Sama. Jaa Muumeja.Jeppe kirjoitti:Mäki aina ennen kattoin Puuha Peteä.

Sama. Jaa Muumeja.Jeppe kirjoitti:Mäki aina ennen kattoin Puuha Peteä.
Simulation kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011060 ... 1_uu.shtml
Oli tuo poika rinnakkaisluokalla, tiesin tyypin vaikken pahemmin tuntenut..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tokarinhaussa lauantaina
Eikä tuossa ollu ees kaikki
Mistäs sä sen tiiät? Tuo on kyllä joku T1x0, koska katon etu ei oo musta.Valtra_mies kirjoitti:Tos alemmassa kuvassa noin puolimatkas tos raktoririvis,T151 <333!
Joo, Valtrallahan on joka mallile omanlaiset eturenkaat ja vanteet.Valtra_mies kirjoitti:Näyttää ainaki etusista T151:ltä?!
Joo, ja ruokajuomaksi ES.Sampo_Poika kirjoitti:Tässä pikkuvinkki, ku laitat paprikajauhetta ja yrttisuolaa ni aijettä tulee maukasta.
Luuleksä, et vittu joku lähettäis okeesti jotain ES:ää postissa modista?valtravalmet kirjoitti:Arvakkaas... Mulle luvattii 2 es jos lähettäsin yhen priva modin.....
Jaa Kuka nyt Eeässää o Tarjoomassa ?valtravalmet kirjoitti:Arvakkaas... Mulle luvattii 2 es jos lähettäsin yhen priva modin.....
Eeku antas ku kävisin....Valtra_S352 kirjoitti:Luuleksä, et vittu joku lähettäis okeesti jotain ES:ää postissa modista?valtravalmet kirjoitti:Arvakkaas... Mulle luvattii 2 es jos lähettäsin yhen priva modin.....
Jaa, no sit.. Mut privamodeja ee jaella.valtravalmet kirjoitti:Eeku antas ku kävisin....
Omia saa tieteski jakaa, mut ei toisten.valtravalmet kirjoitti:Mun priva... Se ois pannia jos sanosin nimen?
Varmaa joku niiltä päin? Arvaan että Jannu.farmari66 kirjoitti:Kertoisitko kuka kinus?