Suatana jos löytäsin sen joka ajo tän päälle niin se olis sen jälkeen kuses.

Tää annettin pois.

No tääl oli puhe kissoista.mrjallu65 kirjoitti:Vois mun mielestä olla sanomatta ettei kiinnosta.
Noh anteeksi kamalasti.
Ainahan jotain on mistä tapella, eikö oo hieno kis-mä (kissa-lehmä) mulla?Ezmo kirjoitti:Taas kauhia tappelu käynnissä.Tässä aiheessa saa puhua mistä vain, jos ei huomioida turhia viestejä.
urakkamies kirjoitti:Ei kukaa sattuusi tietämähä onko mahdollista jotenkin tallentaa youtubesta video koneele. Velipoika on siinä joskus onnistunu, mutta siltä kun tunnetusti löytyy apua niin kysyn täälä.
Kiitoksia, kun joku viittii auttaa osaamatonta.Codrington kirjoitti:urakkamies kirjoitti:Ei kukaa sattuusi tietämähä onko mahdollista jotenkin tallentaa youtubesta video koneele. Velipoika on siinä joskus onnistunu, mutta siltä kun tunnetusti löytyy apua niin kysyn täälä.
Lataayoutube.com
Tuolta noin pystyy ladata videon
Pistät sen videon päälle jonka haluvat lajata, sitte tuolla ylä reunassa jossa lukee www.youtube.com nii kirijotat www.lataayoutube.com. Eli tuo lataa sana siihe www osotteen jälkeen.urakkamies kirjoitti:Ei kukaa sattuusi tietämähä onko mahdollista jotenkin tallentaa youtubesta video koneele. Velipoika on siinä joskus onnistunu, mutta siltä kun tunnetusti löytyy apua niin kysyn täälä.