Kenes vittuun ne lähtee?kekkonen kirjoitti:Äiti ja iskä lähtee vittuun pariks päiväks![]()
Jos si itekki pian menis raivaileen. Perkele, isä otti jo raivurin.valmetpoju kirjoitti:Peevelin hyvä sää raivata!Alle kymmene lämpöö ja tuulee.
Isäs tykkää ku ajelet farmaripöntöt tyhyjäksi!valtravalmet kirjoitti:Tee kortti ekalla!!!Ja 100km jo ajoa takana.
Vähä säikähin ku 1km ajanu ja heti poliisi peräs....
Onneks ajo ohitte!
97 son.Valtra_mies kirjoitti:Onnea kortin saannistaMutta veevee ooksää -97 vai -98 ku jo nytte kortin sait...
Ku ite oon -98 ja saan kortin vasta tammikuus
Olikko TEELLÄ liikenteessä? Oisit jätättäny ne.valtravalmet kirjoitti:Tee kortti ekalla!!!Ja 100km jo ajoa takana.
Onneks ajo ohitte!
Ei se sietä näytä haittavan, talvella hehkutit ku aurasti 300 km yleisiä teitä.Valtra_mies kirjoitti:Onnea kortin saannistaMutta veevee ooksää -97 vai -98 ku jo nytte kortin sait...
Ku ite oon -98 ja saan kortin vasta tammikuus
NO mitä mää sillä? Peevee o nii ruoska.Ännä kirjoitti:Isäs tykkää ku ajelet farmaripöntöt tyhyjäksi!valtravalmet kirjoitti:Tee kortti ekalla!!!Ja 100km jo ajoa takana.
Onneks ajo ohitte!
Mikset hommaa mopokorttia??
Missäs se o ollu?Tuppurainen kirjoitti:Kortti tuli takasin poliisilta, vieläpä etukäteen!Taas pääsee menöö pököllä
Se kostu setä sinisen tutkaan vireistä...valtravalmet kirjoitti:Missäs se o ollu?Tuppurainen kirjoitti:Kortti tuli takasin poliisilta, vieläpä etukäteen!Taas pääsee menöö pököllä
Sama sua ilahuttaa ku mua.
KORTTI!!!
No juu ostin ku halvalla sainyka killer kirjoitti:Ostitko nyt vasta musta tuntuu että kohta tulloo 2013
Sehän saa ilmasena ja ihan laillisesti!Diesel Power kirjoitti:No juu ostin ku halvalla sainyka killer kirjoitti:Ostitko nyt vasta musta tuntuu että kohta tulloo 2013. Ja eihän sitä tiiä jos vaikka 2013 onkin täys p*ska
.. Jos tuntuu että se ois sit hurjasti parempi ni ostaa sit senkin. Sit vielä ettis 08 ni ois kaikki vuosimallit