Niin on!Reiska95 kirjoitti:Todella komea!

On se valmetti.tratorimies kirjoitti:Komee, vaikka onko valmetti.
Pitää yrittää muistaa.Ännä kirjoitti:Mua ei tartte mainita ku käytät mun vanteita. :3
On niitä semmosiakin, missä se on justiisa noin:valtra M 150 kirjoitti:Eikö tuo malli ja merkki pitääs mennä toisin päin![]()
Öö, mää kyllä tein sen tästä kuvasta.Valmet 1102 kirjoitti:Öhöm katoppa nytte Farmari tässä o kummiski väärinpäin tuo logo VALMET Edessä ja 405:nen takana. Ja nuo sun kuvat o iha samanlaisia tai samanlaisesti laitettu tuo jutut Valtra M 150 kuvassa.
Johtuu smoothauksesta, minä en voi sille tehä mitään.Massey_man kirjoitti:Tuon pellin taitoksen kun korjaat nii sit on parempi.
Vitut johdu smootauksesta kun et oo vaan tehny sitä vaan oikeen.Farmari99 kirjoitti:Johtuu smoothauksesta, minä en voi sille tehä mitään.Massey_man kirjoitti:Tuon pellin taitoksen kun korjaat nii sit on parempi.
Ihan sama, ei se pelissä näy niin pahasti.Massey_man kirjoitti:Vitut johdu smootauksesta kun et oo vaan tehny sitä vaan oikeen.Farmari99 kirjoitti:Johtuu smoothauksesta, minä en voi sille tehä mitään.Massey_man kirjoitti:Tuon pellin taitoksen kun korjaat nii sit on parempi.Vedät siihen ketsupissa tuollain ne viivat etkä yhtä tuollasta pitkää kulmasta kulmaan, jos et viiti alkaa maskia muokkaamaan.