia osaa paremmin laskee kuin joku amis pelle.
Ja se "amis pelle" kerkiääki jo siinä 3-6v perustaa oma yritykse ja perhee, ku taas joku lukiorunkku paneskelee kämppikse kans ruskiaareikää jossaki hikisessä kaupungi vuokra kaksiossa.

Jokanen tehköön mitä tykkää ja ei hauku toisia iha perättömästi. Itse olen nyt ekaa vuotta logistiikalla ja kohta 6viikon työharjottelu ohi ja mukavata ollut. Paljon paremman palkan saisin jos oisin menny lukioon ja kouluttautunut johonki hyvä palkkasee duuniin mutta kun ei silti ole mieleisiä hommia.
  Jokanen tehköön mitä tykkää ja ei hauku toisia iha perättömästi. Itse olen nyt ekaa vuotta logistiikalla ja kohta 6viikon työharjottelu ohi ja mukavata ollut. Paljon paremman palkan saisin jos oisin menny lukioon ja kouluttautunut johonki hyvä palkkasee duuniin mutta kun ei silti ole mieleisiä hommia.

Ja sitte taas käyä uuestaan se.
  Ja sitte taas käyä uuestaan se.