
Mutt seuraavassa konerempassa kevyempää kampiakselia ja ehkä vauhtipyörääkin

Ei kannata, hitsaa lisää palaa niin käy komeemmi.Codrington kirjoitti:Aika mekaanikkoja täälläMäkin säädän kotkasta syöttöö isommalle ja laitan 10mm kaasarin.
Mutt seuraavassa konerempassa kevyempää kampiakselia ja ehkä vauhtipyörääkin
Kuinkas monta konerempaa tullu ja millasilla väleillä?Codrington kirjoitti:Aika mekaanikkoja täälläMäkin säädän kotkasta syöttöö isommalle ja laitan 10mm kaasarin.
Mutt seuraavassa konerempassa kevyempää kampiakselia ja ehkä vauhtipyörääkin
valtravalmet kirjoitti:Ei kammata, hitsaa lisää palaa niin käy komeemmi.Codrington kirjoitti:Aika mekaanikkoja täälläMäkin säädän kotkasta syöttöö isommalle ja laitan 10mm kaasarin.
Mutt seuraavassa konerempassa kevyempää kampiakselia ja ehkä vauhtipyörääkin
Komia.AkStunt80 kirjoitti:http://imageshack.us/a/img593/5782/gopr0356.jpg Tuommonen olis nytten ajopelinäKX85cc -06
Kyllähän tuolla ajeleeCity^ kirjoitti:Komia.AkStunt80 kirjoitti:http://imageshack.us/a/img593/5782/gopr0356.jpg Tuommonen olis nytten ajopelinäKX85cc -06
Ei se kannata! Sitte vituttaa ku jää kytille kiinni, vaikka ei ollu ees kunnolla viritetty mopo.Töötti_miäs kirjoitti:Äkkiä tuohon tehoputkee.kulkee jo sen 80Km/h mittariin.
Oliha itelläki bidalotin pytty derbissä ja sain 24e sakon.Töötti_miäs kirjoitti:Hommaa nappirajoittimen.Jäihän mä jo kiinni kytille, ko on viri DT ja eikä tullu ku 36€ sakot.