Mitäs romua sää nyt oot tilannu?Ännä kirjoitti:Siis voi jumalauta suomen postin on HIRAS!!!!!!!!!! Toissapäivä lähetetty paketti ei oo liikkunu turusta 2 päivän aikana mihkää!!!! SAATANA!!

Mitäs romua sää nyt oot tilannu?Ännä kirjoitti:Siis voi jumalauta suomen postin on HIRAS!!!!!!!!!! Toissapäivä lähetetty paketti ei oo liikkunu turusta 2 päivän aikana mihkää!!!! SAATANA!!
No vähä tuulettimia koneesehe, mutta on se tuolle suomen postille kyllä ylivoimaanen tehtävä kahessa päivässä ajaa turuusta seinäjoelle.leepu kirjoitti:Mitäs romua sää nyt oot tilannu?Ännä kirjoitti:Siis voi jumalauta suomen postin on HIRAS!!!!!!!!!! Toissapäivä lähetetty paketti ei oo liikkunu turusta 2 päivän aikana mihkää!!!! SAATANA!!
Killeri voi tuoda 6610.Ännä kirjoitti:No vähä tuulettimia koneesehe, mutta on se tuolle suomen postille kyllä ylivoimaanen tehtävä kahessa päivässä ajaa turuusta seinäjoelle.leepu kirjoitti:Mitäs romua sää nyt oot tilannu?Ännä kirjoitti:Siis voi jumalauta suomen postin on HIRAS!!!!!!!!!! Toissapäivä lähetetty paketti ei oo liikkunu turusta 2 päivän aikana mihkää!!!! SAATANA!!
Se John Deere ls-uk:sta se joku 864 vai mikä olikaa.mese99 kirjoitti:Sanokaapa hyvä paalain fs:sään.
Mee kuule heti värkkäämään parempi, ja tuu sitte sanomaha, et onko muka sun oma parempi, ku se 864???Jartsu kirjoitti:Se on ihan paska.
Mitä väliä merkillä o?!?! Mee muuttaa se logo Kroneks, jos et halua John Deereä......Jartsu kirjoitti:Merkki ei kuulu olla jonteere pitää olla krone.
Vaiha sen Jonteeren kansiosta eti se textures kansio ja sitte etit sieltä sen logon ja eti Kuuklest sen Kronen logon ja sitte korvaat sen vanhan logon sillä uuvella.Jartsu kirjoitti:Ai juu niin voihan sen vaihtaa mutta en ossaa annatko neuvoja?
En ny menis iha sanoo, itelä on ainaki iha hyvät näkemykset 575:sesta jontikasta ku sen paaleja oon kääriny ja varmo liftillä jakanu ja huoltanu sitä paalainta.Jartsu kirjoitti:Merkki ei kuulu olla jonteere pitää olla krone.
Niiin oon ihan samaa mieltä, ku Jartsun isi on ostanu kronen ni se on varmasti paras kaikista!Jartsu kirjoitti:Merkki ei kuulu olla jonteere pitää olla krone.
Jotenki repesin tälle viestille.XarioN kirjoitti:Niiin oon ihan samaa mieltä, ku Jartsun isi on ostanu kronen ni se on varmasti paras kaikista!
No vittu meillä on Krone niittokone ja ihan perseestä...XarioN kirjoitti:Niiin oon ihan samaa mieltä, ku Jartsun isi on ostanu kronen ni se on varmasti paras kaikista!Jartsu kirjoitti:Merkki ei kuulu olla jonteere pitää olla krone.
Parempi ku pidät turpas kiinni välissä ei tule mitään isompia tappeluita.Jartsu kirjoitti:Merkki ei kuulu olla jonteere pitää olla krone.
Sama täällä.FS2011M0ds kirjoitti:Jotenki repesin tälle viestille.XarioN kirjoitti:Niiin oon ihan samaa mieltä, ku Jartsun isi on ostanu kronen ni se on varmasti paras kaikista!
PIstä matkahuollolla tulemaa, tuulettimet ei ny kuitenkaa niin kauheen herkkiä ole, tai viskaisit mulle rahat-->mää noudan ja viskaan matkahuollossa tuleen ilmaseksÄnnä kirjoitti:Siis voi j**alauta suomen postin on HIRAS!!!!!!!!!! Toissapäivä lähetetty paketti ei oo liikkunu turusta 2 päivän aikana mihkää!!!! SAATANA!!
Wiuwe hukannu sen.Ännä kirjoitti:Siis voi j**alauta suomen postin on HIRAS!!!!!!!!!! Toissapäivä lähetetty paketti ei oo liikkunu turusta 2 päivän aikana mihkää!!!! SAATANA!!
Pelaruzi kirjoitti:Wiuwe hukannu sen.Ännä kirjoitti:Siis voi j**alauta suomen postin on HIRAS!!!!!!!!!! Toissapäivä lähetetty paketti ei oo liikkunu turusta 2 päivän aikana mihkää!!!! SAATANA!!
Harmi vaan että postin lähetykset ei usemmite kule kaukokiidon kauttaXarioN kirjoitti:Pelaruzi kirjoitti:Wiuwe hukannu sen.Ännä kirjoitti:Siis voi j**alauta suomen postin on HIRAS!!!!!!!!!! Toissapäivä lähetetty paketti ei oo liikkunu turusta 2 päivän aikana mihkää!!!! SAATANA!!