
Perustelkaa vastauksenne, omasta mielestä turpo, koska ilmasta tehoa ja vääntöä polttoaineen kulutuksesta tinkimättä, ja ne äänet. <3
No kerros sitte vähä sen eduista. Ei viihti laittaa äänestykseen, ku äänet nollaantuu.Ezmo kirjoitti:Mää olisin turbon siasta äänestänyt mekaanista ahdinta, mutta ei ollut valikoimassa.
Tätä mieltä minäki oon.Ännä kirjoitti:Tottakai se tuntuu laiskemmalta vellikytkimellä.
Sama!!Johndeeremiesv3 kirjoitti:Turbo ehdottomasti! Ne äänet ja vislaukset...
Mekaaninen ahdin ottaa voiman kampiakselilta suoraan, joten se alkaa ahtamaan jo pienilläkin kierroksilla. Ahdin saa olla vaikka kuinka iso, niin se lähtee heti pyörimään, toisin kuin turbo, joka oottelee sopivaa pakokaasun virtausta.Ännä kirjoitti:No kerros sitte vähä sen eduista. Ei viihti laittaa äänestykseen, ku äänet nollaantuu.Ezmo kirjoitti:Mää olisin turbon siasta äänestänyt mekaanista ahdinta, mutta ei ollut valikoimassa.
Turbo on lyhenne turbiiniahtimesta, eli pakokaasu pyörittää turbiinia. Remmiahdin ja turboahdin.valtravalmet kirjoitti:Elikkäs remmi turbo?
Mikäs on muute sitte turbiinikytkin? Meinaan 755 on semmone.Ezmo kirjoitti:Turbo on lyhenne turbiiniahtimesta, eli pakokaasu pyörittää turbiinia. Remmiahdin ja turboahdin.valtravalmet kirjoitti:Elikkäs remmi turbo?
Jaahavaltravalmet kirjoitti:Se ei liity mitenkää turboo.Kerron yv!