Oliko se sinu se halakomakonekki?

Se taitaa olla mulla vielä tallessa toisella koneella!

Juu olihan se! Koita jos saat pelastettua sen sinu koneelta nii pistän jakoho.Simulation kirjoitti:Joo jako en minäkää osannu niitä laittaa niin siitä tuli sutta ja paskaa
Oliko se sinu se halakomakonekki?![]()
Se taitaa olla mulla vielä tallessa toisella koneella!
Kerta vielä nii mie lähen täältä!Valtrablueedition kirjoitti:Miksihä minu piti ees mennä puhuu siitä? Pitäs olla järkevämpi...
Niinpä! Mentäis edes vuosi taaksepäin, niin ei ollut tällästä touhua.maatila kirjoitti:Voi olla ,että on oikee ratkasu vaihtaa vaikka foorumia ei nuo jotku koskaa opiksee ota vaikka kui banneja jakelis ne tulee aina uudellee jollain tavalla. Sillon kun minäki tulin tänne nii ei ollu tietookaa ,että tämmöstä vois tapahtua. Vaa alkaa vissii uk:ssaki olla sama juttu mikäli huhuhin on uskomista. Ja toinen on nuo merkki kiistat tosin ne on vissii nyt vähentyny ainaki jonku verran. Melekee itekki häipysin täältä lopullisesti vaa katotaas mihi suuntaa tää on menossa.
Onneksi sinä olet ainoa asiallinen täällä vaikka olet aika nuoriki vielä. Jeppe perhana ylläpitäjäks! Pitää laittaa Adminille suosituksia. Oikiasti asialline jätkä. NYT EN OLE OTTANU MITTÄÄ.Jeppe kirjoitti:Suurin osa tämän pelin pelaajista ovat niin nuoria etteivät ymmärrä, miten netissä pitää käyttäytyä.
Samaa mieltä!Temeksi kirjoitti:Onneksi sinä olet ainoa asiallinen täällä vaikka olet aika nuoriki vielä. Jeppe perhana ylläpitäjäks! Pitää laittaa Adminille suosituksia. Oikiasti asialline jätkä. NYT EN OLE OTTANU MITTÄÄ.Jeppe kirjoitti:Suurin osa tämän pelin pelaajista ovat niin nuoria etteivät ymmärrä, miten netissä pitää käyttäytyä.
T_M ja Xarion sama mies.Simulation kirjoitti:Oi niitä aikoja. Opelmani osas parraite modaamise, sitte Mb-Trac ja T_M eli Traktori_Mies. Ja tietennii Ännä! Ja kaikki muutkin hyvät, Valtra6550 väkersi sillo aikanaa modeja myös.
Ja minä tejin kuusneppaa vai eisiitä valamista tullu. Nyt ollaan siinä että Racci lopetti koko paskan, ja T_M ja Xarionki lopetti ny, ja aina vaa huononnee.
Ja opelman senko painaa vaan
Kyllä se mullakin on käyny mielessä, että olispa löytäny tämän foorumin aikaisemmin.jezba kirjoitti:Samaa mieltä!Temeksi kirjoitti:Onneksi sinä olet ainoa asiallinen täällä vaikka olet aika nuoriki vielä. Jeppe perhana ylläpitäjäks! Pitää laittaa Adminille suosituksia. Oikiasti asialline jätkä. NYT EN OLE OTTANU MITTÄÄ.Jeppe kirjoitti:Suurin osa tämän pelin pelaajista ovat niin nuoria etteivät ymmärrä, miten netissä pitää käyttäytyä.Kyllä voin kuvitella minkälaista täälä on ollut kulta-aikoina, usein iteskin toivoo että olisi löytänyt foorumin paria vuotta aiemmin..
En haluaasi kehua ittiäni, mutta tosiasia.jezba kirjoitti:Samaa mieltä!Temeksi kirjoitti:Onneksi sinä olet ainoa asiallinen täällä vaikka olet aika nuoriki vielä. Jeppe perhana ylläpitäjäks! Pitää laittaa Adminille suosituksia. Oikiasti asialline jätkä. NYT EN OLE OTTANU MITTÄÄ.Jeppe kirjoitti:Suurin osa tämän pelin pelaajista ovat niin nuoria etteivät ymmärrä, miten netissä pitää käyttäytyä.Kyllä voin kuvitella minkälaista täälä on ollut kulta-aikoina, usein iteskin toivoo että olisi löytänyt foorumin paria vuotta aiemmin..
Aijaa, mä mietinkin että minnekkä se T_M hävis sillon aikoinaanTemeksi kirjoitti:T_M ja Xarion sama mies.Simulation kirjoitti:Oi niitä aikoja. Opelmani osas parraite modaamise, sitte Mb-Trac ja T_M eli Traktori_Mies. Ja tietennii Ännä! Ja kaikki muutkin hyvät, Valtra6550 väkersi sillo aikanaa modeja myös.
Ja minä tejin kuusneppaa vai eisiitä valamista tullu. Nyt ollaan siinä että Racci lopetti koko paskan, ja T_M ja Xarionki lopetti ny, ja aina vaa huononnee.
Ja opelman senko painaa vaan
T-90 on pihalla täynnä C4sta, ya wanna join. Täytyy kyllä yhtyä Sakkeen, vois lähteä menemästä, paria jännää ediittiä alotellu mutta tämä porukka ei niitä tule näkemää ku märissä unissaan. Vaikka enhän mää osaa mitään tehdä mutta ideoita löytyy... Mää muistan kuinka hakkasin Tracin rehumodia ihan täysiä tai ajelin 10 kärryä perseessä kaupalta kotiin, mulla oli kuvakin siitä yhistelmästä täällä.Sakke^ kirjoitti:Haistakaa koko foorumi vittu. Mää lähen vihreimmille maille.
Et ei mulla muuta.