Tietokoneet
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: hawk231[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Tietokoneet
Ok näyttää yhtä hyvältä ainakin. 

- Farmari344
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ja se ON hyvä. Jos ajattelit jotain bf, mw, ls13 hik krafiikoilla, nii tuo on oikee valinta.hawk231 kirjoitti:Ok näyttää yhtä hyvältä ainakin.

...
-
Vaikuttaako mitään toi kun tossa asuksen koneessa o intel i7 ja tossa thorissa i5 suorittimena?
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Erkko(lsfin
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Sen että i5 o halvempi ja parempi pelaamiseen.hawk231 kirjoitti:Vaikuttaako mitään toi kun tossa asuksen koneessa o intel i7 ja tossa thorissa i5 suorittimena?

Kiitokset tästä Pelaaja80:piselle!
-
Jaa no taidan sitten ton THOR Vingnerin hankia. 

-
Ja toi eka mitä kysyit ei oo hinnan väärti kun kaverilla on tolanen.hawk231 kirjoitti:Jaa no taidan sitten ton THOR Vingnerin hankia.

- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Sanotaanko näin, että i7 ois vieläkin parempi jos meinaa pelata kuin i5.erkko fin kirjoitti:Sen että i5 o halvempi ja parempi pelaamiseen.hawk231 kirjoitti:Vaikuttaako mitään toi kun tossa asuksen koneessa o intel i7 ja tossa thorissa i5 suorittimena?
i5 on halvempi ja muutettavissa samantasoseks kuin i7:n teho vakiona, kellottamalla.
ite en ottas noista kumpaakaan, koska saman saa jos kasaa itse paljon halvemmalla...
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
-
Oikeastaan i5:sen ja i7:n pelisuorituksessa ei ole suurtakaan eroa, mutta kuvien ja videoiden käsittelyyn i7 on parempi.

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- Ännä
- Moderaattori
Paska puhetta.Nevamies kirjoitti:Sanotaanko näin, että i7 ois vieläkin parempi jos meinaa pelata kuin i5.erkko fin kirjoitti:Sen että i5 o halvempi ja parempi pelaamiseen.hawk231 kirjoitti:Vaikuttaako mitään toi kun tossa asuksen koneessa o intel i7 ja tossa thorissa i5 suorittimena?
i5 on halvempi ja muutettavissa samantasoseks kuin i7:n teho vakiona, kellottamalla.
ite en ottas noista kumpaakaan, koska saman saa jos kasaa itse paljon halvemmalla...

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Valtra_S352
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_S352
Sanokaas joku hyvä kannettava, joka olis vähän pelitarkotukseen tms. perus toimintaan soveltuva.
Hinnaltaan se sais olla 700-800e
E: Oisko tämmänen kannattava ostos: http://www.jimms.fi/tuote/A55VD-SX514H
Hinnaltaan se sais olla 700-800e
E: Oisko tämmänen kannattava ostos: http://www.jimms.fi/tuote/A55VD-SX514H

- Nevamies
Kyllähän i5:sella pelaa, mutta huomasitkos että mää käsittelen saakelisti kuvia sen ohella?
Periaatteessa mulla pitäs olla pellin alla i7, mutta ku lueskelin konetta hankkiessani juttuja näistä iikkosista...
Tulin siihen tulokseen, että saman saan hoidettua tällä kyseisellä i5:sella joka nyt kopan alla on.
Ot:nä voisin vielä mainita että ku lanko toi parit kuvaamansa videot tänne,
koska niille oli itsellä käyttöä. Vain tämä mun kone jakso toistaa ne videot tökkimättä.
Tulevaisuutta ajatellen suosittelisin kuitenkin, että siellä kopassa hyrräis se i7.
(Mistä sitä ikään tietää mitä innostuu tekemään myöhemmin)
Justiin ostin uuden kameranki, vaikkei nyt suunnitelmissa ollu. (Toisaalta, tuleehan tolla 1000 kertaa parempi laatusta kuvaa kuin aikasemmalla)
Periaatteessa mulla pitäs olla pellin alla i7, mutta ku lueskelin konetta hankkiessani juttuja näistä iikkosista...
Tulin siihen tulokseen, että saman saan hoidettua tällä kyseisellä i5:sella joka nyt kopan alla on.
Ot:nä voisin vielä mainita että ku lanko toi parit kuvaamansa videot tänne,
koska niille oli itsellä käyttöä. Vain tämä mun kone jakso toistaa ne videot tökkimättä.
Tulevaisuutta ajatellen suosittelisin kuitenkin, että siellä kopassa hyrräis se i7.
(Mistä sitä ikään tietää mitä innostuu tekemään myöhemmin)
Justiin ostin uuden kameranki, vaikkei nyt suunnitelmissa ollu. (Toisaalta, tuleehan tolla 1000 kertaa parempi laatusta kuvaa kuin aikasemmalla)

Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
i5 ja i7 on melkein sama asia pelatessa mutta kun käsitellään suuria tiedostoja niin ydinten määrä on hyödyksi.
Volvomies on erimies.
-
Mitä sanotte kannattaisko?erkko fin kirjoitti:Hei nonii nyt pikasta vastausta onko toi rossu parempi vai kellotettu i5 2320 3.00GHZ?erkko fin kirjoitti:Mulla aika paska prossu....
amd anthlon(ym) II X2 255 processor,3100 mhz.2 core(s),2 logigal processors.
i5 saisin 70€.

