Älkää sit peräs koittako!

Ekkai sää musta puhu?Teleman kirjoitti:Kuka saa 6 kuukaudessa 600 viestiä!!! itellä meni semmoinen 2 vuotta...
Olin kyllä ekan vuoden hiljaa kuin hiiri.
Onko se sun luokka vai? Ite meen A:alle eikä oo ku A ja B luokka.leepu kirjoitti:7G:he ens syksynä.
Meillä päin oli D:hen asti seiskoja...valmetpoju kirjoitti:Onko se sun luokka vai? Ite meen A:alle eikä oo ku A ja B luokka.leepu kirjoitti:7G:he ens syksynä.
Heleposti.Teleman kirjoitti:Kuka saa 6 kuukaudessa 600 viestiä!!! itellä meni semmoinen 2 vuotta...
Varovasti.Temeksi kirjoitti:Älkää sit peräs koittako!
Huomattu, 3/4 vuodessa 3000 viestiä... 10.42 viestiä päivässä.Aecel kirjoitti:Heleposti.Teleman kirjoitti:Kuka saa 6 kuukaudessa 600 viestiä!!! itellä meni semmoinen 2 vuotta...
Pölisee vaan joka aiheseen kaikkea turhaa, niinku mä teen.
Joo, huomattu.RainBow_ kirjoitti:Huomattu, 3/4 vuodessa 3000 viestiä... 10.42 viestiä päivässä.Aecel kirjoitti:Heleposti.Teleman kirjoitti:Kuka saa 6 kuukaudessa 600 viestiä!!! itellä meni semmoinen 2 vuotta...
Pölisee vaan joka aiheseen kaikkea turhaa, niinku mä teen.
On, täälä on kooho asti, L.luokka on sitte eriksee.valmetpoju kirjoitti:Onko se sun luokka vai? Ite meen A:alle eikä oo ku A ja B luokka.leepu kirjoitti:7G:he ens syksynä.
Siellä on ollu paljon sähkökatkoksia tai on touhuttu paljon niien aikana.leepu kirjoitti:On, täälä on kooho asti, L.luokka on sitte eriksee.valmetpoju kirjoitti:Onko se sun luokka vai? Ite meen A:alle eikä oo ku A ja B luokka.leepu kirjoitti:7G:he ens syksynä.