- Farmari344
Luuleksää että joku 2-ydin vie i5 4 ytimen? OTA SE I5!!!erkko fin kirjoitti:Mitä sanotte kannattaisko?erkko fin kirjoitti:Hei nonii nyt pikasta vastausta onko toi rossu parempi vai kellotettu i5 2320 3.00GHZ?erkko fin kirjoitti:Mulla aika paska prossu....
amd anthlon(ym) II X2 255 processor,3100 mhz.2 core(s),2 logigal processors.
i5 saisin 70€.

...
- Wiuwe^
- Multiplayer tunnuksesi?: WiuweFIN
- Viesti:
Killerin mielestä 2 ydin on parempi ku 4 ydin, koska kaikki pelit ei tue 4 ydintäFarmari344 kirjoitti: Luuleksää että joku 2-ydin vie i5 4 ytimen? OTA SE I5!!!

'Lääkärintodistukses lukee: Turkulainen, muuten terve'
<KuusNelia> Ännän modit on ihan perkeleestä
<KuusNelia> Ännän modit on ihan perkeleestä
- Farmari344
No erkko ottaa sit 2-ytimisen jos killeri niin sanoo. : YHTEISTYÖ :Wiuwe^ kirjoitti:Killerin mielestä 2 ydin on parempi ku 4 ydin, koska kaikki pelit ei tue 4 ydintäFarmari344 kirjoitti: Luuleksää että joku 2-ydin vie i5 4 ytimen? OTA SE I5!!!![]()

...
- Nevamies
Tänään huomasin koneessa semmosen oikun, että jos kone menee lepotilaan ja sitten kun sen herättää siittä ja menee pelaamaan. Peli kaatuu (sama mikä peli) tasaisessa ajassa, kaatumiseen vierähtävä hetki ei muutu vaikka peli olis kuinka eri.
No siittä sitten, kun pääsee työpöydälle tulee ilmotus "Näytönohjain lakkasi vastaamasta ja palautui"
Voiko nyt yks lepotila saada semmosen häiriön aikaan?
Ennen lepotilaa kaikki toimii mallikkaasti niin kauan kuin pelaa...
No siittä sitten, kun pääsee työpöydälle tulee ilmotus "Näytönohjain lakkasi vastaamasta ja palautui"
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Suosittelisin kääntymään MuroBBS:än puoleen,täälä tuskin kukaan tietää ja jos tietää niin on todennäkösesti rekisteröityneenä Muroonkin.Nevamies kirjoitti:Tänään huomasin koneessa semmosen oikun, että jos kone menee lepotilaan ja sitten kun sen herättää siittä ja menee pelaamaan. Peli kaatuu (sama mikä peli) tasaisessa ajassa, kaatumiseen vierähtävä hetki ei muutu vaikka peli olis kuinka eri.
Volvomies on erimies.
- Farmari344
Twixin uutta konetta käytii kattomas. Valittin sille siihe i5 3570k, 7700 radeon ja 8gb muistia. intel inside
e: pyöritti ls13 hikj rafiikoilla ja hikj resolla lakimatta

...
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Jäikö näytis pahasti pullonkaulaski?Farmari344 kirjoitti:Twixin uutta konetta käytii kattomas. Valittin sille siihe i5 3570k, 7700 radeon ja 8gb muistia. intel inside

- Admin
- Ylläpitäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Noh ei tuollainen vian etsiminen mitään rakettitiedettä kuitenkaan vielä ole.RainBow_ kirjoitti:Suosittelisin kääntymään MuroBBS:än puoleen,täälä tuskin kukaan tietää ja jos tietää niin on todennäkösesti rekisteröityneenä Muroonkin.Nevamies kirjoitti:Tänään huomasin koneessa semmosen oikun, että jos kone menee lepotilaan ja sitten kun sen herättää siittä ja menee pelaamaan. Peli kaatuu (sama mikä peli) tasaisessa ajassa, kaatumiseen vierähtävä hetki ei muutu vaikka peli olis kuinka eri.

Kerro mikä näytönohjaimen ajuri ja versio käytössä?
Asus Radeon HD7870 ilmeisesti kyseessä?
- Admin

#MakeLS-FINGreatAgain!
-
Kokeele ny aluksi asentaa uudet näytönohjaimen ajurit.

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
-
- Kielet: Suomi enkku
- Multiplayer tunnuksesi?: karting poju
- Viesti:
http://www.jimms.fi/tuote/GE60-0ND-286NE
oisko hyvä ja pyöriskö iv?
oisko hyvä ja pyöriskö iv?